Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

19 Kasım 2010'de Eklenmiş, 80.011 Kişi İzlemiş, 98 Yorum Yapılmış


Frank, Fransada Marsilya şehrinde bulunan Çevre Koruma Ajansı Başkanı Leonid kızını karadenizin asi ve hırçın dalgalarının vurduğu Ukraynanın Odessa şehrine götürmekle yükümlüdür. Taşıyıcı nın bu sefer ki yükü serinin diğer fillmlerindekilerden farklıdır. Hem bir insanı ;küçük bir kızı taşımakla yükümlü hem de önemli bir politikacıya ait bir şeyi taşıyarak başına birşey gelmesi yada yerine ulaştıramaması halinde diplomatik bir krize sebebiyet verebilecek niteliktedir. Valentina çok sevimli ve güzel bir kızdır, Frank ise başına bela almış ve bu belayı başına alması için politikacılar tarafından telkine mağruz kaırken bir yandan da Vasilev tarafından gönderilen ajanlarla baş etmek zorunda kalması sebebiyle zorlanmakta işi alıp almaması konusunda tereddüt yaşamış ve işi aldığı içinse pişman olmuşdur.Yolculuk sırasında Frank ile Valentina birbirlerine aşık olurlar. Taşıyıcının prensipleri arasında taşıdığı şeye aşık olmak gibi bir huyu yoktur ama olmuşdur işde.

Gösterim tarihi: 26 Aralık 2008
Filmizle.com.tr Puanı: 6.5/10
IMDB puanı: 5.9/10
Yapım: 2008
Oyuncular: , , , ,
Tür: Aksiyon, Macera, Suç
Senaryo:
Yönetmen:

Taşıyıcı 1-Taşıyıcı 2-Taşıyıcı 3


.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



aydın 27 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

harika bir filmmmmm

Teoman TEZOL 27 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

Tek kelime ile muhteşem…bu hizmeti sunan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

alper şen 26 27 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

Çok güzeldi.Flimi yapanı kutluyorum…

recep 27 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

MuhTeSem Bir FiLm Tadıdına DoYaM4Dım HeRKesE TaVs1Ye Ed3R1m :P Peh Sq1L.#

nuri 28 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

süper 1000 numara bir film emeginize teşekkürler

erdal 28 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

cok gzel bı fılm olmus yapanların elıne saglık

aykut 28 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

10 numara film ;))

bhurak 29 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

ya snki ynlıs dğilsem 3 blümde bu Jason Statham tel. knusruken ismail yk posteri vardı ..

hüseyin 29 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

çok güzel ama 3. bölüm seyredilmiyo

furkan 29 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

gerçekten çok güzel bir film film izleye teşekkürler ve bu filmleri çok kaliteli şekilde izliyoruz

İBRAHİM32 01 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

süper bir film tavsiye ederim

serkan 05 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

ya güzell ama 1 izleyemiyorum o yüzden tam net bişi yazamıyacam siteniz için

receeeep 09 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

İsmail YK. posteri gören arkadaş çok funsın galiba serap görmeye başladınız :D

receeeep 09 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

Gerçekten varmış İsmail Ykdan nefret eden biri olarak bu başarısı için onu kutluyorum YKcı arkadaşada bir özür borçluyum sanırım :D:D:D

AlphaWolf. 10 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

Gerçekten Muhteşem 1 Flim :)

Anonim 19 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

yk posteri olur bunda ne var salak herif,almanya’da geçiyor o sahne:))

osman 19 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

yk posteri olur bunda ne var salak herif,almanya’da geçiyor o sahne:))

yılmaz 25 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

filmin bırıncı bolumu tam yuklenmıyor bu yuzden ızleyemıorum ne yapmalıyım?

Anonim 02 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

ismayıl yk bile var filimde zuhahaha

muhammet yılmaz 19 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

film akıcı ve sürükleyici sadece salakk ukraynalı işi bozuyo

Burak 14 Eylül 2010 tarihinde yazmış ;

Film yine sürükleyici olmuş 10 numara film ayrıca 3. bölüm 19:35 de telefon kulubesinin arkasında harbiden ismail yk görülüyo xD

yalnizefe63@hotmail.com 11 Ekim 2010 tarihinde yazmış ;

cok guzel bi film elerinize sağlık

ihsandoner 21 Ekim 2010 tarihinde yazmış ;

üç filmi aynı seride yayınlamanız çok iyi,üçfilmde birbirinden güzeldi teşekkürler.

MERT 23 Ekim 2010 tarihinde yazmış ;

çok güzel bi film di çok teşşekkürler

Serkann 27 Ekim 2010 tarihinde yazmış ;

bu film 100 kere ızlenır super

Anpnim 16 Kasım 2010 tarihinde yazmış ;

Of Be Süper Bişey :) 100. İzleyişim :D

abiniz 18 Kasım 2010 tarihinde yazmış ;

süper ir film izlemenizi tavsiye ediyorum

musti 20 Kasım 2010 tarihinde yazmış ;

evet harika bır film

musti 20 Kasım 2010 tarihinde yazmış ;

evet epey zamandan beri boyle guzel film gormemiştim.

olcay 20 Kasım 2010 tarihinde yazmış ;

cok guzel bir film izlemeye deger

Dj_Aybars 30 Aralık 2010 tarihinde yazmış ;

jason statham yaparsa izlenir başka söze qerek yoq :D

yasar 02 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

geçmişi olmayan adamı izlemenizi tavsiye ederim .d

deltarin 04 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

bölülerin hepsi yarımkalıyor

Anonim 17 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

Jason Statham’ın

mehmet 19 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

oha süperdi lan :D

AlP 24 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

hastasıyızzzzzzzXD keşke tüm filmler taşıyıcı serisi gibi kendini izlettirebilse !!!

ferit 25 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

site güzel olmuş elinize sağlıkta yanlız film izle ekranında reklamınız yayı9nlanmaazsa daha iyi olur

ramazan 03 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

filmi izliycem izleyince yine yorum yapcam ama seriyi izledim bu adamın filimleri tek kelime mükemmellllllll tereddüt etmeden filmlerini izlerim ben bu adamınn benden size tavsiye izleyinnnn…

Radik 14 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Kisaca super film,

ramazan 16 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir film jason stathama yine yakışan bir film daha

Tayfun 17 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

ilk partta plaka 32 aej 13 4.partta suya düştüğünde plaka 32 aje 13 .d

Anonim 20 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

güzel flim..elinize sağlık

celal 20 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

merak edyorum sitenizde türkiyenin en iyi filmsitesi diyosunuz ama bir filmni doru durüst izliyemiyoruz bu çelişki deyilmi???????

nebula 03 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

ya yorumlardan sebep izlim dedim harbi kac yasınızdasınız allah askına ya bu ne böle saçmalık ötesi aksiyon olsun diye iyice saçmalamıslar.IMDB puanı gerçi söylüo ne oldugunu. eger sırf aksiyon olsun gerçekçilik istemiyorsanız ki uzaylı filmleri bile daha gerçekçidir izleyin derim.o bmx sahnesine bayılacaksınız :)))

ısık dere 06 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

fılm super olmus herkez ısmaıl yk yı gordum dıyo ben de ahmaet kaya ve azerı gordum

SELAHATTİN 14 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

NORMAL ama tek bir şey eksik.müzik hafif kalmış biraz daha kuvvetli adrenalin dolu bir müzik iyi olurdu.BİLDİĞİMİZ GİBİ MÜZİK RUHUN GIDASIDIR BEYLER…

biyonce 12 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

herkes ismaili görmüş bnde güneşi gördüm

cavid 23 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

harika bir film

bozanlı serdar 06 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

süper bır filmmm izleyin

Anonim 19 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

Süper Bir Film :D

10uR 25 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

admın walla ne yalan söyleyim oldukca etkilendim bu sayfayı bana bir arkadasım tavsiye etti ve oldukça sewdim ayrıca bu aksam izlemiş olmama ragmen taşıyıcı 1-2-3 izledim emek var işin içinde muhtesem bir sayfasınız tesekkürlerr ;)

suheyl 25 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

bunun serisi bağlantılımı

mehmet 26 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

güzellllll

abdullah güneyli 26 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

kesinlikle harika bir film ve izlenmeye değer diye düşünüyorum.

kenan 26 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir film

caner00 26 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

pek begenmedim mekanik daha güzel aksiyon sahneleri az yada iyi değil yada önceki filmleri aşmadığı için sıkıcı gelmiş olablir müziklerde gıcık olmuş 10/4.5

film izler hergun 28 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

süperr

Tahir 02 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Plakaya Dikkat Eden oldumu 32 isparta

Oguz 12 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Arkadaşlar İmbd Puanına bakmayın harika bir film 9/10 gerçekten jason gene döktürdü bu adamın her filmi güzeel. <3

Anonim 17 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

yine güzel bi film daha..emegi gecenlere tşkrler.. bu site cok güzel umarm böle dvm eder..

SoĞuKkaNLı 21 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

İAMAİL YK NN NE İŞİ VAR LA ORDA :D :D :D

SoĞuKkaNLı 21 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

İSMAİL :D

murat 24 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

çok güel bir film

LayLayLom~ 27 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Oha Ln Süper

delioruc 03 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

bölümler güzel ama son bölüm takılıyor..

short life 15 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

super filmdi en guzeli de jason statham di

Akin57 17 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

hep jason statham haraniyim transporter serisi en iyisi bence HD icin tesekkurler

çınar 20 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

etkiliyici:))

lele 02 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

yaa fena bir flim

sarı 03 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel bir film

DEVRİM 10 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Dicek Kelime Bulamıyorum Wouuw :)

axc 13 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

bu adamın filmleri süper ya xD :) harika bi seri…

miroslav 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

a6 la duvara giriyo airbag’ler açılmıyor.audi’ye yakışmadı.

melankolik47 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ!!!!

bycrt 23 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

bu adam üstüne karizma insan yoooooqqq

büşraaa 04 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

süperdi tavsiye ederim:)

aYkuT 06 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

ßéncé süPéRd! ÇoK eqLéndim… :)))

mehmet 23 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

Tek kelimeyle Muhteşem..Bu siteye bayılıyorum ya

osman tuncer dayo 26 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

jason STATHAM GERÇEK BİR FİLM YILDIZI

e 27 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

guzel

Reyy 07 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

O lanet Audi de 10 tane hava yastığı var, duvara çarpınca neden biri bile açılmıyor!!! Böyle bir seride(film olarak) böyle bir hata olamaz…

DURMUŞ 26 Kasım 2011 tarihinde yazmış ;

birde izleyebilsek yorum yapacagız ama filim acılmıyor

oğuzhan şahin 27 Kasım 2011 tarihinde yazmış ;

10 numara bir film

ali... 01 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

izleyemiorum yardımcı olurmusunuz yüklemiyo…

emre 05 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

harika

Burak Tekbaş 06 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

belki 15. izleyişim ama bıkmıyorum.

aydın 31 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

O lanet Audi de 10 tane hava yastığı var, duvara çarpınca neden biri bile açılmıyor!!! Böyle bir seride(film olarak) böyle bir hata olamaz…. genede 8,5

ufuk 09 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

film yüklenmiyor bi sorun var galiba

FiLMKoLiK 12 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

BU SERİNİN 4 Ü ÇIKAR MI ACABA ÇIKSA SÜPER OLURDU…BİLGİSİ OLAN VAR MI

Oğuz 14 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

film gerçekten başarılı sizlerde öyle fakat filmler açılmıyor hemen dolma aşaması başlamıyor sebebi ne acaba

soner cimenlik 18 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

harika action…. guzeldi hosuma gitti

soner cimenlik 18 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

ben seyir edemedim ne diyim

Anonim 18 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

taşıyıcı denince sadece koltuga oturub seyretcen tabi patlak mısır olacak

kemal 19 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

bu adamı çok beğeniyorum

sinan 23 Mayıs 2012 tarihinde yazmış ;

film güzel ama çıkmıyor

furkan 29 Aralık 2012 tarihinde yazmış ;

süper film

Yalen 12 Nisan 2013 tarihinde yazmış ;

filmler çok güzel teşekkürler film izle

cem 04 Eylül 2013 tarihinde yazmış ;

4 veya 5. izleyişim gördüm şimdi bida izliyorum :D

Sosyal Medyada Biz