Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7072 Film Bulunmaktadır.

19 Eylül 2014'de Eklenmiş, 113.335 Kişi İzlemiş, 38 Yorum Yapılmış

Uçuş 7500
273 yolcusuyla Los Angeles’tan Tokyo’ya uçan bir uçakta geçen korku dolu 10 saatlik bir yolculuk… Evli bir çift (Ryan Kwanten and Amy Smart) ve iki arkadaşlarının Japonya’ya giden uçaktaki yolculukları sırasında uçağın doğaüstü bir şekilde türbülansa girmesi ve olağandışı yaratıklar tarafından saldırıya uğramasının hikayesi.
 

 

 

Gösterim tarihi: 04 Temmuz 2014
Filmizlesene.com.tr puanı: 5.6/10
IMDB puanı: 5.0/10
Yapım: 2014
Oyuncular: , ,
Tür: Korku, Gizem, Gerilim
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal İsim: 7500





Not: Son kısım tek part izlemek isteyen izleyicilerimiz için eklenmiştir.

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

bılo
19 Eylül 2014

ıgren bır flım hıc begenmedım sonunu hıc baglayamamıslar alakasız

yorumcu
19 Eylül 2014

malezya ucagina ne oldugunu acikliyor :/

Mehmet
20 Eylül 2014

Olağan dışı yaratıklar felan yoktu filmde:) Filmde herkes birgün ölebilir mesajı verilmiş hayatı dolu dolu yaşayın diyor kısaca 🙂

Hayatın renkleri
20 Eylül 2014

Büyük bir beklentiniz olmasın ama bu tür filmlerden hoşlanıyorsanız izleyin. Film aslında beklenen bir son sunuyor. En azından benim için öyle idi… Uçaklara ve uçak kazalarına takıntılı birisiyim o nedenle bı film ilgimi çekti sonuç olarak. Renkli seyirler…

kurt
20 Eylül 2014

siteniz çok güzel

koray
20 Eylül 2014

super filim..kacırmayın

Anonim
20 Eylül 2014

hayatımda böyle saçma bir film görmedim. bu filmi izleyerek zamanınızı çöpe atmayın. saçmalığın daniskası

tuba
21 Eylül 2014

saçma bir film mi??? tamam gişe filmi değil ama hayatın ta kendisini anlatan hayattaki tek gerçeği anlatan bir film! hatta derler ki o filmdeki olayın aynısını yaşayacakmışız öyle bir rivayet var:) bakalım günü geldiğinde öğreneceğiz 🙂 iyi seyirler

alper
21 Eylül 2014

insanı uçaktan korutur bu film çok uçağa binen biriyseniz sakın izlemeyin derim…her uçağa bindiğimde bu film aklıma gelecek!!!

loyalgay
21 Eylül 2014

ya izlenebilir ama sonu bi tuhaftı… :/

fgf
23 Eylül 2014

güzel etkileyici flmdi

engon
24 Eylül 2014

mantıklı tek bırsey yok fılmde begenmedım

Dilay
24 Eylül 2014

Güzel seyretmeye xeger

ayşegül
24 Eylül 2014

bence güzel bir filimdi ben beğendim. sadece filmin sonundaki çıkan el saçma olmuş filmin derecesini biraz düşürmüş onun harici güzel.

dönis
25 Eylül 2014

beğendim,gerilim ve gizem güzeldi.Sonu sürpriz oldu

birsen
26 Eylül 2014

Yani basi cok heycanliydi su ceset olayi sacma idi ve su son sahnedeki sacma el gicik oldum cok daha basarili bir film olabilirdi mesela lost dizisine dönüsebiöirdi filim yani ben öle yapardim :)))

ömer faruk yakupoğlu
27 Eylül 2014

güzel

josh
27 Eylül 2014

sakın izlemeyin. hayatımda izlediğim en anlamsız filmlerden ilk 3 e girer yani.. cok kötü yaa..

merlin
27 Eylül 2014

zaman kaybi. konusuz bir film 4/10

Anonim
28 Eylül 2014

ükalasınız fil süper

Anonim
30 Eylül 2014

berbat boşa zaman kaybı

emel
02 Ekim 2014

bası heyacanlı ama sonu bence vasat. sacma olmus yanı.

gaddar
03 Ekim 2014

berbat bir film izlemeyin kesinlikle

AHMET UNAL ANTALYA
03 Ekim 2014

FİLMIN NE OLDUGU BELLI DEGIL ANLAMSIZ BIR YAPIM IZLEMEYIN COK GEREKSIZ

Anonim
04 Ekim 2014

Berbat bir film.

sanane
05 Ekim 2014

hiç güzel deildi sonu nu ii bağlamamışlar ve yarım bitti bence

Maviş
06 Ekim 2014

Şaşırtıcı bir final film güzeldi

abdulrezzak
06 Ekim 2014

iğrenctı amk ya bu ne böle kesinlikle izlemeyin

ferah
10 Ekim 2014

etkileyici

Turgay
20 Ekim 2014

film kendini izlettiriyor.Sonunu bağlayamamışlar. Konu iyi ama daha korkunç olabilirdi.Beklentilerimi karşılamadı(6/10 puan). Korku arayanlar The Strain dizisini izleyin 10 bölümü nefessiz izlersiniz.

büşra
27 Ekim 2014

konusu çok güzeldi ve iyi bir filim izlemezizi tavsiye ederim…

Eli
29 Ekim 2014

yaxwiydi. menasini tam bawa duwe bilmedim

vasfiye
07 Kasım 2014

filmi ilk başta çok sevdım ama sonuna doğru bıraz saçmalamışlar, kısaca pek bişey anladığım söylenemez ama sadece zaman kaybıydı ama sınıfına gore güzel bir film..

ahmet yaşar
12 Kasım 2014

çok ama çok saçma filim bari filimi saçma yaptınız filimin sonu ölüme inanmayan kadının rüyasıyla bitseydi herşey rüya olsaydı daha güzel olurdu

yalın
12 Kasım 2014

National Georgraphic de “Uçak kazası raporu- Hayalet uçak” belgeselini izlemiştim yani yaşanmış bir olaydan esinlenilmiş bir film.. 2005 de güney kıbrıstan yunanistana gitmekte olan bir uçağın basınçtan etkilenmesiyle içinde olan herkesin bayılması ve yakıtı bittikten sonra da düşmesi

http://www.dailymotion.com/video/xy6b1u_ng-ucak-kazasi-raporu-hayalet-ucak_shortfilms

adresinden izleyebilirsiniz yaşananları

stran
30 Kasım 2014

tam bir hafta bu filmin etkisinden cikamadim.. hala hala aklimda ve ikinci kez izlemeye karar verdim… gercekten izledigim en güzel filmdi

murat
10 Aralık 2014

Daha filimi izlemedim yaratıklımiydı filim

@beyatli
17 Aralık 2014

yani…cok etkilenmedim bu filmden ama bu filmin yonetmenine saygim var tabi ki

Film Robotu

Rastgele Filmler

Breach – İhanet 7.2/10

Breach – İhanet 7.2/10 Tepenin Gözleri filmi oyuncusu Kathleen Quinlan başrollüğünde Billy Ray yönetmenliğindeki film 2007 yapımıdır. Filmde Robert Hanssen (Chris

22 Mart 2010 - İzlenme : 15.074 - Yorum : 5
Patrondan Kurtulma Sanatı 7.0/10

Patrondan Kurtulma Sanatı 7.0/10 Seth Gordon imzalı kara mizah türündeki bu filmde Jennifer Aniston, Colin Farrell, Kevin Spacey ve Jamie Foxx gibi ünlü isimler beyazperdedeki yerini

15 Haziran 2012 - İzlenme : 62.219 - Yorum : 25

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık