Film İzle Sitemizde 48 Kategoride 5387 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

01 Ekim 2011'de Eklenmiş, 127.722 Kişi İzlemiş, 205 Yorum Yapılmış


İntikam filmi ile karşı karşıyayız. Öldürmeyi herhangi bir sebeb için değil, zevk için yapan bir psikopat ile gizli ajan arasındaki oyunu göz önüne getiren bir film izleyeceksiniz. Kurbanları arasında sadece yetişkinler yoktur, acımasız katil çocukları bile öldürüyor. Şeytani bir zekaya sahip olmasıyla birlikte polis tarafından bir türlü yakalanamamaktadır. Fakat öldürdüğü kişi emekli bir polis kızıdır. Kızın sevgiliside gizli bir ajandır. Ajanın intikamı kanlı olacaktır, bir canavara dönüşse bile…

Gösterim tarihi: 27 Mayıs 2011
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.8/10
IMDB puanı: 7.8/10
Yapım: 2010
Oyuncular: , , , , , , , , , , , , ,
Tür: Aksiyon, Gerilim, Korku, Suç
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal Adı: Akmareul boattda, I Saw The Devil


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI?

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Anonim
01 Ekim 2011

süperr

ali
01 Ekim 2011

manyak bi film sabırla izleyin

saint
01 Ekim 2011

harika soluksuz seyredebileceğiniz bir psikopat filmi.teşekkürler

Dünya
01 Ekim 2011

Sakın izlemeyin, zaman kaybıi

miki
01 Ekim 2011

paylasim icin tsk.

feodel
02 Ekim 2011

film muhteşem ötesi izlemenizi tavsiye ederim . Bazen susmakta bir cevaptır derler ya bu filmde öyle işte Bazen susar insan içinde ki öfkeyi bastırmak için okadar çok ezilmiş yaralıdır ki içi ne söylese boştur .

Anonim
02 Ekim 2011

güzel izlemeye değer .

VESDEN
02 Ekim 2011

BOş film :S

emr
02 Ekim 2011

izlenir mütiş

TURGAY
02 Ekim 2011

izlenmesı gereken bır psıkopat fılmı

Anonim
02 Ekim 2011

on numara:))

yağmurdan sonra
02 Ekim 2011

berbat bir film tamamen vakit kaybı.

Anonim
02 Ekim 2011

film çok güzel aşırı şiddet içeriyor onun için +16

özay
02 Ekim 2011

bu kadar basit yapılmış bir filme sabretmeyin editör notu da gözümden düştü

Anonim
02 Ekim 2011

izlemeein sakın ha

halil kul
02 Ekim 2011

cok guzel bı flım muhtesenmotesı kesınlıkle zaman kaybı degıl ve flım sankı hep sondaymıs gıbı o sıkıyor ama zevkle ızledım cok beyendım admıne tsk yayınladıgı ıcın bu flımı

snnms
02 Ekim 2011

kötü

Anonim
02 Ekim 2011

izleyin pişman olmasınız dram kan pskloji korku karışık bişey 10/8

miko
02 Ekim 2011

arkadaşlar film idare eder ufak tefek saçmalıklar var kısacası konuyu uzatmak için saçmalamışlar …

cihangir
02 Ekim 2011

vay ne film yapmışlar be….

nur
02 Ekim 2011

cidden güzel film

ozan
02 Ekim 2011

berbat diyenleri anlamıyorum.filmden beklentiniz nedir.önce onu sorgulayın.film güzel arkadaşlar

emirhan
02 Ekim 2011

on numara manyak bi film her anı heyecan dolu kesinlikle izle :))

mert
02 Ekim 2011

film manhunt denen oyun gibi bir şey :)

tatar69
02 Ekim 2011

süper ötesi harika bir film

jaager
02 Ekim 2011

kanlı çook kanlı

eefsane
02 Ekim 2011

İdare edebilir denecek bir film

kamil
02 Ekim 2011

Filmi izleyemiyorum. sanki nüfusuna geçirecekmiş gibi bir soru çıkıyor karşıma.Başka hiç bir işlem yok. Bulmacamı oynuyoruz burada..

