Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

08 Ağustos 2013'de Eklenmiş, 34.658 Kişi İzlemiş, 46 Yorum Yapılmış

1. Kısım 2. Kısım

.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



cengaver 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

bu ne lan 9.1 miş

erkan 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

uzun zamandır böyle puan görmedim 9nokta1

cemal890 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

9.1 diye izliyorum hadi hayırlısı bakalım :)

prof aksiyoncu 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

aksiyon bilimkurguya bayılırım.aga bu nedir ya tüm hindular oy vermiş puan yükselmiş bunlar nezaman gerçekçi film yapacaklar :( son sahne öldürücü zaten telefon sinyalini mikrodalgayla kesiyor yaratıcı ama çok basit suyun altınada soksa aynı etkiyi yapar koskoca tam bombası bu kadar basit bi yolla önlenebilirmi :)ulan adam nanomitleri milyar dolarlık uçakla atmosferin dışına çıkarıyor bide bunlara bak mikrodalgayı ters çevir bide ekle orda :))

onurs 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

berbat zaman kaybı. 9.1 ne ya ?

gerçek yorum 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

film berbat, 9.1 değil kesinlikle 1.9

yakup 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

İzleyenler yorum yapaydı iyiydi. İdm puanına bakarak izleyesım gelıyor. Sonra Fotografa bakıp yok len dıyorum kendı kendıme:D Neyse izlersem yorumu hemen yapacam

poyraz 08 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

admin 1.9 yazacakti her halde yanlislikla 9.1 yazmis valla 11 dakka zor dayandim berbat otesi gerisilse bilemem ilk 11 dakka yi gecen kesfeder :)

drakar 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Film tipik hint filmi. ilk bolumde kapattim izlemedim kotu yani

Fenomeni 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Nasıl 9.1 IMDB Sıralamaya geçmemiş

cannn32 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

film tamamen yanlı müslümanları kötüleyen tam bir amerikan filmi bu kadar yüksek puan almasının nedeni bu ve vasatın altında bir oyuculuk zaten ilk 20 dakkada oyuncuların puanı vereceksiniz vakit harcamaya deymez

frank 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

bu film alsa alsa Ucun birini alir ,onuda ben vermem,sacma sapan filmler

Fatih 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Boş zamanınız da İzlenecek bir film ama Bu Kadar puan edecek kadarda sağlam bir film değil bence en fazla 6 7 lik bir puan hak eder film

fellini 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

bu sıtede bu fılme 5.0 vermişya..cıdden içler acısı .sızın fılm degerlendırme krıterlerınde sorunlar var galıba..bu fılmı ızleyın pısman olmassınız

Rasim 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Arkadaşlar tam zaman israfı.. Bu film 9.1 değil 1.9 bile etmez.. Tamamen müslümanları karalamak için kurnazca hazırlanmış bir film.. Oyunculuk seneryo vs berbat ötesi.. boşuna değerli zamanınızı bu saçma sapan film için harcamayın.. Admin bence bu filmi + 7.0 kaldırmalısın.. 9.1 Puanının kasıtlı belirlendiğini insanlara filmi daha fazla izlettirmek için ayarlandığını, filmi 10 dakika civarı izleyen herkez anlar.. bu duruma alet olmamak gerekiyor.

şevki 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

bu ne ya 9.1 diğer filimlere haksızlık oluyor ayıptır 0.1 veriyorum

adem 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

ben filmi kısmen başarılı buldum, müslümanları kötüleme meselesine gelince ortada bir taliban gerçeği var. burda izlediklerimizi bilmeyen var mı ya da böyle şeyler yok diyebilecek. Olanı göstermek kötülemek değildir bence..

serkan 09 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

oyuncular dandik amatör görünmüş o yüzden , konu güzel aslında müslümanlıgı kötülüyen yok sadece terörü kötülemişler . islamı kullanıp terör estirenleri ,

ÖMERR 10 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

dehşet film beyler, hafızalardan silinmicek bir film, filmde islamiyet düşmanlığı var gibi gözüksede filmin kahramanıda bir müslüman ve iyi karakterde..iyi ve kötü müslümanlık diye anlatılmak istenmiş aslında…

Soner 10 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

film gerçekten güzel izlemeye değer bence. Ön yargılı olmaya gerk yok

Fenomeni 11 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Bu nasıl bir anlayıştır. 9.1 Ne abi ya ayıptır. 3.1 Veriyorum

Tekdin 11 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

Klasik hint filmi.
Daha başlar başlamaz klasik dans eden mutluluktan uçan insanlar şarkılar.
Bilim Kurgu nire aksiyon nire.

niko 12 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

arkadaşlar bu filmleri hintliler izliyo nufusta fazla olunca imdb ye öyle geçiyo film hakkatten berbat cok yapmacık aksiyon yaptıklarını zannediyorlar ama cok kötü 10 üzerinden 1 bile vermem bol vaktiniz varsa bile izlenmez .

murat 12 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

9.1 i ilk defa gördüm :) izliyelim bakalım.

Uğur 13 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

9.1 mi? Kafanız mı güzel sizin.Saçma sapan bir film.

muhammet 17 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

film güzel de 9.1 ı ıh.

yorum 18 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

zaman kaybı.puanlama hatalıyada hiç izlenmeden verilmiş

jousefff 20 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

güzel film hoşuma gitti.. herkes kötü demiş ama anlayamadım

turgay 21 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

İmdb de puan gerçekten 9.0(0.1 puan düşmüş sadece)
İnanılır gibi değil bu filme 9 puan..ben mi zevksizim arkadaş anlamadım.

Anonim 22 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

bok gıbı bır fılım

ABBASİ 23 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

DEVAMINI ÇEKSİNLER SÜPER ÖTESİ

mert 24 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

adamlar ımdp ye para vermiş heralde :) 9.1 ne ya

A.gül 24 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

hahhaa bir yanlıslık olmus bende 1.9 olmalıymıs :)))

empatiq 29 Ağustos 2013 tarihinde yazmış ;

arkadaş neye göre veriyorlar bu puanları çözemedim..

remzi 01 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

gerçekten puanını haketmiş.güzel bir film

gülsün 01 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

oyunculuk vasat hikaye temiz bence olanı anlatmışlar. cihatın ne olduğunu ve nasıl işlediğini hepimiz biliyoruz.

abil srkhan 03 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

vala bende su 9.1 cok merak etim neyse izliyelim bakalim gercektende okadarlik mi

cem 04 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

IMDB puanı: 9.1/10

arkadaslar size şöyle açıklayım imdb yi hacklemisler :D

tevfik 07 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

Mantalite şu
biz sizin en eyi bildiğinizi biliriz.
Amerika korkularını gizleyerek korkutmaya çalışan yıkılmaya yüz tutmuş tek dişli bir canavardır.
Aşşağılalamarına bakılır sa içlerini kemiren korkuları başlarına mutlaka gelir.
Filmi izleyin bunları farkedeksiniz. 9,1 olduğu için değil
korkularını nasıl gizlemeye çalıştıkları için kendilerinden başka dostu olmayan dost gösteren ve gözüken :P

batuhan 14 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

Film Cüneyt abimizin yıllar önce çektiği malkoç oğlunun yanında sıfır çeker.IMDB Puanını bılmem ama benden 3 puan.Birde devamı varmış.9.1 i görünce direk daldım izlemeye ilk etapta çakmıştım köfteyi hintli tınılarını gördüğümde ama başlamışken sonunu getireyim dedim adamlar öyle planlamış yapcak bişi yok.Site yönetimine tşk film için.MALKOÇOĞLUNU İZLEYİN.

Yılmaz Erdoğan 06 Ekim 2013 tarihinde yazmış ;

Arkadaşlar film dansdan sonra başlıyo böyle izledigim film 3ncü çok fena ve çok iyi bi film tavsiye ederim…

arzu 29 Ekim 2013 tarihinde yazmış ;

yorumlara baktım filme geçmeden önce hadi dedim ön yargı vardır boşuna bu kadar puan verme mişlerdir bu filme dedim ama bırakın filim olmasını benim ufak kız uydudan yumurcak tv de izlediği çizgi filimler bundan daha iyi benten 10 çocuk sayesinde zorunlu izliyom vallaha o bundan daha güzel emek diğcem ama bunda emek te yok yazık harcanan paraya bu filme hint filmi izlemek isteyenlere bu filmi tavsiye ederim izlemeyenler için Ek Tha Tiger … bu arada admin bu filmi kaldır siten süper harika ama bu filmi kaldır ya

tolga 01 Kasım 2013 tarihinde yazmış ;

9.1 ne lan.izlesem mi izlemesem mi kafayı yicem.sorular sorular

sadce bizim sinemamızın ne kadar iyi oldgnu görmek için izle :) 18 Kasım 2013 tarihinde yazmış ;

sadece 11 dk 52 sn izledim.Helikopterlerin görüntülerinin başka bir yerden alınıp filme konulduğunu görmek mümkün.Yapamayacaksan yapma be kardeşim.Önce apaçi helikopterlerin görüntüleri var ondan sonra apaçiler kobra helikopterine dönüşüyor :).aklıma yeşilçamın korsan filmlerinden arakladığı montaj görüntüleri geldi.inanın bana yeşilçam daha başarılıydı teknik olarak.Siyasi olarak hollywood bile amerikan askerlerini bu kadar masum göstermez.açıkç açık söylüyor ‘amerikan askerleri kadın çocuk öldürmez deniliyor :) efekt,konu,anlatım kocaman bir sıfır….

sadce bizim sinemamızın ne kadar iyi oldgnu görmek için izle :) 18 Kasım 2013 tarihinde yazmış ;

abi yemin ederim efekt ve oyunculuk olarak biz bu filmi 1980 lerde çekseydik daha iyi çekerdik.savaş tatbikatlarından alınan görüntüler var ya.abartısız söylüyorum,türk dizileri bunun yanında steven spielberg filmleri olur..

çıldırmamak elde değil 27 Aralık 2013 tarihinde yazmış ;

Dünyayı Kurtaran Adam filmimiz bile bu filme 10 çeker.Cüeyit abimiz senin filmlerinle çok dalga geçerdim.Özür dilerim :)

Sitemizden Rastgele Filmler

Yönetmenliğini Jaume Balagueró’nun yaptığı Sleep Tight filmi psikolojinizi alt üst edecek derecede… Bir tür korku filmi olan bu film daha çok
1974 Kıbrıs barış harekatı sonrasında çekilen filmde Kıbrıs’a türk barış gücü içinde yer alarak savaşa katılan bir subay ile Kıbrısın

Sosyal Medyada Biz