Reklamları Kapat

San Andreas Fayı Filmini izle - Hd İzle / FİLMİZLESENE

AltyazılıTür : Aksiyon, Gerilim Gösterim : 29 Mayıs 2015 Imdb : 6.5 Yapım : 2015

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim : San Andreas

San Andreas Fayı (Altyazılı) 6.5/10

California’da yaşanan ve Batı Kıyı Şeridi’nin tamamını etkileyen büyük çaplı bir deprem faciasının ardından yaşanan arama kurtarma sürecinde, itfaiye eri Tom’un yaşadıklarını ön plana alan film, genç adamın duygusal hayatı ile sorumluluklarını dengede tutma çabasına odaklanıyor.
Filmi Türkçe Dublaj izlemek için tıklayınız.
Filmi Türkçe Dublaj izlemek için tıklayınız.
Filmi Türkçe Dublaj izlemek için tıklayınız.

Fragman

26 Ağustos 2015

İzlenme : 16.597

Yorum : 40

Sonra İzleneceklere EkleFavorilere Ekle
Işıkları Kapat Sinema Modu Sorun Bildir

Facebook Yorumları

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

by sheriff fotograf
26 Ağustos 2015

ne zamandır bekliyodum

kurşat yüksel
26 Ağustos 2015

güzel film

karakartal
26 Ağustos 2015

iyi film izlenir

parola 61
26 Ağustos 2015

etkileyici film tşk

The cheff
26 Ağustos 2015

Bu adamin filmleri bi harika dostum

Ersin şener
26 Ağustos 2015

Film aksiyonu , görsellik ve aile önemi konusu iyi film diyemem çünkü benzer filmleri ısıtıp ısıtıp önümüze sürüyolar

ömer
26 Ağustos 2015

Dona Dona ilerliyor, tavsiyem download sitelerinden indirip izlemeniz.

Sahin
26 Ağustos 2015

Sıkılmadan izlenebilir ancak beklentiyi çok yüksek tutmayın.

yaşaryabalak
26 Ağustos 2015

film on numara hiç düşünmeden izleyin mutlaka

ali
26 Ağustos 2015

2015 en iyi filmlerinden biri

muzo
27 Ağustos 2015

idare eder biraz basit gibi geldi bana

ismo
27 Ağustos 2015

mükemmel

sezar
27 Ağustos 2015

filmin adı GTA san andreas olmalıydı… adamın kullanamadığı araç yok 🙂

Osman
27 Ağustos 2015

Film fena kesinlikle izlenmeli

Hikmet HATIRNAZ
29 Ağustos 2015

MÜKEMMEL İZLEYİN…

ismail
29 Ağustos 2015

zaman kaybı, efektler tam anlamıyla berbat.son sahne deki çadırlar bitirdi beni.

enise321
29 Ağustos 2015

harika bir filmdi , muhteşem olumsuz yorumları umursamayın kesinlikle izleyin

enise321
29 Ağustos 2015

süper

kara kız
29 Ağustos 2015

ben sinemada izledim o daha muhteşem

rumuzsuz
29 Ağustos 2015

bence çok güzel bir filmdi. takılmadan izledim. takılarak izleyenlerin internetinde sorun var bence. izlerken beni de içine aldı film sanki ben yaşıyormuş gibi oldum. bence izlemeye değer. saygılar.

betuldemir32
30 Ağustos 2015

bayildimmmm…Bastan sona superdi bence..VE evet bencede hicte puanini hak etmiyor,daha fazla olmaliydi diye dusunuyorum o kadar abuk filmler varki sonucta 🙁

Serkan
30 Ağustos 2015

Daniel konusu askıda kalmış filmin sonuna kadar ne olacak o adama diye bekledim, hiçbir şey olmadı.

Anonim
30 Ağustos 2015

Bence çok güzel bir film . puanı en az 9 olmalı. teşekkürler bu film için

alper
31 Ağustos 2015

site çok geç kalıyorsunuz bu film 5 gün gün önce türkçe dublajı çıktı sizde hala altyazılı… biraz gelişmeleri takip etseniz iyi olacak..

barut 81
01 Eylül 2015

evet gercekten harika filim

barut 81
01 Eylül 2015

gercekten harika filim

Sercan
04 Eylül 2015

Arkadaşlar kim ne derse desin film efsaneydi yemin ediyorum angaranın ortasında deprem oluyo sandım. Kısacası film kendine çekiyo süper

faik sis
04 Eylül 2015

çeviren arkadaşı ayrıca tebrik ederim
iyi adapte etmiş

Ceylan Kara
05 Eylül 2015

İlk defa bir filme IMDB nin verdiği puanı haksız buldum çünkü arkadaşlar filmin efektleri umduğumdan 10 kat iyi çıktı 2012 filan yanında halt etmiş yani.çok güzel ve heyecanlı bir film 10 üzerinden 8 lik film.
Filmin beğenmediğim yanı yokmu?Elbette var özellikle 9.1 ve 9,6 şiddetinde tarihin en büyük depremi oluyor yollar tıkanmış halkın tamamı hala şehirde %70-80 i muhtemelen milyonlarca kişi ilk anda yada Tsunamide ölüyor ama bizimkiler sanki dünyayı kurtarmış modundalar birde arada espri filan yapıyorlar,orası hiç olmamış.neyse film güzel izleyin.

Anonim
06 Eylül 2015

mühtiş filim ibret alinacak olaylar seyredilmeye deger

yasin
07 Eylül 2015

gercekten harika bir film izlenizi tafsiye ederim

asd
07 Eylül 2015

güzel olmuş

yorumcu
07 Eylül 2015

bnce efeklerle doldurulmus bos bır fılm ………:(((((

maestro
08 Eylül 2015

Bazı yorumcular türkçe dublaj olmadığı için sitem ediyorlar.Film dublaj olmadan seyredilir.Ya orjinal seslendirme yada altyazı olur yurdum insanına duyurulur.

yasin
08 Eylül 2015

harika bir film izlenilir

okibay
12 Eylül 2015

fılm heycan, adranalın,ask,surukleyıcılık begendık guzeldı tavsıye edıoruz.ok..bu..se..

alp
13 Eylül 2015

MUHTEŞEM FİLM Tavsiye edrim SÜPER
Emeğe sağlık

alp
13 Eylül 2015

muhteşem
emeğe sağlık

basri
16 Eylül 2015

10 üzerinden rahatlıkla 8 verilir

Can kalor
13 Şubat 2016

Şu filmlere tam ekran ve hd yapın 240 piksel çözünürlük filmi izlenir yıl olmuş 3016

İlgili Kelimeler :
Yukarı Çık