SEYYARE
02 Ekim 2011

begenmedim asiri cinsel icerikli, mide bulandirici cogu sahnesi..

yücel
02 Ekim 2011

bu filme izlenmez diyen adam bence daha film izlemesin…

pardı
02 Ekim 2011

biraz uyduruk erotik idare eder

delininbiri
02 Ekim 2011

film gerçekten güzeldi. yaş sınırı da belirtilmeliydi

Anonim
02 Ekim 2011

bir intikam ancak bukadar iyi alınır harika bir flim izleye deger

yasin
03 Ekim 2011

çok basit bir flim ama izlenir

ahmt
03 Ekim 2011

izlemeyen çok şey kaybetmiş olacak süper ve ötesi bir film desemde inanmayın sıradan bir film

erdinç
03 Ekim 2011

son zamanlarda izlediğim en güzel film her şey tadındaydı

666
03 Ekim 2011

dehşet guzel bi film ama cok igrenc sahneler var kaldırabiliyosanız izleyin kesin

dekıolsebı
04 Ekim 2011

bu izlediğim en güzel filimlerden bir tanesi arkadaşlar bu filmi ne olursa olsun izleyin ve filmi beğenmeyip kötüleyenlere yorumu siz yapın!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

€rKan
04 Ekim 2011

Süper ßir Film GerçekTen Adam Şeytandanda Beter

Bu Film için Zaman kaybı Diyen arkadaşLarın Totosuna Pul biber Sürmek laZım Zevkinize Sçayım

ŞiddetLe tavsiye Ediyorum arkadaşLar Zevkle izlenilebilecek Bir Film.

armani
04 Ekim 2011

mükemmel bir film.zaman kaybı değil.mutlaka izleyin.tum oyuncuları tebrik ederim.admin sağol

kerem
04 Ekim 2011

tüylerim diken diken oldu ya filmin son 10dksı midem kaldırmadı :S

esra
04 Ekim 2011

IMDB puanina aldanmayin film uzakdoğu olduğu için oy orani az ve genelde o tarafdan oylama olduğundan puan yüksek cikiyor.

Dandik bir film 4.0 puan bile etmez.

Anonim
04 Ekim 2011

muhteşem

ahmetkvnc
04 Ekim 2011

gayet başarılı….

sezar
04 Ekim 2011

Değişik bir bakış açısı,yaşam hakkını almak acaba kimin?????

19 isa gümüş
04 Ekim 2011

tek kelimeyle 10 numara

mahmut
04 Ekim 2011

kılasik bi konu olmasına rağmen seyri güzel bir film emeğinize sağlık

MEKAV
05 Ekim 2011

film izlenmeli izlenmeli anlatılmak isteneni anlıyorsanız filmden anlıyorsunuz demektir

sado
05 Ekim 2011

japonların yaptıgı amatör yobaz bir film psikolijisini bozar insanın.

ahmetis
05 Ekim 2011

daha filmin yarısındayım ama bence çok süper bir film kimse kaçırmasın bence…

Serdar Can
05 Ekim 2011

Harika Bir Film.. Mutlaka İzlemeniz Gerek Bence.. İzlemeyen Çok Şey Kaybeder.. Elinize Sağlık Aakadaşlar..

murat
05 Ekim 2011

ya tamam güzel film de bu kadar abartıolacak ne var anlamıyorum…bunun gibi onlarca film var…film için tşk ederim admin :) :) :)

damar
05 Ekim 2011

mukenmel fılm tek kelime

cem
05 Ekim 2011

Kan,kavga,şiddet,piskopatlık,tecavüz ne ararsan var filmde.

leo
05 Ekim 2011

bence ızlenecek fılm ..

byhax
06 Ekim 2011

mükemmel bir film son yıllarda izlediğim en iyi filmlerden biri dalında en iyisi tavsiye ediyorum izlemeye değer

fatih77
06 Ekim 2011

hanıball ın yandan yemişi diyecem ama kurgu ,karakterler süper..tek kusurları cümle kullanmayı becerememişler..yani hep boş konuşma..koreliler de bu işi becermişler..

memo
06 Ekim 2011

süper ötesi bir film emege saglik,siddetle tavsiye ediyorum izleyin.

gökhan
07 Ekim 2011

sürükleyici filim teşekkürler emeginize saglık

okan
08 Ekim 2011

ilk başlarda sıkıcı gelebilir fakat izleyin oldukça başarılı bi filmdi. teşekkürler.

egemen
08 Ekim 2011

çok güzel bir film sonu süper olmuş :)

ugur
08 Ekim 2011

bence çok kanlı film ama güzel

ugur
08 Ekim 2011

süper filim izlemeye deger iyi degil diyenlere bakmayın

cemal
09 Ekim 2011

saçma, izlemeyin

Anonim
09 Ekim 2011

film müthiş,,,bu filme zaman kaybı diyen arkadaşların kendilerini sorgulamaları lazım…

arda
09 Ekim 2011

BENCE İZLENMESİ GEREKEN BİR FİLM

erkut göl
09 Ekim 2011

ARKADAŞLAR YORUM YAPARKEN LÜTFEN DİKKATLİ OLUN.BU TÜR FİLMİ SEVENLER İÇİN GERÇEKTEN TAM PSİKOPAT FİLMİ KAN-İNTİKAM HER ŞEY VER FAKAT SAKIN AİLECE VE ÇOLUK ÇOCUĞUNUZLA İZLEMEYİN LÜTFEN

emre
09 Ekim 2011

sonu berbattı. işkence bile çekmedi.

nuro
12 Ekim 2011

bi intikam bu kadar mal olur.

eko
12 Ekim 2011

Hiç bir intikam filmi bunun gibi olamaz,muhteşem kurgu,sıradan intikam filmlerinden çok farklı…

sahraa_38
12 Ekim 2011

iğrenç saçma konu yok zeka yok sadece kesiyor kan var bol bol bana güvenin izlemeyin zaman kaybı sadece

sahraa_38
12 Ekim 2011

kötü izlemeyin bana güvenin hiç bi şey yok zeka hiç yok sadece kan

ibrahim
12 Ekim 2011

gerçekten sürükleyici 1 film ..

onurr
13 Ekim 2011

güzel film.. ;)

salih
13 Ekim 2011

çok süper filim izleyinnn

Anonim
14 Ekim 2011

muhteşem on numara

ÖMER YILDIRIM
15 Ekim 2011

cennet gibi cehennemide var eden allah ım..sana sonsuz hamd olsun..unutamayacağınız bir film

barbar
15 Ekim 2011

bu cani şeytan adamın sonu ii olmuş cok güzel bir filmdi…..

ertugrul
15 Ekim 2011

sacma

Semih Mert
15 Ekim 2011

Çok iyiydi

misafir
15 Ekim 2011

abi bu japonlar ne saçma yapıyolar filmleri
konuşmaları berbat adamların

falcon26
16 Ekim 2011

biraz abartılı ama yinede seyredilir güzel film

Brad ASLAN
17 Ekim 2011

iyi bir gerilim film kızlar tam sislik seyredin

ercan pkl
17 Ekim 2011

güzel bir film kimse sevdigi icin bunu yapamaz

Brad ASLAN
17 Ekim 2011

brak sevgiliyi ben kendime bile yapamam :)))

LeoCEPER
18 Ekim 2011

:)) hangisi gerçek pisikopat?

seyfı
18 Ekim 2011

ilgınc fılım seyretmeye deyer kacırmayınız mutlaka seyredın sıteye teş ettım

trabzonlu
18 Ekim 2011

guzel

Emre Saki
20 Ekim 2011

Mükemmel bi film kesinlikle tavsiye ederim gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen bi türlü kapatamadım filmi.İntikam alan adam tam benim kafadan diyebilceğiniz bi film :)

Nakama
21 Ekim 2011

şöle içinde bol aksiyon ve intikam dolu !!! şiddetli bir film izlemek istiyorum diyenlere ! on numara bir film !! ama tabi kore usulü şiddete herkes tahammül edemeyebilir !

SaLLaBeNi
21 Ekim 2011

harikaydısüperdihatta süperdi ama pislikherifi iy öldürmedi ((( örnek)))arabaya baglayıp canlı canlı 180 km hız yaparak öldürmek yada bi el bombasını bitarafına sokup pimini çekmek:))))

mfe
24 Ekim 2011

vaybe grcekten harikaydı intikam böyle olur kesınlıkle izlenmesı gereken bir film

akrep
25 Ekim 2011

hangisi piskopat acaba filmi izleyin görün

gkn_22
25 Ekim 2011

film saçma sapan diyenlere gelsin bu lafım siz ne bok istiyorsunuz peki 1o numara film yapmışlar ben normalde kore – japonya – çin yapımı filmleri izlemem ama bu film süper ötesi olmuş ne isterseniz var filmde bizimde böle filmler çekmemiz lazım …

emeğe saygı ….

naturel
26 Ekim 2011

mukemmelbır fılm mutlaka ızleyın bu sıtede en ıyı fılm sıtesı tebrıkler puanaın hakeden bır fılm

akoc
27 Ekim 2011

iyi film.

edi
30 Ekim 2011

iyi.izlemeye değer

Anonim
02 Kasım 2011

number oneeeeeee intikammmmm…

sadoo
02 Kasım 2011

intikam number one

pervin
02 Kasım 2011

bu zamanede seytanlari oldursende icin raat olmaz,,,,,,,,,,,,,cox gozel kinodu

Anonim
02 Kasım 2011

sonda kolay bir ölüm oldu o piskopat için

Murat caner
03 Kasım 2011

kesinlikle çok değişik ve muhteşem bir film…

hakan38
05 Kasım 2011

güzel film emeği geçenlere tşk :)

Ca
05 Kasım 2011

Film muthiş sıradan dien denyolara lafım hayatlarında tavuk bile kesmemişler burda klavye erkekliği yapıolar artistler…

imam
29 Kasım 2011

süper süper
süperr

rıdvan
01 Aralık 2011

10 üzerinden 9 muazzam film budur

bryan
01 Aralık 2011

iyi bir film.+18 olması lazım.elinize sağlık

Mike
01 Aralık 2011

Korede bir yil kaldim byung-hun lee nin filmlerine de bayilirim ama bu sekilde korede sanki boyle manyaklar varmis gibi abartilmasi cok hos degil.. gece 4 te bile karanlik sokaklarda tehlike yok seoul sokaklarinda buradaki adam gunduzleyin onune geleni dogruyor

mahsun beyazıt
03 Aralık 2011

Tam piskopatlara göre film

kadir antalya
03 Aralık 2011

kesinlikle izleyin.senaryo çok güzel.oyuncular harika

yemrek
03 Aralık 2011

10 numara bi film bremin :):)

josef
03 Aralık 2011

süper film trekler eyii yapmıslar …:D

Anonim
04 Aralık 2011

müthiş mutlaka izleyin..olumsuz düşünenlere sözüm : la siz malmısınıoz

MyRoka
04 Aralık 2011

aman tanrım bu nasıl bir intikam

murat
07 Aralık 2011

güzel bir film

şeytanı görmek istemem
07 Aralık 2011

film gerçekten çok iyiydi.

selim
07 Aralık 2011

çök güzel film. izlenir

izleyici
08 Aralık 2011

güzel ama birşeyler eksikti sanki bide cok uzun geldi bana

huso
15 Aralık 2011

guzeldı

sanane
18 Aralık 2011

dehşetül vahşet

mahmut
19 Aralık 2011

varmı böyle seyirlik flm izleyin ama izleyin beğineceksiniz

ufuk
20 Aralık 2011

manyak bir filim teşekkür ederim admin

Anonim
26 Aralık 2011

normal ıdare eder

mustafa
27 Aralık 2011

8 derim ve izlemeye değer kesınlikle. (filmin konusu 10 numara) işleyişi enteresan olmş.

salih
04 Ocak 2012

izlemeye deger harika

erkan
08 Ocak 2012

süper birfilm allah böylelerinden iyi insanları korusun .. film süper

serdar
10 Ocak 2012

on numara psikopat her sahne gerilim manyak kesin ızle

konfüçyus
10 Ocak 2012

klasik seri katil filmlerinden farklı olmuş. katili 1 kere öldürmek dedektifin ateşini söndürmeyeceginden katile bunu defalarca yaşatmak istiyor. bunu yaparkende katilden daha cani hale geliyor.vasatın üstünde seyredilebilir bir film olmuş

ERSİN
11 Ocak 2012

bu filim mükemmel ötesi kurgu akış ,konu olarak çok iyi yapılmış bir filim,kötü dyen arkadaşlar kesinlikle artık filim izlemesinler yada yorum yapıp izlemeyen arkadaşların kafasını karıştırmasınlar çenelerini kapatsınlar direk izlee:=)))

tolga
11 Ocak 2012

çekik gözlüler ne zaman film yapabildiki zaten . aşırı başarısız.

g.n.y
14 Ocak 2012

on numara beş yıldız teşekkürler

Metalböcek
17 Ocak 2012

Zevkler ve renkler tartışılmaz…Önce tarzın olan filmi bulacaksın sonra izleyip yorum yapacaksın..Şurdaki yorumlara bakıyorum yok zaman kaybı yok igrenç vb..Drama yada aşk filmi izleyicisi olan bir kişi bu filmi tabiki begenmez..

Anonim
19 Ocak 2012

güzel etkileyici

erhan
27 Ocak 2012

arkadaşlar filmi kötüleyenlere aldırmayın beni dinleyin pişman olmıyacaksınız cok güzel bir film şiddetle tavsiye ediyorum ailece izlemeyin erotik yerler var:)

VaLchoLikhv
27 Ocak 2012

FilM süper ötesi herkez izlesin kesinlikle izlemeye değer .!

Siyah
27 Ocak 2012

süper bi film izlemeğe değer.

yıldıray
27 Ocak 2012

süper bir film arkadaşlaar sadece bazı bölümleri aile izlenmese daha i olur bu japonlar sonun da güzel bir film yapmışlar ama filmin sonu süperdi bendece herkese şittetle tafsiye dede bilecegim bir film olmuş ben ce site yöneticisine de bu arada teşekürler bu film den doleyi:((((

salih
28 Ocak 2012

süperdi emeğiniz için tşk tavsiye ederim

şinasi
28 Ocak 2012

bence 10 numara bir film muhteşem

şahin kaya
28 Ocak 2012

Film bulamazsanız izlerin derim:)Konusu iyi de içeriği olay örgüsü çok kötü.Zaten Japon yapımı ama belki onların ilk 3ne girer:)

tuncay
28 Ocak 2012

film izeleyim güseli :)

Anonim
28 Ocak 2012

hmmmarikaa filmmmmmm

Berkay
28 Ocak 2012

o adama bunlar bilez az geldi :)

eda
28 Ocak 2012

kanlı sahneleri hollywood filmlerini geride bırakacak kadar gerçekçi 10 üzerinden 9.4 veriyorum.kacırılmıcak b ir film…

nebi aşiran
28 Ocak 2012

acayip ikilemde kaldım.gece kesin rüyama girer.psikopatlar hep böylemi oluyor.dehşet verici.

osman
28 Ocak 2012

izlemeye değer bir filmm emeğinize sağlık….

mpyy
28 Ocak 2012

son derece harıka bır fılm dı….

mecnur
29 Ocak 2012

muhteşem bir film gerçekten süper

hüseyin altun
30 Ocak 2012

süper film emeğinize sağlık admin

Anonim
30 Ocak 2012

GERÇEKTEN İYİ…BAZI SAHNELEERİ YÜKSEK TANSİYON FİLMİNİ ANDIRIYOR.

OzanBey
31 Ocak 2012

İyi bir izleyici olarak tavsiye ediyorum arkadaşlar.

erol
01 Şubat 2012

harika

psikopat
09 Şubat 2012

adam hiç içimi rahat etmedi :s arkadaslar toplanın gidiyoruz bu katili gercek hayatta bulmaya :d içimizi rahat edelim :d

murat
10 Şubat 2012

bu filme vakit kaybı diyenlerde film zevki yok diye bilirim 10 numara harika

olçay_yo50..
11 Şubat 2012

güzel film ısrarla tavsiye ederim …..

saliha
12 Şubat 2012

hayatımda kaybettiğim hiçbir zamana bu kadar acımamıştım

Anonim
13 Şubat 2012

taxide tüplü çıktı iyiiimiii… :)))

sedat
15 Şubat 2012

psikopat bir film ama izlenmeye değer :)

emoş
19 Şubat 2012

gerçekten de çok piskopat bi film miş

serkan
19 Şubat 2012

Arkadaşlar tavsiye ediyorum. Sürükleyici, bitti denen yerde başlıyor konu. Yalnız erotik sahneler ve bunun yanısıra şiddetin de doruğu olduğundan belli yaşa hitap ediyor. Ama süper bir çalışma, süper bir aksiyon-gerilim…

zafer
19 Şubat 2012

güzel bir film özet intikam.ama o da çözüm degıl ıyı seyırler

issa
19 Şubat 2012

harbiden on numara

DestRoy
19 Şubat 2012

Ben bOyLe PisKopat Bi FiLm qOrmedim dam bi ek$ın bi avcı ancak bu kaDar bi avıyLa oyNar yayınDa ve Yapımda emeqi qeCen HerkeSe t$k eDerim….

cenkulac
19 Şubat 2012

cidden güzel film

Anonim
19 Şubat 2012

izlemeye değer sıkı film

doğuhan
19 Şubat 2012

muhteşem ötesi değil ama izleyin.zaman kaybı diyenler de gisin malkoçoğlu nu izlesinler

Aziz
19 Şubat 2012

supeeeerrrrr

SERDAR
19 Şubat 2012

ya kötü yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum,
arkadaşlar biz çokmu iyi filimler yapıyoruzda japonların filimlerine bok atıyoruz.Bir filmin iyi olması hangi tarz ise o seyirci kitlesini etkiliyorsa iyidir.tabi bizim gibi bu tarz filim izlerken hiç korkmadım deyip yorum yapan dangalaklar yorum yaparsa böyle olur.Testere gibi saçma sapan film serisisinin 7 sinide izledikde ne oldu.Adamlar konuyu sağlam işlemiş.Filim süper siteyede teşekkür.Emeğe saygı lütfen.

burhn
20 Şubat 2012

süperrr

adem
20 Şubat 2012

FİLM GERÇEKTEN İZLENEBİLİR ON NUMARA Bİ FİLM.KEŞKE BAŞTAN ADAMI SAKAT YAPSAYDI O KADAR İNSAN ÖLMESEYDİ.

ufuk
20 Şubat 2012

süper film muhakkak izleyin….

Cigdem
20 Şubat 2012

Bir filim kore yapımı olurda güzel olmazmı..
Soundtrackleri oyuncuları senaryosu bile yeter ya..
Harikaydı çok beğendim..
Yorumlarda Boş laf yapanlarıda kınıyorum.
Bence Bambaşka bir senaryodu..
Kesinlikle tavsiye ederim.

gizemli_prens
20 Şubat 2012

aslında güzel bir film ama sansür olsaydı daha ıyı olurdu diye düşünüyorum, insanları canlı canlı doğramak aşırı derecede mide bulandırıcı, bu tür sahnelerı midenız kaldırabilecekse izlemenizi tavsiye ederim , iyi seyirler ………

necati çelik
20 Şubat 2012

bence tek kelımeyle harıka olmus dehşet yazıcak bısey bulamıyorum benım fıkrım…

rainman
20 Şubat 2012

yanı bu fılme bıle zaman kaybı yazmıs ya bırıları yaıp denen bırsey var kesınlıkle ama kesınlıkle ızleyın harıka otesı bır fılm sıddetle tavsıye ederım

muhammet
21 Şubat 2012

super. her dakikasi kaliteli

ozan
26 Şubat 2012

bence güzel bir film izlemeye deger

seytan
02 Mart 2012

gerçeq anLamda güzeL bi film.. tşkLr…

zeki bulak
03 Mart 2012

süper bir filmm keske dedirten bir film izlenemenizi tavsiye ederim

hasan
03 Mart 2012

gerekten güzel zleyin

damned
04 Mart 2012

sürükleyici güzel bir film arkadaşlar..

oğuz
04 Mart 2012

al sana pskopat :) .. iyi film tabikide izleyin

d
04 Mart 2012

bence değmez zaman kaybı tavsiye etmiyorum arkadaşlar

bülent
04 Mart 2012

süper bir film ..mutlaka izleyin.

Anonim
04 Mart 2012

film kötü değil izleyin sabırla

ekin
04 Mart 2012

mükemmel ötesi +18 izlenebilcek bir film çin işkencesi diye buna derım bn ıste fılmı beynmıyenler fılmden ne beklıyor acaba aileyle ile izlenilmeyecek bi film tek solukta izledim

soner
04 Mart 2012

Bu filmin adı “Piskopat” olsa yerinde olurmuş. Sürükleyici bir film, izleyin derim.

hüseyin_
13 Mart 2012

mükemmel final

karanlık
16 Mart 2012

İntikam üzerine kurulu bir film.İzlemenizi tavsiye değil şiddetle öneririm.Olumsuz yorum yapanlara gelince gram kadar aklınız yok.10/8(Her ne kadar şerefsizlere istediğin kadar acı çektirsen de aslında değişen hiç birşey olmaz.Canavarla canavar olunmaz)

elrohir
18 Mart 2012

Arkadaşlar bu filme olumsuz yorum yapan 7-13 yaş arasındakı pepe hayranı bebelerdir inanmayın film gayet güzel kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasında izleyenin pişman olacağını sanmıyorum.Tabiki tek seyretmenizde fayda var ve bence +18 yaş izlemeli..

trej
23 Mart 2012

çok mükemmel bir film herkese tavsiye ederim admin çok sağol teşekkür ederim…

Zeyno
30 Mart 2012

Güzel bir filmdi,soluksuz izledim.

omer
04 Nisan 2012

ben filmi cok begendim dogrusu (filmi tarzi olmayan begenmeyebilir belki) ama cekik gozlulerden ben boyle guzel bi film beklemezdim gerilim alaninda tebrikler admin guzel filmdi
cok kotu sacma diyenler baska sitenin adamlaridir bence

The Poor God
28 Eylül 2012

ji woon kim den yine olağanüstü bir itikam filmi. Mükemmel bir film.Bu yönetmenin bütün filmleri izlenir. özellikle Old boy filmi..Byung hun Lee ve Min sik Choi çok başarılı oyuncular. Bir çok filmlerini takip ediyorum.Oynadıkları hemen hemen bütün filmler de olağanüstü oyunculuk performansları sergiliyorlar. A bitter sweet life mutlaka izlenmeli..

Anonim
08 Temmuz 2013

iğrenç bir film

asder
09 Temmuz 2013

feci

hsyn
09 Temmuz 2013

arkadaş biri iyi diyor diğeri kötü anlamadım ki iyi diyen yada kötü diyen bunu neye göre söylüyor açıklasın bari

kadir
07 Aralık 2013

valla harika süper film aksiyon dolu hecenlı film ben istemeyerek actım ama iyi yaptım

julaw
24 Şubat 2014

pek cok arkadas film icin dandik ve zaman kaybı demiş. yorum olarak eleştirmeyecegim onları ama konu itibariyle bu film seyredilebilir pekala. bana gore iyi. cunku bu konuda yapılmış olan, yani intikam almayı bu sekilde işlemiş olan başka bi film yok bilgidim kadarla. o sebeple izleyenler, simdiye kadar karşılaşmadıkları tarzda bi film seyretmiş olacaklar. değişik ve alışılagelmişin dışında filmler seyretmek herzaman iyidir. oyuzden bu filmi de izleyin.

julaw
24 Şubat 2014

bu filmden sonra güney kore sinemasından Ajeossi yide izleyin. yine bir intikam filmi ve bu filmden dahacok begendim onu. dövüş sahneleri de gercekten orjinal ve oldukça sert bi film. izleyince hak vericeksiniz ve begeniceginizi düsünüyorum.

sevgiseli
16 Nisan 2014

mükemmmel film….

sidar
01 Haziran 2014

filmi beğenmedim boşa zaman kaybı

aytaç
21 Haziran 2014

Bu filme kötü bir yorum yapmak anlamsız. Arkadaşlar; bu film çok güzel bir film özellikle psikopat filmleri sevenlere hitap ediyor diyebilirim. Gece tek başınıza izleyebileceğiniz harika bir yapım. (10/8)

a.onbaşı
11 Temmuz 2014

film mükemmel

wienhouse
26 Temmuz 2014

tarzının güzel bir örneği,

Film Robotu

Rastgele Filmler

Vincent Deniz İstiyor 7.2/10

Vincent Deniz İstiyor 7.2/10 Genç bir adam annesinin en büyük hayalini hayata geçirmeye karar veriyor… Annesinin ölümünden sonra, çeşitli problemleri nedeniyle bir

20 Ekim 2012 - İzlenme : 6.488 - Yorum : 4
Tanrı Amerika’yı Korusun 7.2/10

Tanrı Amerika’yı Korusun 7.2/10 Eşinden ayrı hayatını sürdüren Frank, hasta ilişkilerden ve hastalıklı sevgilerden nefret eder bir haldeyken bir de 11 senedir çalıştığı

21 Nisan 2013 - İzlenme : 17.556 - Yorum : 13

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık