Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

12 Mart 2011'de Eklenmiş, 19.238 Kişi İzlemiş, 35 Yorum Yapılmış


İdeallerine bağlı bir ressam olan değişik bir hayat yaşamış 70 yaşındaki bir dır. İşlerini rahatsız olduktan sonra bırakan bir , eşi tarafından terk edilmiş aynı zamandan mesleğinden sıkılmış , yalnızlığa bir yaşam tarzına getirmiş bir kadını anlatıyor. Bu kişilerin kısıtlı bir samimiyetleri var ve sohbet ettikleri mekân ise Siyah Beyaz bir dır. Bu barın yönetici ise kimselere taviz vermeyen agresif fakat çok iyi bir insan olan Faruk?tur. Ahmet Boyacıoğlu yönetmenliğindeki çoğu bölgede gösterime alınmadı.

Gösterim tarihi: 23 Nisan 2010
Filmizle.com.tr Puanı: 4.4/10
Yapım: 2009
Oyuncular: , ,
Tür: Dram
Senaryo:
Yönetmen:



(Çok Kısa Süreliğine Bu Şekilde İzleyeceksiniz. ) Filmin yarısına geldiğinizde premium üyelik uyarısı çıkacaktır. Kaldığınız yerden 2. Kısımdaki playerdan devam ediniz. Yada modeminize resetleyiniz.

1. Kısım 2. Kısım

.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



can 16 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

süper harıka bir fildi begendim

amcan 17 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

Bakalım film miymiş

Anonim 26 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

23 Nisan’dan sonra fragman yok de 23 nisandan sonra büsürü film var hiç biri burda yok :D 26 nisan oldu

Ahmet 26 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

23 Nisan’dan sonra fragman yok 23 nşsandan sonra demişiniz ama bugün 26 sı hiçbir film full değil

Ahmet 26 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

fragman pek etkiliyici değil film izlemek gerekir

admin 26 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

Olurmu ahmet bey, ana sayfayı inceleyiniz lütfen.. Siyah Beyaz filmi 16 Nisan’da eklenmiştir…
BU şekil uygulama ile karşı karşıya gelmeniz gerekicek.
http://blog.filmizle.com.tr/part-film-uygulamasi.html

serap 22 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

film yok hala fragman var….

Mustafa 01 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

Flimi nerede. Ben izleyemiyorum.

hatice 08 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

film yok hala fragman var

caner 16 Temmuz 2010 tarihinde yazmış ;

şu filmi yayınlayın da izleyelim yahu

serap 09 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

filmi yayınlamadınız hala…..

gökçe 26 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

ya lütfen ama lütfen yayınlayın arıyorum dvd mağazalarında bile bulamadım. ankarada bu filmi herhangi bir mağazada gören var mı acaba?

tahir 03 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

neden filmin hala fragmanı var ? lütfen filmin tamamını yüklermisiniz yada nerden bulabileceğimizi bilen varsa yardımcı olabılırmı

gurkan 19 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

çok başarılı

tahir 06 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

filmi izleyen varsa nerden bulabileceğimizi söyleyebilirmi lütfen

Cengiz Akyazı 12 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

Film başarılı ama ses sorunu var.

berna 12 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

cok guzel bir filmdi
yalnızlık nasıl da paylaşılabilirmiş…

Ozer 13 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

evet harika …

cavid 13 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

cogumuzun hayatimiz zaten boyle gecmiyor mu?simdi bunu film yapmanin ne anlami var???

Anonim 13 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çooooooooooooooook kötü bi film. Oyuncular hatırına bile izlenmiyor.

Essed Baştaş 16 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

renkli bu filim inanıp aldanmayın.. bence vakit kaybı oldu ben şahzıma münazır.. evet öyle…

yunus 18 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

film güzeldi ama hayatda bu kadar büyük aşklara yer varmı sonunda mutlu olmak bu kadar kolay mı tartısşılır :

kenan 24 20 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

gayet güzel bir film.belli bi konusu yok gibi ama arkadaş ortamında ki kişelrin hayatı kısaca konu almış sade ve güzelbir film. BEĞENDİM ;)

Anonim 28 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

solaris filminin basın toplantısında george clooney’e filmin çok sıkıcı olduğunu gayet rahatça söyleyip clooney tarafından “jerk” diye sıfatlandırılan pek nadide bir sinema eleştirmeni Ahmet Boyacıoğlu..kendi filminin eleştirisini o zaman yapmış.

c_adiguzel 06 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

film yok ki piyasada!

Hakan 27 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

film izleme programını değiştirseniz ya hiç güzel değil bu ileri alınırken sorun oluyor.Film ise çok sıkıcı felsefe yapmaya çalışan bi kaç kişi boş boş konuşuyorlar

ff 01 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Dinlendirici bir film…

ahmet 10 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

bu kadar güzel oyuncunların bulundugu bır fılme b performans yakısmamıs ama yanlızlık gusel ıslenmıs

HÜSEYİN KÜÇÜKSAYACIGİL 23 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

BERBAT BİR FİLM. HİÇ BİR ANLAMI YOK.

gökhan 20 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

sanatsal bir film. beğendim. aşkı sanatı yalnızlığı ve dostluğu bir arada sunduğu için yönetmene teşekkür borcumuz var.

Doğan ATAKUŞ 02 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

Yanlız yaşamayı tercih eden, hayatın dostlardan ibaret olduğuna inanalar için, anlamlı bir film… Dostça kalın…
Sevgiyle Kalın…

perfarator 24 Kasım 2011 tarihinde yazmış ;

bu filmin yapımcılığını ve senaristliğini yapanlara teşekkürü bir borç bilirim. çünkü bu kadar aptal bi film yapmak için acayip çaba gerekir bravo zekanıza hayranım mınakoyim

ebuzer 10 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

Arkadashlar, aktorlerin ismine aldanarak bu filmi arkadashimla beraber gecenin 1bucugunda seyrettim. Cok sacma sapan bir film olmush. Ucuz etin corbasi guzel olmaz vay ya, bu da tam oyle bi sey olmush. Merakla bekleyenlere tavsiyem Yunanistan liginde Panionis-Doxa Drams macini izleyin :)

ebuzer 10 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

Filmi yakin bi arkadashimla seyrettim. Sonuc:

1. Benim hayatimdan boshu-boshuna kaybolmush 1.5 saati kim geri vericek.
2. Seninle bi daha omur boyu film seyretmem deyen arkadashimin benim film zevkime olan inancini nasil geri alicam.
3. Ya sizin hec mi yakin cekim kameraniz yokmu yaaaaa?

Gonul rahatligiyla yatagima gidiyorum. hayatinizin cok deyerli 1.5 saati ve zevkinize guvenen bi arkadashiniz hala sizindir. :)

serap 13 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

ben pek anlamdım oyuncalardan dolayı ızldeım ama cok yavas bır fılm cok cok ıyı deıl ama ehhhh

Sosyal Medyada Biz