Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7072 Film Bulunmaktadır.

18 Nisan 2014'de Eklenmiş, 81.396 Kişi İzlemiş, 39 Yorum Yapılmış

Şeytanın Günü
Balayları sırasında gizemli, garip bir gece geçiren genç çift, kendilerini bu kadar erken olmasını hiç beklemedikleri bir gebelikle karşı karşıya bulur. Gerçek bir aile olmaya doğru attıkları adımları an be an kaydeden koca, eşinin gittikçe garipleşen davranışlarını önce hamileliğine verir; ama aylar geçtikçe genç kadının bedeni ve aklındaki karanlık değişimlere çok daha korkutucu bir şeylerin neden olduğu ortaya çıkacaktır.

Gösterim tarihi: 24 Ocak 2014
Filmizlesene.com.tr puanı: 5.0/10
IMDB puanı: 3.9/10
Yapım: 2014
Oyuncular: , ,
Tür: Korku
Senaryo:
Yönetmen: ,
Orijinal İsim: Devil’s Due




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

BAHADIR METİN BALOGLU
18 Nisan 2014

BİLİYORUM BU FİLM İÇİN ÇOK EMEK HARCANMIŞ AMA ÇOK SAÇMA AKŞAM SEYREDEYİM DEDİM BERBAT

yusuf
18 Nisan 2014

saçma bir film sadece zaman kaybı

bugra
18 Nisan 2014

izledım ama değişik bir film bir şey anlamadım

..
18 Nisan 2014

basit bir yapım vaktim boşa gitti daha ne diyim : )

tolga
18 Nisan 2014

şeytanın başka işi yok napsın topluyo paso yeni evli çiftleri
bu arada film berbat

yabensem@live.com
19 Nisan 2014

fragmandan bile bişey anlamadım artık gerisini siz düşünün

Bahtiyar
19 Nisan 2014

izlenilebilir bir film. çok etkileyici özel effektler kullanılmış fena sayılmaz . 10 üzerinden 6

Aykut
19 Nisan 2014

aga izlemeyın pişmanım çok kotu

Esrarengiz.
20 Nisan 2014

boyle filim olmaz olsun hemde yorumları okuduktan sonra ızledım mal gibi oldum benım yorumumu okursanız bana guvenın ve kesınlıkle ızlemeyın Allah cezasınııı…. boyle yapımcıların lanet bir filim pislik insanlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1111111111111111111111111 !

estera
20 Nisan 2014

AMA BU KADAR KÖTÜ YORUMA BU FİLM İZLENİR : sadece filme hakaret etmek için yorum yazıyorsunuz insanlar 1 metraj film yapmak için neler çekiyor nasıl çalışıyor bilmiyorsunuz bu tür filmler olmasa iyiyi kötüyü nasıl ayırt edicez kardeşler yazık sizin film kültürünüze emeğe SAYGI KARDEŞİM o kütü yorumları yazanlar eminim siz elinizdeki cep telefonunuza 5 dakikalık manzara videosu bile kaydede mezsiniz oyüzden bu filmi yada başka 1 filmi kötülerken unutmayın siz 1 yorumcu deyil sadece izleyicisiniz SAYGILAR İYİ SEYİLERLER

Anonim
20 Nisan 2014

zaman kaybı

selma
20 Nisan 2014

böyle sonu olmayan film görmedim

nevazen
21 Nisan 2014

artık hiç bir yoruma bakmayacağım ne kadar saçma sapan zevksiz insanlarsınız siz ya ! Film gayet güzel ve başarılıydı diğerlerinin zevksizliklerini dikkate almayınız lütfen 😉

nil
21 Nisan 2014

Bencede cok sacmaydi .boyle son mu olur zaman kaybi mantikli bi son olsaydi deger diyebilirdim cookk sacmalik

gökhan
21 Nisan 2014

Filmin konusu oldukça güzel. Korku filmlerine yeni bir bakış açısı getirmiş ve gayette normal ve gerçekçi bir film görüntü kalitesi ve oyunculuklarda oldukça başarılı Film güzel izleyin Yorumlara aldanmayın 😉 iyi seyirler

Anonim
21 Nisan 2014

Çok saçma filmn konusu bile ne oldugu belli degil

FALCON
21 Nisan 2014

ARKADAŞLAR HERKESİN YORUMLARINA ALDANMAYIN FİLM İZLENİR BEN BEĞENDİM SADECE BOŞ YORUM YAZANLAR İÇİN YAZIYORUM EMEK VERİLMİŞ GÜZEL İZLENİRRRR..

FALCON
21 Nisan 2014

BU FİLMLERE İZLENMEZ VEYA BERBAT DİYENLER SİZDE BİR FİLM YAPINDA İZLEYELİM KOLPALIK YAPMAYINNN……..BİRDE ADMİN BU İNSANLARIN YORUMLARINI KALDIR BUNLARIN YÜZÜNDEN KİMSE FİLM İZLEMİYOR..

VOLKAN
21 Nisan 2014

Film Gerçekten harika inanın filmi izlerken sanki an be an içerisindeydim.Müthiş korku ve gerilim 10 üzerinden 10 BENCE ŞÜPHESİZ..

HASAN
22 Nisan 2014

ÇOK ÇOK GÜZEO BİR FİLM.EMEGİNİZE SAGLIK İZLEYİN PİMAN OLMAZSINIZ.

A.T.
23 Nisan 2014

Film kötüymüş de, sonu anlaşılmamış da, vs. vs… Yorum yapan arkadaşlar; lütfen filmi (filmleri) en başından izleyerek ve bu filmi başında yazılı olarak verilen ayetleri ciddiye alarak izleyin. Ben ayet mayet takmam aslında ama bir filme de haksızlık yapamam. Adamlar en başta “deccal”den bahsedip onun defalarca doğacağından bahsetmiş. İşte film tam da bunu anlatıyor. Deccal, Mehdi falan filan inanmam ama bu farklı korku konseptini de bize sunanlara teşekkür ederim. IMDB’nin de inadına 7,5/8. Zaten devamı da gelecektir belki o zaman anlarsınız değerini…

arzu.
24 Nisan 2014

El kamerası ile yapılan flimlerden nefret ediyorum.SEnaryo iyi ama çekim berbat.

Anonim
26 Nisan 2014

izlemeyin

Batuhan
27 Nisan 2014

Bence film gayet güzel konusunu anlamak için biraz İncil okumak yeterli veya deccal hakkında bilginizin olması gerek o yüzden bilmediğiniz konular hakkında böyle kötü yorumlar yazmayın bence 10 üzerinden 9

Anonim
30 Nisan 2014

sevmedim

ayla
30 Nisan 2014

sevmedim saçmalık

bty
30 Nisan 2014

yorumlara aldırmayıp ızledım.pısmanım.cekımde,konuda ,sonucta ,hepsi kotu.sacma.

buneaq
01 Mayıs 2014

sinemada izlemeyi çok istiyordumda iyiki gitmemişim fragmandaki kadar etkileyici değil :/ korkunçta değil

berlın
02 Mayıs 2014

ben sıkı bır korku fılmı ızleyıcısıyım ve stephen kıng serılerının hepsını okumusumdur ızlemedıgım korku fılmı kalmadı bu fılm cok ıyı ışlenmıs harıka bır fılm ne yazıkkı cok cok haksız elestırıler almıs yazık emege saygı yahu ..gıdın sız daha korkuncunu cekın bakalım ne yaratacaksınız?sızler gıbılere dabbe gıbı aptalca fılmler yakısır

berlın
02 Mayıs 2014

ha bu arada ımdb 3 küsur vermıs antıkrıst fılmlerının en ıyısı ıdı 10 uzerınden 9 ..sacmaymıs efendım :)nesı sacma exorcısten bıle daha ıyı efektler kullanılmıs ınanılmaz kalıtelı bır fılm ızleyeceklere tavsıye edıyorum sıkı ızleyın ama

Muhammet
04 Mayıs 2014

Flim güzel saçma felan değil flimin çoğunu el kamerasından izliyorsunuz ama çekim gayet güzel. Konuların akışı efekler gayet iyiydi. Ama sonu dahamı iyi bitmeliydi sanki sizde izleyin derim.

selinn
17 Mayıs 2014

nedir bu çıkan tüm filmler korkular özelikle 5 üzeri alamıyor ımd 7 verdği filmlere bakıyorum berbat film çekmeyimi unuttular yoksa bizmi bıktık artık çözemedim imdaat diyesim var film kolik olarak isyandayım

yabuz
20 Mayıs 2014

çok sacma bir filim Bu bukadar sacma olan bi filim nasıl izledim bilmiyorum…

ceren
29 Mayıs 2014

bence en baslarda güzeldi sürükledi ama sonu berbat bıttı bence zaman kaybı

yazgülü
15 Haziran 2014

filme göre imdb puanı düşük kalmış sürükleyici değişik bir film.

Solmaz
16 Haziran 2014

Herkesin ne beklediğine bağlı…Ama ben beğendim..Çokta kötü değildi,Zaten bu tür filmlerde mantık ararsanız hayal kırıklığı yaşarsınız..O nedenle arkanıza yaslanın ve filmlerden keyif alın..Bence gayet güzeldi..Kötü bir korku film izlemek isterseniz size Ölümün alfabesini öneriyorum..O filmi izledikten sonra bunlar size şahane gelecek 🙂

gizem
26 Haziran 2014

film gerçekten güzeldi sadece sonu daha farklı bitebilirdi

Anonim
03 Aralık 2014

film cok güzeldi … izlenebilir

eylül
15 Eylül 2015

kesinlikle güzel bir film ve vakit kaybı değil

Film Robotu

Rastgele Filmler

Saf Kötülük 6.7/10

Saf Kötülük 6.7/10 Karen, görme engelli genç bir kızdır. Büyükannesi ile birlikte, temizlik ve genel bakım için aileden kalma kiralık evlerine giderler. Ancak Karen,

26 Nisan 2016 - İzlenme : 10.964 - Yorum : 5
Footloose 5.1/10

Footloose 5.1/10 Genç ve yakışıklı Ren MacCormack, Boston kentini bırakarak, daha ziyade bir taşra kasabası olan Bomont’taki akrabalarının yanına taşınır.

03 Mart 2012 - İzlenme : 121.999 - Yorum : 47

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık