Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7073 Film Bulunmaktadır.

19 Aralık 2012'de Eklenmiş, 24.367 Kişi İzlemiş, 36 Yorum Yapılmış

The Game
Nicholas Von Orton, bütün yatırımlarının kontrolünü ve ilişkilerini elinde tutmaya alışık, zeki, kurnaz ve başarılı bir iş adamıdır.
Ancak Orton’un bu düzenli yaşamı, sorumsuz fakat etkileyici küçük kardeşi Conrad’ın ona verdiği beklenmedik bir doğum günü hediyesiyle köklü değişikliklere uğrar. Nicholas oyuna başlarken ortada çok büyük bir ödül olduğunu farkeder ancak bu esrarengiz oyunun kuralları ve amacı hakkında hiçbir bilgisi yoktur. Ayrıca Nicholas karşılaştığı olaylardan hangisinin gerçek, hangisinin oyunun bir parçası olduğunu da anlayamaz. Kendi evinde esrarengiz kişiler tarafından izlendiğini farkeder. Bu kişiler onu ortadan kaldırmak istemektedir…

Gösterim tarihi: 6 Şubat 1998
Filmizlesene.com.tr puanı: 8.0/10
IMDB puanı: 7.7/10
Yapım: 1997
Oyuncular: ,
Tür: Dram, Biyografi, Gerilim
Senaryo: ,
Yönetmen:
Orijinal Adı:




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

ayzek
19 Aralık 2012

bu filme yorun yapılmamış olması şaşırtıcı. kesinlikle mükemmel bir film. her filmseverin arşivinde olması gereken harika bir eser

Anonim
19 Aralık 2012

akıllarda kalan çook güzel bir film

yalcin67
19 Aralık 2012

akıllarda kalan nadir filmlerden bir tanesi

abc
19 Aralık 2012

sadece mükemmel :))

ulaş
20 Aralık 2012

bu filmi izlemeden ölmeyin

alper
20 Aralık 2012

Bu zamana kadar izlediğim en güzel film budur…
kaç defe izledim hatırlamıyorum bile beni etkiliyen tek film..

berkay
20 Aralık 2012

bu filmi izledikten sonra huzur içinde ölebilirsiniz

Anonim
21 Aralık 2012

kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum hele müziklerini yıllarca dinledim,dinliyorum..müthiş bir senaryo ve oyunculuk..tek kelime ile muhteşem..

serdar
21 Aralık 2012

Sonu muhteşemdi

ümit
21 Aralık 2012

yok böyle bişey çok sıradışı bir film izlemenizi tavsiye edrim

sibel80
22 Aralık 2012

izledigim en güzel filmlerden biriydi kesinlikle tavsiye ederim..

NoName
22 Aralık 2012

Döneminin en iyi filmidir diyebilirim.. Sanırım 20-30 defa seyretmişimdir. Kurgusu ve seyir zevkine tek kelime söyleneceğini zannetmiyorum.. Eğer filmi beğenmeyen biri var ise film kültürünü tekrardan gözden geçirsin derim..
” Harika bir film. Herkese tavsiye ederim.. “

filmkolik
23 Aralık 2012

dünyanın en iyi 10 filmine girebilecek nitelikte bir film.İzlemeden geçmeyin.Ertesi gün tekrar izleyeceksiniz zaten

emrah
23 Aralık 2012

film on numara ama ben yinede hepsini vururdum….

nihal
25 Aralık 2012

çok gerizekalıca bir film,zamanıma acıdım

murat
25 Aralık 2012

izlenmeyi hak ediyor çok iyi bir film…

Tuncer Çeliker
25 Aralık 2012

Yorum yazan NİHAL arkadaş: ”çok gerizekalıca bir film,zamanıma acıdım” Böyle gerizekalı bir yorum yazabilecek kadar geri iseniz yazık bende size acıdım…

Maradam
26 Aralık 2012

Tamam her şey güzel de , adamın tam o noktadan atlamasını nasıl ayarladın? Adamın başka bir yerden atlamasını engelleyecek bir şey var mı? Şansa mı bırakılmıştı? Bu olamaz. Oyunda herhangi bir şeyin şansa bırakılması söz konusu değil. Adamın gizli silahını tesbit edip aynısı ama kurusıkıyla değiştirmelerini de anlayamadım. Silah ve mermiler ya gerçek olsaydı? Nehre uçurulan arabadan çıkamasaydı? Öyle bir durumda son anda müdahale edecek dalgıçlar görmedim. Herneyse.. Güzeldi..

Anonim
31 Aralık 2012

güzel film 🙂

kgn
02 Ocak 2013

Efsanee film 😀 mutlaka izleyin…

ahmet
05 Ocak 2013

o kadar güzel filmler izledimki demekki bu güne kadar izledigim filmler o kadarda güzel degilmiş bu senoryoyu yazan adam ucuk birisi olsa gerek harika ötesi bir eser

Anonim
07 Ocak 2013

sacmaaaaaaaaaaaaa yorumlara bakarak ızledım ızlemez olsaydım

Anonim
15 Ocak 2013

vy vay vay cok guzel deger 😀

Anonim
10 Şubat 2013

abartmayın film adından kaybediyo bi kere her işin içinde bişey olduğu belli gerek yok bu yorumlara..

alisa
23 Mart 2013

coooook enteresan filmdi inanilmazdi yahu. zaten michael filmleri hep superdirde bu film ayri bir dusundurucu ve zorlayiciydi 😀 izlerken bazen kendimi salak durumuna dusmus gibi hiss etdim 😀

Anonim
15 Nisan 2013

15 sene önce çekilmiş bir filmi, ((belki yorum yapanların bazıları daha doğmamıştı o yıllarda)) günümüz ile kıyaslamak mantıksız olur ama Şuanda bile böyle senaryolar yok, işi sadece animasyon ve görsellik katarak kurtarıyorlar. Senaryosu içinde bulunduğu zaman dilimine göre çıtayı yükselten baş yapıtlardan biri.

10/9 veririm bu filme.

Fatih
15 Nisan 2013

Diğer yorumlara bakarak izledim, film dedikleri kadar değil,
sadece bi kurgu, ben fazla beğenmedim.

serdar
23 Haziran 2013

Yorumlara aldanıp izledim. Ve ilk defa olumsuz yorum yazıyorum. Bu filmi sakın ama sakın izlemeyin. Berbat ötesi bir film.

eylül
23 Ağustos 2013

çok çok çok güzel bir film

ömer
22 Nisan 2014

izlerken sıkılanlar kesinlikle sonuna kadar izleyin pişman olmayacaksınz

berk
01 Eylül 2014

cidden mükemmel bir film hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biridi.

Mercan
01 Haziran 2015

İsminden dolayı hep oyun olduğunu düşündüm zaten beni şaşırtmadı saçma olmuş bence.

Anonim
03 Haziran 2015

çok saçma, zaman kaybı

ahmet
03 Haziran 2015

çok saçma, zaman kaybı

Anonim
28 Eylül 2015

mükemel

Kaminari
01 Kasım 2015

Filim harbiden game

Film Robotu

Rastgele Filmler

Ölümüne 5.6/10

Ölümüne 5.6/10 Tyrese Gibson (O2) çok sevdiği Junior (Henry Hunter Hall) adl oğlu için eski yaşantıların bırakmış sakin ve mutlu bir hayat için adımlarını

07 Şubat 2011 - İzlenme : 5.000 - Yorum : 26
Gemideki Gizem 4.0/10

Gemideki Gizem 4.0/10 1945 yılında bir amerikan gemisine alınan nazi askerinin üzerinde yapılan deneyler sonucunda nazilerin askerlerine yapmış olduğu deneylerde askerlerini

15 Nisan 2012 - İzlenme : 13.693 - Yorum : 4

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık