Film İzle Sitemizde 48 Kategoride 5338 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

28 Kasım 2011'de Eklenmiş, 126.373 Kişi İzlemiş, 144 Yorum Yapılmış


Eski bir Çin fablının uyarlaması olan filmde Keşiş Fahai (Jet Li) talebesi Neng Ren ile insanların alemine gelerek onlara zarar veren iblisleri avlamakta ve Lei Feng Mabedinde farklı bir boyuta hapsetmektedir. Bu arada Beyaz yılan Susu, kız kardeşi Yeşil yılan Quinqing ile kendi alemlerinden insanların dünyasını seyrederken nehirde boğulmak üzere olan otacı Xu Xian’ı kurtarır ve ikisi de birbirlerine ilk görüşte âşık olur.

İnsanların alemine Xu Xian’ı tekrar görmek için kız kardeşiyle birlikte gelen Susu ile o sırada yarasa-iblislerin peşinde olan Keşiş Fahai ve talebesinin yolları Fener Festivalinde kesişir…

Gösterim tarihi: 28 Eylül 2011
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.7/10
IMDB puanı: 5.9/10
Yapım: 2011
Oyuncular: , , , , , , , , , , , ,
Tür: Aksiyon, Fantastik
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal Adı: The Sorcerer & The White Snake


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI?

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

KalpsiZ
28 Kasım 2011

Film izlemistim 10 uzerinden 10 tavsiye ederim..

ugur
28 Kasım 2011

film aslında güzel bir aşk filmi ama asıl çok güzel olan filmin sonundaki müzik harika gerçekten animasyonu dolu güzel bir film seyredilir

emre
28 Kasım 2011

flim bir yana,son sahne bir yana!!!!!süperdi son bölüm

hayalet
28 Kasım 2011

ğüzel filim vay be ne aşkkkkkkkk hasta oldum

erdal
28 Kasım 2011

mükemmel

Atakan
28 Kasım 2011

Çok iyi film…

aragorn616
29 Kasım 2011

oley be film budur işte teşekür ederim

mikell
29 Kasım 2011

film berbat.jet li için izledim.inanın ona bile değmez.zamanımı geri verin :)

onur tuna
29 Kasım 2011

izlerken hırs,bencillik,dostluk ve AŞK duygusunu yaşadım.sonunda ağlıcaktım ama erkekler ağlamaz dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.bu filmi bizlerle buluşturduğu icinde yöneticilere teşekkür ediyorum.

cafer
29 Kasım 2011

ilk defa bir film için yorum yapıyorum aşk daha nasıl anlatılır gercektende arşivimin en güzel yerine geçti bu film ve müzik
saçların yüreğimi titretiyor
gözlerin aklımda dönüp duruyor
her zorluğa katlanırım seninle olmak için
aşkımız karanlığa mahkum
yıllar birbirini izleyecek…
…ama bunu hiçbir şey değiştirmeyecek…
…hiçbir şey.
orada olacağım
sen de oradaysan …
senin için yaşamaya yemin ediyorum…
…çünkü her şeyi kaybedebilirim senden başka…
aşk doğrudur..
aramızda neşe varsa…
zamandan daha öte …
yaşayacak aşkımız.
senin için yaşamaya yemin ediyorum…
zamanın sonuna kadar…
çünkü kaybedebilirim her şeyi senden başka
aşk doğrudur…
çektiğim işkenceler seni korumaksa…
zamandan daha öte…
yaşayacak aşkımız…
ve buluşacağız sonraki hayatımızda.

ars
29 Kasım 2011

süper bir filim kesinlikle izleyin jetlee herzamanki gibi müthiş oynamış

corpse
29 Kasım 2011

film oldukça güzel güzel güzel iyi seyirler. emeğinize sağlık.

hudo
29 Kasım 2011

jet lee den hiç beklemediğim bir film olmuş

ayşe
30 Kasım 2011

bence çok güzel bi filmdi aşk her şeye değiyor…

gecemy
30 Kasım 2011

fantastik aşk ;) güzel bi filmdi

süleyman
30 Kasım 2011

aşk be kardeşim fena bi hastalık ilacı yok tedavisi yok sadece doru insanı bulmak gaye of ulen of emeğinize salık
süperdi

volkan
30 Kasım 2011

Çok iyi fantazi sevenlere ve son olarak filmin sonu çok iyiydi…

volkan
30 Kasım 2011

Film on numara

göksel
01 Aralık 2011

güzel…

ctn
01 Aralık 2011

mükemmel

can
01 Aralık 2011

bu çekik gözlülerin aşkı çok duygusal geliyo nedense gene etkilendim )

ozoz
01 Aralık 2011

Mükemmel bir film.aşk ,aksiyon ve fantazininin doruklara ulaştığı filme 10 üzerinden 10.

recep
01 Aralık 2011

aşk bu:)

mustafa
01 Aralık 2011

çok farklı bir film. Tavsiye ederim

müslum
01 Aralık 2011

güzel anlayabilene

Efsane
02 Aralık 2011

Cok güzel bir filim..Filimin son sahnesi bitirdi beni Keşke öyle bitmeseydi sonu…:((((

Anonim
02 Aralık 2011

mükemmel bir film

HASAN
02 Aralık 2011

tek kelimeyle mükemmel bir film izlemeye değer ellerinize sağlık

sinan dedemirbaş
02 Aralık 2011

bu zamana kadar izlediğim en nefes kesici flimiydi bir çok aksıyon bir çok uzak doğu flimi izledim ak ve aksıyon bir araya gelmiş ve buhteşem bir bütün olmuş teşekkürler muhteşem bir filim

ismail
02 Aralık 2011

jet lee nin böyle saçma bir filme alet olması çok yazık olmuş fantastik mi fantazi mi bilmem ama saçmalıktan öteye gitmediği kesin konuşan fareler kaplunbağa çizgifilm olsa daha iyiy miş kesinlikle zaman kaybı site ye teşekkür ama film iğrenç beğenenlere şaşırdım

muhammet
02 Aralık 2011

arkdaşlar gercekten super bir film herkese tavsiye ederim :D

ömer
03 Aralık 2011

süperr

fevzi
03 Aralık 2011

guzel bır ask fılmı 10 uzerınden 10. son sahnesı cok guzel.acaba gercek askı yasıyormuyuz arkadaslar ne kadar da eskıde kaldı desek vardır ıllakı gercek seven ….

orhan
03 Aralık 2011

FİLİM ÇOK GÜZEL AMA ALT YAZI OLMASA FISTIK GİBİ FİLİM ANA SII SATİM WAR YA

yakışıklı
03 Aralık 2011

tek kelimeyle süper keşke aşk böyle olsa ki yazık zamnımızda böyle aşk yok…

umut
03 Aralık 2011

Tek kelimeyle harika şimdiye kadar hiç bir aşk filmi bu denli etkileyici çekilmemiştir sanırım.mükemmel emegi geçen herkeze teşekürler

halil
04 Aralık 2011

jet lee varsa film güzeldir..tavsiye ederim..gerçek dışıda olsa güzel filmdi…bazı yorum yapanlar iyi deil demiş ..film bu herşey olur..git başka bişi izle ozaman..burda milleti film zevkine karışmayınnn..herkese iyi seyirler..

ilker
04 Aralık 2011

film gercekten guzel herkesın ızlemesını tavsıye ederımm

ilker
04 Aralık 2011

guzel fılm gercekten herkesın ızlemesını tavsıye ederım

Anonim
05 Aralık 2011

10 ÜZERİNDEN :)100 :d SÜPER FİLM DAHA NE OLSUN

kayıp Aşk
05 Aralık 2011

Film süperdı gercekten admının elınw sağlık jetlı yıne dovus sahnelerınde harıka ama bu fılmde one cıkan dusunce aşk ve son sahnedekı o şarkı benı btrdı gercekten cok guseldı elınıze sağlık arkadaşlar .

cengiz
05 Aralık 2011

film budur işte teşekür ederim

fatih
06 Aralık 2011

tek kelimeyle mükemmel kesinlikle tavsiye ederim

yusfoo
06 Aralık 2011

ask ı anlatan gercek bır fılm olmus boyle bır ask varmıdır gercekten acaba.

Kadir...
07 Aralık 2011

Aşk ve uzakdoğu bir filmde ancak bu şekilde birleştirilebilirdi.Her zaman ya dövüşürken yada sevişirken izliyorduk,bu film küçük insanların dev bir yapıtı olmuş…Tşkrler…

sinan alhan
07 Aralık 2011

seviyoruz senı filmizle ekibi….

Fatih
07 Aralık 2011

Ağladım lan.!

recep kaya
08 Aralık 2011

jetlinin bir hayranı olarak çok mükemmel bir flim bu flmi bizlere ulaştırmak için emek veren arkadaşlara çok teşekür ediyorum emeginize saglık

Kaplan Bey
08 Aralık 2011

Hayatımda izledigim en salak filmlerden birisiydi, ask filmi diye hitap eden arkadaslar sanırım hayatında hic film izlememisler,son dakikasına kadar azap cektim resmen, sırf yorumlar nerede dogru cıkacak diye,lutfen benim gibi Jet li hastasıysanız bu film haric diger filmlerini izleyin, ask filmi kategorisine sokarsanız ise, 10 uzerınden 0, dahada altı yok,kesınlıkle tavsıye etmıyorum,zaman kaybı, 10 yasındaki cocuga belk icok duygusal gelebılır, aglayanlar olmus,ben gulme krizinden burada oldum ,sırf acıtasyon baska bırsey yok.Kocaman bir SIFIR!!!

dilek
08 Aralık 2011

hayatımda izlediğim en güzel aşk filmi kadın sevdiği uğruna herşeyi göze aldı keşke böyle bitmeseydi çok ağladım ya nolur birleşsinler

yahya yılmaz
08 Aralık 2011

film qüzel bişeye bnzio admin lütfen türkce dublajlarnıda ad rica ediyorum snden bunlara dikkat edemeni temenni ederim qüzel bi ste helal

ismail
08 Aralık 2011

kaplan bey diye biri yorum yapmışta kendimi iyi hissettim o kadar çok kişi filmi övmüş ki hala şok tayım 10 üzerin den 0.5 bile bu film için beni fazlasıyla bonkör biri gibi gösterir arkadaşlar bu kadar övdüğünüz film bir Başlangıç Inception veya ip man falan değil ben ce bir tür çizgi film ki ben çizgi filmleri bile daha farklı algılarım sonuç daha fazla normal insan yorumu görmek beni mutlu edecek

Kaplan Bey
09 Aralık 2011

Halen ağlayanlar var, kendimi camdan atıcam birazdan :))

exila
10 Aralık 2011

güzel filmdi o aşak jetlıyle aralarında olsaydı başak olurdu ama :)

exila
10 Aralık 2011

güzel filmdi o aşk jetlıyle aralarında olsaydı başka olurdu ama :)
düzelttim arkadaşlar:)

kadir
10 Aralık 2011

izlediğim en duygusal film süper gerçektende

ali coşar
10 Aralık 2011

benmi aşk filimi seyredecem asla inanın aglamamak icin kendimi zor tutuyorum senin icin yuaşayacagım

gerçek
11 Aralık 2011

gerçek aşk allaha duyulan aşktır gerisi tefaruattır fani şeylerdir

bahadır
11 Aralık 2011

gerçekten herşeyiyle güzel bir filmdi,teşekkür ederim

Anonim
11 Aralık 2011

film çok abartılmış ama verdiği duygu güzel müzik dehşet ve (gerçek) sana katılıyorum aşkın en güzeli ve ebedi olanı ALLAH aşkıdır

yunus
12 Aralık 2011

Mükemmel bir film olmuş. bir film anca bu kadar güzel olabilir.Son sahne de herşey kopmuş insan kendisini ağlamamak için kendini zor tutuyor.Net kelimeyle mekemmmel dahata ötesi yok.Yapanın ellerine sağlık.Aşk olağanüsütü.Herşey çok güzel olmuş.Notu kim versiyse yanlış vermiş 10 üzerinden 10 luk bir film.Harikaaaaaa….

huso
12 Aralık 2011

Filmi ikide bir ileri almadan duramadim,isin dogrusu o ben dahil yüregemizde taht ve heyecan kuran jet li hayal kirikligina ugradim bu filmle,yorumlara baktigimizda ask deniliyor ben derinlikli o askida görmedim,ucan yok ruzgari savuran jet linin o alisik oldugumuz filmleri degil..

serkan
13 Aralık 2011

çoooook güzel bir film en sonundaki şarkısı hele harıka sözler…..

HAŞEM ÇALBAY ...?
13 Aralık 2011

KEŞKE BİDE TÜRÇE DUBLAJ LI OLSA BEN CE DAHA GÜZEL OLURDU İL DEFA BÜYLE GÜZEL BİFİL İZLİYORUM …….TAM ANLAMIYLA HARİKAY DI

HAŞEM ÇALBAY ...?
13 Aralık 2011

HARİKA BİR FİLİM Dİ TAVSİYE EDERİM

demosnikos
15 Aralık 2011

helal olsun romantizm ve dovusu harmanlayabilen tek sinema ….

veysibarak
17 Aralık 2011

olağanüstü

Mustafa
17 Aralık 2011

film güzel daha izlemeye başladığım ilk anda bunu söylüuorum
zaten jet li gibi usta oyuncular kötü yapımları baştan kabul etmiyorlar.

mahmut
19 Aralık 2011

izlediğim en güzel filmlerden bitanesi, herkes izlemeli..!!!

sseyhan
20 Aralık 2011

10 üzerinden 10 insana iyi şeyler hissettiriyor. Güzel Film

Mert
20 Aralık 2011

Güzel bir filmdi. Romantik ve efekt ve dövüş sahneleri muhteşem..

Anonim
20 Aralık 2011

güzel izlemeye değer

önder çetin
21 Aralık 2011

YA OLURDA BU KADAR ŞAHANE OLUNMAZKİ FİLM HARİKAA İZLEYEN PİŞMAN OLMAZ ARKADAŞLAR 10 ÜZERİNDEN 10

yener
22 Aralık 2011

Vay be ne aşk…

misafir
23 Aralık 2011

çizgi film bile bundan iyi be

Anonim
24 Aralık 2011

bunların yalanları gelmiş geçmiş tüm yalanları siker yaa

hipermetropi
25 Aralık 2011

arkadaşlar önce filmin güzel yanı gerçekten aşk konusunu çok güzel işlemişler insanı duygusallık yönüyle en üst zirveye çıkartıyor yalnız filmin bazı yerleri gerçekten çok saçma filmi çizgi filmine döndermişler birde sanki iblisi çok iyi bir mahlukat olarak beynimizde bir ukte birakmaya çalışmışlar saygılar

reis
27 Aralık 2011

güzel uyarlanmiş ve yarati birflm

Ruz-i-Gar
27 Aralık 2011

Aşk ancak bu kadar güzel anlatılabilir: Yılan, ateşlerde yanmak, güzel süslü kelimeler, öpmek, ve canını feda etmek.. bu kelimelerin film hali bu, kısa adı aşk…

ishak balcı
27 Aralık 2011

neden 7 kısım varda 6 ıncı kısım da bıttı :))) saka yapmadan duramıyom yaw tek kelımesıyle muhtesem aralıksız ızledım desem ınanmayın cunku aralık ayındayız hehehe

Ssinan
27 Aralık 2011

Jet lee varsa zaten filmin içeriğine bile bakmaya gerek yok kesinlikle ne olursa olsun bu adamın hiçbi filmi kötü değil bence :) : ) iyi seyirler …

levis
28 Aralık 2011

filim derseniz iste bu her konuda

bmkalava
28 Aralık 2011

süper bir filmdi gercektende

karabacak
28 Aralık 2011

arkadaşlar gerçekten çok güzel bir film emeği geçenlere çok tşkr ediyorum

security hasan
29 Aralık 2011

daha önceki filmlerinden ötürü hayranlık duyduğum.ve filmlerini defalarca izlediğim jet lii ye hiç yakıştıramadığım bir film. bu film mi birdaha izlemeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim kesin.animasyonlar hariç.işlenen aşk temasından ötürü 10 üzerinden 3 alabilir sadece

garbard
29 Aralık 2011

bu mu yani milletin harika dediği film ? tamamen zaman kaybı…hero için saçma derdim ama bu ondan da saçma..ama yine de karar izleyenlern olucak tabi.benm fikrimce izlenmemesi gereken,basit bi film oldugu yönünde..

ramazan
31 Aralık 2011

yönetiçilere çok tşk çok güzel bir film bunu bize sundunuz için tekrar tkş

necmi
02 Ocak 2012

mikell galiba sen hic asık olmamıssın

Emp
02 Ocak 2012

Bu filme nasıl kötü dersiniz? Dinleyin izleyin.

celaptasli
03 Ocak 2012

agam bu filmler neden turkce dublajli degil olsa iyi olur merci

ferhat
03 Ocak 2012

izlenmeli :)

onur
03 Ocak 2012

yorumlar biraz değişik..Saçma yönleri çok,jetlee ileyılan neden kavga edipduruyor,kingofighterse benzemiş biraz….Bence sinemada izlense aksiyon kısmı daha muhteşem olacaktır.ama duygusal kısmı da öyle öldürecek kadar değil..millet sallamış yok ağlayacaktım yok bilmem ne…O yılan kız da gerizekalı ayrıca..:)….

Film fantastik olarak 10 üzerinden 8..
Duygusal olarak 10 üzerinden 4..
Aksiyon olarak 10 üzerinden 6-7 derim..

alperen
06 Ocak 2012

süper aşk ancak bu kadar güzel anlatılır…..
diyecek söz yok başka…

Anonim
07 Ocak 2012

filmin sonundaki şarkının adı ve söyleyenini bilen var mı….

ahmet
07 Ocak 2012

su ana kadar izledigim en iyi ask filmi…!

hidayet
10 Ocak 2012

İnanın uzun zamandır böyle bir duygu filmi duyguların butunlestiği film izlememiştim. Mukemmel….

Ak
14 Ocak 2012

Bende yorumlara baktıgımda guzel bısı sandım fılm berbat vaktımı bosa harcadım kendıme ınanmıyorum….

TULAYUSUF
14 Ocak 2012

çok güzel aşk filmi bayıldım harika :):)

hy37
16 Ocak 2012

onur 03 adlı arkadaşım, ben de ne yorum yazsam diyordum,tam tercüman olmuşsun. Ben bişey anlamadım filmden. Sondaki şarkıya evet katılıyorum çok güzel. Ama aşk bu kadar da fantastik anlatılmaz ki arkadaş. Ben de pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim doğrusu.”Abidik, gubidik twist, lap lup lubalak twist” yani!!!!

oğuz
18 Ocak 2012

susu gibi avradın olsun

zirve 39
18 Ocak 2012

Çok güzel bir film.Sessiz ve sakin bir ortamda izlemek daha iyi olur.Tavsiye ederim..

hakan
26 Ocak 2012

çok etkilendim,on numara bir flim

ufuk
27 Ocak 2012

gercekten guzel filmdi ya ufak tefek sacmaliklar var tabiki aama bunlari bos verin ve gercekten anlatilan bir ask hikayesdir bu ama.benim bildiyime gore cin kiz dunyadan birine asik olmasi normal hata evlenirde ve bazi hikayelerde anlatilir ama haramdir tabiki cinin insan aleminde yasamasi gunahtirr cinlerinde iyileri vardir kotuleride vardir…cok eskilere dayanan bir filmdi ve gercekten eskilerde buyu cok vardi ama simdi teknoloji gelistikcee buyu az yplr oldu aallahtan korkmayan ancak buyu yapar korkan isee yapmaz bizde allahtan korktugumuz icin boyle sacmaliklara inanmaak dogru deyil birtek allah varr baska yok…..

merve
27 Ocak 2012

ufuk yureyine saglik cok guzel anlatin gercekten filmin ozu cok eskilere dayaniyor bence cok guzel ask hikayesi herkes izlesin tavsiye ederim

KÖXAL
28 Ocak 2012

şarkı için filme iyi diyebliyorum..görsel anlamda yeterli,konu anlamında farklı(aşk değişik bir biçimde ifade edilmiş)ama tarz olarak tutarsız..

kara kalem
29 Ocak 2012

film güzel bir hayranı olarak charliene choiden daha iyi bir performans bekliyordum aşk temalı bir konu tavsiye ederim.))))

qlker
29 Ocak 2012

Aşkı iliklerine kadar yaşamak,hissetmek..bir film’de aşk ancak bu kadar ifade edilebilirdi daha ötesi imkansız.bu filmi izleyipte duygulanmayan,gözlerim dolmadı diyebilecek bi insan olacağını sanmıyorum gerçekten izlemesini bilene..

Yaşayın
29 Ocak 2012

Aşk acı çekmek ayrı kalmak değildir bu yanıltmacaya inanmayın…

Asım
30 Ocak 2012

biraz abartı hayal mahsürü ama güzel film

Anonim
01 Şubat 2012

mükkemmel

SELCUK
01 Şubat 2012

GERÇEKTN 10 PUAN

kubi
01 Şubat 2012

güzel bir aşk filmi

+cengiz aslan
03 Şubat 2012

tek kelimeyle mühteşem… mutlaka izleyin

sizzsz
07 Şubat 2012

çok ii di hakaten yüzreğini sızlatıyor beğendim teşk . admin

Ahmet ASLAN
12 Şubat 2012

fena değil benden yedi puan

Ömer Faruk
13 Şubat 2012

Kendini maço sananlardanım ama size şu kadarını söyleyeyim film tek kelime ile muhteşem Hele son bölümleri (aglamaya deger) mükemmeldi 10 üzerinden 20 diom

gurcu
19 Şubat 2012

film bence çok güzeldi. izlemenizi tavsiye ederim

Anonim
22 Şubat 2012

harika bir film tek kelimeyle

Anonim
23 Şubat 2012

harika söze gerek yok izleyin sadece

alp
27 Şubat 2012

Oha Be !!! Ağlıcam !!! EFEKTLEr her ne kadar kötü olsada Filmin Konusu Muhteşem Mükemmel !!! HeRKes Aşık OLSUN !!!

şerif
29 Şubat 2012

10 üzerinden 10 puan bu flimi izledikten sonra keşke bende böyle aşık olabilseydim diyorsun ve herşeye ramen sonuna kadar bekleseydim diyor insan…. ne mutlu böyle seven insanlara

Aşk
04 Mart 2012

Ya Mükemmel bir FilM Harbidene emeği geçen Herkese tşkrederim <3 Umarım Ikısıde çıkar Yayınlarsınız

Anonim
14 Mart 2012

gercekten üper flimmiş hayatımda bunun kadar guzel flım ızlemedım yemın ederım adem adıyaman …

adem
14 Mart 2012

tek kelımeylesuper goruntu ses flim ask dolu herkesın elıne salık …

Faruk
14 Mart 2012

fiLm tek kelime süper başka bisi demiyorm … / susu )

Anonim
14 Mart 2012

süper bir film olmuş.bu filmi yapanların yüreğine emeğine sağlık.

deniz
14 Mart 2012

emeğinize sağlıkm en yakın zamanda türkçe dublajlısınıda izlemek isteriz :)fantastik ve dövüş filmi isteyenlere tavsiye edilir 10 üzerinden 10 veriyorum

tuncay
14 Mart 2012

uzun zamandir boylesine ask ve fantastik dolu bir film izlememistim.tek kelimeyle mukenmel.

wildwolf
14 Mart 2012

AŞK insanı alıp götürüyor :) muhteşem bir film… tşkler paylaşım için…

balde
14 Mart 2012

kalbim yok sanıyodum meğerse…

murat yıldız
14 Mart 2012

emeğe saygı ama saçma bir zaman harcamaya değmez

merthaznedar
15 Mart 2012

yine cetli dayım yapmış yapacagını güzel bir filim izlemeye deger sacma yerleri de olsa….

napcan
15 Mart 2012

cok güzel filim cok begendim ohne scheiß jetzt voll geiles Film ja ischör

Anonim
16 Mart 2012

önce eğlenceli. sonrası aşk için mükemmel yapıt
.

ayhanagabay
16 Mart 2012

mükemmelllllllllll

ahmet saltan
21 Mart 2012

tek kelimeyle mükemmel en son şarkı ve final sahnesi gerçekten harika’ydı emeği geçen herkesin eline yüreğine sağlık:))

osman
23 Mart 2012

türkçesi ne zeman çıkcak acaba????

sabırsız
29 Mart 2012

keşke kavuşsalardı insanın içi burkuluyor böyle sonlarda.keşke kavuşmayla bitseydi :)

arif bulgaristan
02 Nisan 2012

vallahiilkkez boyleguzel film seyretti herkese tavsiye ederim seyredin ask nasil olur kendi gozlerinizlegorunyani sevmek boyleolur ask oyuncak deyildir kutsal biseydir

FiLmSever
09 Mayıs 2012

Arkadaslar izlediğim en güzel filmlerden biri Jet Lı den bir aksiyon klasiği daha ileride cok izleyen oLur bende Imdb puanı 8.0 olmalı herkes izlesin…

mehmet
13 Haziran 2012

bakın mıllet flım bıraz sacma cunku bu tur seyler gercek hayatta olan seyler deıl..ama flım guzell sıkıcı deıll

qlker
23 Ağustos 2012

Ya admin bir sene olacak nerdeyse bu filmdeki yorumları takip ediyorum acaba ne zaman çıkacak diye bekliyorum türkçe dublajı.

görkem
28 Ağustos 2012

süper bir film

uGuR
23 Nisan 2013

son 1 haftadır bir tane film izleyemedim siteden açılmıyo çünkü ısrarla bu siteden izlemek için uğraşıyorum ama her seferinde hayal kırıklığı filmlerin açılması için elimden geleni yaptım maalesef yine hüsran :) ama yinede sorun bende diye düşünüyorum sizin bildiğiniz bir yol varsa lütfen yardımcı olun..

Film Robotu

Rastgele Filmler

Kanlı Hesaplaşma 7.1/10

Kanlı Hesaplaşma 7.1/10 Tokyo’daki Çinli göçmenler, Japonlar tarafından kabul görmemekte, hayatlarını saklanarak ve korku içinde sürdürmektedirler. Köşe bucak

27 Mart 2012 - İzlenme : 125.816 - Yorum : 37
Aşk Hikayesi (Altyazılı) 7.6/10

Aşk Hikayesi (Altyazılı) 7.6/10 Mak, savaşta hayatını kurtaran Ter, Puak, Shin ve Aey ile arkadaş olur. Savaş bittikten sonra, Mak bu dört arkadaşını evine davet eder ve güzel

13 Şubat 2014 - İzlenme : 10.856 - Yorum : 19

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık