Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7076 Film Bulunmaktadır.

28 Aralık 2014'de Eklenmiş, 495.447 Kişi İzlemiş, 151 Yorum Yapılmış

Pompeii
M.Ö. 79 yılında Roma İmparatorluğu’nun hüküm sürdüğü Pompeii şehrindeki Vesuvius yanardağı şiddetli bir şekilde patlar. Şehir harabeye döner. Bir gemide köle olan Milo, şehirde mahsur kalan sevgilisi Flavia’yı bu felaketten kurtarmak ister. Flavia aynı zamanda bir Roma komutanıyla zorla evlendirilmek istenmektedir. Milo, Pompoii’ye giderek sevgilisi ve en iyi arkadaşı için doğayla ve Roma askerleriyle savaşmaya hazırdır.

Not: Daha önce eklenen film, türkçe dublaj olarak güncellendi..

 

Gösterim tarihi: 13 Haziran 2014
Filmizlesene.com.tr puanı: 7.0/10
IMDB puanı: 5.6/10
Yapım: 2014
Oyuncular: , ,
Tür: Aksiyon, Macera, Tarihi, Romantik
Senaryo:
Yönetmen:




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Bahtiyar
02 Mayıs 2014

admin sen naaaptn ya daha film gosterime girmeden.. muthisssin daha ne diyim.

rıfkı
02 Mayıs 2014

çıtır çerez izlemelik idare eder bir film. çok bir şey beklemeyin.

Ersan
02 Mayıs 2014

admin uyumuon etmion sabaha karşı gece film eklion. Helal sana

BKE
02 Mayıs 2014

fragmanını izledim. harikaydı. dedim taaa haziranı beklicez izlemek için. Bide baktım burda. Abii sen naptın ya. Daha film gösterime girmedi HD kalitede sunmussun bide teşekkürler.

HELAL
02 Mayıs 2014

teşekkürler. senaryo olarak yorum yapamıcam ama sahneler harikaydı.. Filmi bekliodum ilk yayınladığınız için teşekkürler.

Kayserili
02 Mayıs 2014

Gardaş ne desek sana helal olsun ya 🙂 gece gündüz demeden uğraşıon

İsmail
02 Mayıs 2014

film çok güzeldi ben beğendim. kalite de iyidi. teşekkürler.

Çaykaralılar
02 Mayıs 2014

Admin bizim hoca hep burda izliyormuş. Sınıfca film izledik keyifliydi saol valla. :):):)

Mahsun
02 Mayıs 2014

senin rakip tanımadığın belli. En iyi işi en kısa sürede en kaliteli şekilde sunuyorsun. takipteyim hep. düzenin tasarımın yaptığın iş. perfect

Recep
02 Mayıs 2014

izlemeye değer bir film. Aksiyon, savaş ve romantik türünde. site yönetimine teşekkürler

Emre
02 Mayıs 2014

admin çok teşekkürler. Bekliyordum. sinemadan 1,5 ay önce yayına aldın. eyvallahhhh

Şennur
02 Mayıs 2014

Arkadaşımla beraber izledik. Keyifliydi. Teşekkür ediyoruz erken yayın yaptığınız için.

AKDENİZ
02 Mayıs 2014

Akdeniz üniversiteli 6 arkadaş filmi izledik. HD EKLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. Keyifliydi. hepsi ellerinden öpüyor 🙂

Kaderum
02 Mayıs 2014

oy oyy kaderum yaktın beni adminummmm.. ateş döktün içime sayende film izliyoz. Saol var ol! 🙂

Sülo
02 Mayıs 2014

film güzeldi. emeğinize sağlık. Altyazı, görüntü kalitesi, ses kalitesi vs. Sinemadan 1-2 ay önce gelmesi cabası. Takipteyim hep. teşekkürler iyi çalışmalar.

YA NE DİYELİM DAHA HELAL
02 Mayıs 2014

Admin havaalanında cep telefonundan seyrettim desem inanmazsın 🙂 Çalışmanı beğendim. Saygılar

Demet
02 Mayıs 2014

Bizde arkadaşlarla izledik. İyiydi. teşekkürler.

Eyüp
02 Mayıs 2014

Admin iki yorum attım. ikisinide yayınlamadın. Sanırım türkçe karakter probleminden dolayı. Bir daha denicem 🙂

EGE üniversitesi
02 Mayıs 2014

AKDENİZ üniversitesi sizi izliyor bunu belirtiyorsa Bizde EGE ÜNİVERSİTELİ öğrenciler olarak sizi izliyoruz ve fazlayız bütün arkadaşlarım izliyor filmizlesene.com.tr’den 🙂

admin
02 Mayıs 2014

Yorumlarınız için teşekkür eder, keyifli bir seyir dilerim.

Dert Küpü
02 Mayıs 2014

Admin bugünde kahvaltıyı seninle yaptık. başından sonuna kadar keyifle seyredilebilir.

Fuat
02 Mayıs 2014

Uzun süredir takipcinizim. Tertipli ve düzenli bir çalışma yapıyorsunuz. Başarınızı büyük bir zevkle izliyorum.

HASAN MERT
02 Mayıs 2014

bütçeye göre değerlendirirsek o kadar da iyi değil

Emin..
02 Mayıs 2014

Sayende film yüzü görüyoruz admin eline koluna sağlık. Filme gelince sahneler vs. kalite çok iyiydi. Senaryosuda güzel. Herkese tavsiye ederim.

KTÜ
02 Mayıs 2014

Akdeniz ve Ege olarak siz izliyorsanız biz KTÜ olarak yıllardır izliyoruz uşaklar : ) Siz daha yenisiniz : )

KTÜ
02 Mayıs 2014

Avrasya’dan da var aramızda söylemeyi unuttum : )

Dilara
02 Mayıs 2014

The Monuments Men – Hazine Avcıları filminide bekliyoruz.

admin
02 Mayıs 2014

@Dilara hazine avcıları filmi elimizde HD kalite olarak var. Altyazı ekibinden altyazıyı bekliyoruz. Gelir gelmez yayın yapılacaktır. Teşekkürler keyifli seyirler.

Anonim
02 Mayıs 2014

admin film için teşekkür ederiz.

Sebati BOZDEMİR
02 Mayıs 2014

harika bir flim 8.5 puan veriyorum.teşekkür ederim sana.

okan
02 Mayıs 2014

film için teşükkür ederiz admin eyv.

Sebati BOZDEMİR
02 Mayıs 2014

ABİ SÜPERSİN HARİKA BİR FLİMDİ.TEŞEKKÜR EDERİM

tayfun
02 Mayıs 2014

film gerçekten müthiş

musti
02 Mayıs 2014

Hani bazen “bana şaplak at” diye çıkıyor ya onu kast ettim.

arif
02 Mayıs 2014

admin tşkler film çok güzel helal sana keyifle izledim herkese tavsiye ederim bravo emeği geçen herkese

arif
02 Mayıs 2014

bize bu hizmeti sunan admin sana tşkler bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim keyifle takipçin olmaya devam edeceğim

Bülent RUŞEN
02 Mayıs 2014

çok beyendim bir an olsun gözlerinizi alamıyacaksınız sürükleyici bir film tafsiye ederim arkadaşlar

denize
02 Mayıs 2014

Güzel bir film izlemeye değer…

barboza
02 Mayıs 2014

admin başbakan olunca seni istihbarat başkanı yapacam 🙂

şherif
02 Mayıs 2014

Emeklerinizden dolayı teşekürler sıkı takipciniz olarak cok beyeniyorum bu siteniz süper filmlerde

MARJINAL
02 Mayıs 2014

ADMIN HELAL OLSUN SANA

basak 701
02 Mayıs 2014

Yav su admıne bu kadar yuz vermeyın gorevını yapıyo tabı yuklıcek 😀

ugur
02 Mayıs 2014

pompeinin hikayesini hepimiz az çok biliyoruz.. ama burda konu biraz değiştirilmiş.. ama sonuç yine aynı.. görsel efektler ve konunun işlenişi oyuncuların iyi performansıyla birleşince harika bir film çıkmış.. bence sıkılmadan izleyebileceğiniz harika bir film.. admin tebrik ederim filmin çıkmasına daha 1.5 ay olmasına rağmen HD kalitede bize bu filmi izlettiğin için çok teşekkürler..

Himmet
02 Mayıs 2014

olmamış beklentilerimi karşılamadı. keşke izlemeseydim dedim. Grafikler falan izleyen biçok kişiyi tatmin eder (ben onu da beğenmedim) hiç bi etki bırakmadı bende. çok mu acımasız oldum bilmiyorum. vakti olan, aman az buz iyi olsa yeter diyen, filmden kalıcı etki beklemeyenler izlesin

isakal
03 Mayıs 2014

Tavsiye ederim çok güzel film Emeğinize sağlık arkadaşlar.

huseyin
03 Mayıs 2014

Admin sen sperrrrrsin

Anonim
03 Mayıs 2014

KÜLLİYEN ZAMAN KAYBI 10 ÜZERİNDEN 0

MARJINAL
03 Mayıs 2014

FILME HARCANAN PARAYA YAZIK, COK KÖTÜ BIR FILM 6.2 BILE COK BU FILME.

kıyamet
03 Mayıs 2014

Filim bence lut kavminden esinlenmiş gibi ordaki insanlarda helak oluşları ayni filmle, tek fark erkek erkege :)yapilan kazi calismalarinda bulunan taşlaşmış cesetler filmin basinda gosterilenlerlede ayni gibi sanki.. tipik roma filmi emir veren kıl bi kral asi kaslı köylü cocuk aşk işte böyle bişi

Ali Derviş
03 Mayıs 2014

Film izledinmi böyle olacak.Vaktimi öyle boş şeyler seyrederek geçirmem ama bu filmi su içer gibi seyrettim.Hem tarihi açıdan, hemde pompei’deki her türlü……..in arasında, saf ve temiz bir aşkın zarafetini ibretle gördüm. Yorum yazıyorum diye aptalca satırlar karalayanlara bu film sitesine yapılan bir hakaret olarak addediyorum. Her türlü övgüye layıksınız. Sitede, film’lerde,son derece kaliteli ve takdire şayan. Saygılar.

zencefil_23
03 Mayıs 2014

admin bu filmleri sen mi çekiyon bak doğruyu söyle, eğer öyleyse bir rolde bana ver, eğer öyle değilse sen varya seni yirim yirim :))

A.K
03 Mayıs 2014

gayet güzel film..

bahadır
03 Mayıs 2014

lan adminin işi bu adama teşekkür etmekten baska bişi yazdıgınız yok hastamısınız nesiniz.admin babasının hayrınamı film yüklüyor az mantıklı olun fılm ıle ılgılı goruslerınızı yazın geçin

emrah
03 Mayıs 2014

burda helak edilenler lut kavmi eşçinsel toplumu bu filmi kendilerine göre çekmişler konu saptırmışlar aslına sadık kalınmammış

Film Manyağı
03 Mayıs 2014

Bizim Gayri Meşru Çocuk Burda He :)))

berk
03 Mayıs 2014

uzun zamandır siteyi takip ediyorum yorum yapmadım daha önce ama filim gerçekten harika ayrıca site yönetimi tebrik ediyorum gerçekten basarlısınız devamını beklıyoruz 🙂

burhan
03 Mayıs 2014

harika bı fılm alt yazılı sevmem ama dublaj kadar heyacan duydum harıka bı fınal olmus ve siyahı gladyator icin onurlu bi ölümdü…!

mevlut
03 Mayıs 2014

Guzel filmdi ama mutlu son degil bakmaya deger

Koş Be At
04 Mayıs 2014

Ulan at daha hızlı koşsana :((

zafer
04 Mayıs 2014

admin tşk ederim güzel filim

Cengaver
04 Mayıs 2014

Filim hayet başarili seyredilir yok efe mefek okdar anlyorsanız iysini siz yapın yavşaklık yapmayin milet yoruma göre seyredior SEYREDİNİ PİŞMAN EDMEYECEK BİR FİLİM

Ali Derviş
04 Mayıs 2014

LAN, BAHADIR..Teşekkür etmekte dolayısıyla bir nevi yorumdur- filmi beğendiğini itiraf etmektir.Hiç bir fikir beyan etmeden, tanımadığın insanlara hakaret eden, Hasta olan senmisin?,yoksa safi’yane aynı, dili konuşan masum site’daşlarımız’mı?.Oğlum sen akraba evliliğinden’mi halk’oldun,sana ne.Admin kazanmış kazanmamış zorunamı gitti.Sende üret sende kazan.O kadar insan aptal, sen…?.İnşaallah yanlış anlamışımdır bu denli budala olmamalısın.

Anonim
04 Mayıs 2014

pompeii nin asıl hikayesi böyle dil kii adamlar nasıl esinlenmişş.. adi insanlar gerçegi nedne yansıtmamışlar…erkek erkeğe , erkek hayvana , erkek kız kardeşine vb. gibi…gerçek be deill…

gökhan
04 Mayıs 2014

Vakti olan izliyebilir çok iyi değil ama izlenecek düzeyde bir film 🙂

yüsel
04 Mayıs 2014

elinize saglık süperdi tşklr

yalnızefe
04 Mayıs 2014

film kendi çapında güzel, ancak asla tarihi gerçekleri yansıtmıyor..müthiş bir çarpıtma var.tabiki belgesel değil film.ancak konusu pompei halkı ise en azında azda olsa yer vermeleri gerekirdi… pompei Allah’ın gazabına uğrayan toplum aslında.. oradaki halktan filmde hiç bahsedilmemiş. daha fazla dünya nimetlerinden yiyebilmek için kaz tüyü ile yediklerini çıkartıp tekrar tekrar yemek yiyenleri, sapık ilişkileri, kendilerini yaratandan üstün görmelerini, geçim kaynağının faişelik olduğu, ahlaki değerlerin ayıp vb.kavramların hiç birinin olmadığı.sokaklarda yol ortasında fuhuşun olduğu sapık bir toplumdur…

bilal
04 Mayıs 2014

izlenilmeyi hak eden bir filmdi….tşkrler admin.

MAVİGÖZLÜM
04 Mayıs 2014

MÜKEMM
EL BİR FİLM admin, teşekkür ederiz

serseriii
04 Mayıs 2014

admin kardeş eline saglık kardeş süper film izleyin arkadaşlar emeyine tşkler rıfkı haybeye yorum yapma dallama filmden anlamadın belli senin gibi öküzler anlayamaz filmden izlemenin ne oldunu bilmezler tekrar emeyine tşkler kardeşim

ercan
04 Mayıs 2014

gerçekten güzelmiş

guray
04 Mayıs 2014

film senaryosu güzel ama KURAN daki pompeıı ile alakası yok

yagmurkentli
05 Mayıs 2014

gayet güzel bi film izlenilebilir

ali
05 Mayıs 2014

Lut peygamber, İbrahim peygamberle aynı dönemde yaşamıştır. Hz. Lut, Hz. İbrahim’e komşu kavimlerden birine elçi olarak gönderilmişti. Bu kavim, Kuran’da belirtildiğine göre, o güne kadar dünya üzerinde görülmemiş bir sapıklığı, eşcinselliği uyguluyordu. Hz. Lut, onlara bu sapıklıktan vazgeçmelerini söylediğinde ve onlara Allah’ın ilahi tebliğini getirdiğinde onu yalanladılar, peygamberliğini inkar ettiler ve sapıklıklarına devam ettiler. Bunun sonucunda da kavim, korkunç bir felaketle helak edildi.
yine film ile pompei olayını çarpıttılar

yıldırım 26
05 Mayıs 2014

çok güzel bir film çok hareketli ve o özellikle sonu çok duygusal
admine cidden teşekkür ediyorum emegine saglık

Anonim
05 Mayıs 2014

teşekkürler admin

murat
05 Mayıs 2014

göz yaşı döktüm bu nasıl bir son

selim
05 Mayıs 2014

fena degıl 10 uzerınden 7

AHMET
05 Mayıs 2014

HARİKA BİR YAPIT TAVSİYE EDERİM

....
05 Mayıs 2014

izlenecek film degil. vakit gecsin diye de izlemez

fatma
05 Mayıs 2014

Sürükleyici.Cesareti,fedakarlığı,sadakati,ölçen bir film.İyki de gerçek pompei değilmiş.Sapıklık görmeye hevesli değiliz.Bu da bir gerçek:Roma gerçeği.

misafir
05 Mayıs 2014

DERKEN TAN YERİNİN AĞARMA VAKTİNE GİRDİKLERİNE ONLARA ÇIĞLIK YAKALAYIVERDİ ANINDA YURTLARINI ÜSTÜNE ALTINA ÇEVİRDİK VE ÜZERLERİNE BALÇIKTAN PİŞİRİLMİŞ TAŞ YAĞDIRDIK ELBETTE BUNDA DERİN KAVRAYA SAHİP OLANLAR İÇİN GEREKEN AYETLER VARDIR( O ŞEHİRDE GERÇEKTEN YOL ÜSTÜNDE HALA DURMAKTADIR.(HİCR SÜRESİ 73.76)

Mahmut
05 Mayıs 2014

emeginize sağlık ızlenmeye değer.

Mahmut
05 Mayıs 2014

emeğinize sağlık izlenmeye değer bir film cok beğendim.

Anonim
06 Mayıs 2014

dostlar konuyu incelerseniz kuranı kerim de geçen at kavmi yani nut kavmininin yok olusunu anlatıyo biraz oynanmış bu kavmi okuyun görürsünüz bunlar çoğu gerçek

miley cyrus
06 Mayıs 2014

Adam para kazansın biraz reklamlara tıklayın ♥

ilhan
06 Mayıs 2014

süpersin admin emegine saglık

alkan kutbay
06 Mayıs 2014

emeğine sağlık admin mükemmel bir film teşekkürler.vizyona düşmeden izlememizde ayrı bir güzellik

Anonim
06 Mayıs 2014

çok iyi filim. tavsiye ederim

lord74
07 Mayıs 2014

Güzel lakin Tarihi gercekleri
yansitmayan bir görsel…

omer
07 Mayıs 2014

güzel film izlenir

serhat
07 Mayıs 2014

kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim 😉

anıl
07 Mayıs 2014

bunu bir doğa olayı gibi göstermesinler pompei halkı azgınlıkları ve sapkınlıkları yüzünden allahın gazabına uğramışdır

yunus
08 Mayıs 2014

Baş ta adine TSK ediyorum sonrada filmde etmeyi gecen bütün oyuncu ve kadrosuna tekertekr emekleri gecen hepsine tks ediyorum inanilmaz bi fil çok cok beğendim izlemeyi de tavsiye ediyorum harikanin ötesinde bi film

poseidon
08 Mayıs 2014

admin emeklerin için teşekkürler.çok güzel bir film.çalışmalarının devamını bekliyoruz.kolay gelsin..

arzu
08 Mayıs 2014

mükemmel ötesi sonu böyle bitmeseydi keşke….siteye teşekkürler emeğinize sağlık

SaMXaL
09 Mayıs 2014

coooooooooook Guzel bir film

watchman
09 Mayıs 2014

gladyatör,2012 filmlerinin karışımı olmuş sanki bu filmleri arada izliyor gibi oldum ama fazla sıkmıyor izlenir sonu fazla uzatılmış çocuk ansızın genç oluyor bu geçiştirilmiş bunların haricinde seyredilebilir orta üst sınıfında puanı 6.5

ahmet
09 Mayıs 2014

çok güzel bir filim Türkçe seslendirmesini bekliyoruz

rebel
09 Mayıs 2014

hiç bişey bilmiyorsun jon snow 😀 filmi izledikten sonra spartacus günleriniz depreşebilir.yeniden arena ve gladyatör görmek güzel.eğlencelik,izlenebilir,aksiyonu bol,oyunculukları eh işte.6/10

Filiz
10 Mayıs 2014

Çok güzel. Teşekkürler Admin

serdal yılmaz
11 Mayıs 2014

adamın dibisin admin…

dursun
11 Mayıs 2014

admin teşkurler eline yüregine saglık zevkle izledim adamlar yapıyor biliyorlar ama hala müslümanlıga inanmıyorlar

turgay
13 Mayıs 2014

admin çok sağol kardeşim..film çok güzel.

Anonim
15 Mayıs 2014

son anda bie adamlar neyin pesinde yaa. işte bu yuzden helak oldular

Kaan
15 Mayıs 2014

Süper bir film 10 üzarinden 100000

abdullah
18 Mayıs 2014

emeğinize sağlık.siteniz 1
numara.

octobersky
18 Mayıs 2014

FİLM sinemaseverler olarak izlenmekten keyif alınabilir. Lakin Nuh ve Pompei filmleri gösteriyorki sinemada konu arayışı bizim diziler gibi kendini tekrara girmiş. Spartacus dizisini izleyenler Dejavu görebilir 🙂

khal
18 Mayıs 2014

sırf şu kit harington yüzünden izleyemedim filmi çok sinirimi bozuyor ya. ve film bana saçma geldi.. bi spartacus değil

xxx
18 Mayıs 2014

rezalet bir film pompeii hikayesiyle alakası yok zaten gerçekleride anlatıcak bunlarda cesaret yok tşk

Faruk avcı
22 Mayıs 2014

Etkileyici bir filmdi teşekkürler.

metin
23 Mayıs 2014

Adamsın admin

yabancı
23 Mayıs 2014

Film güzel izleyerseniz birsey kaybetmezsiniz
site gayet sade ve kullanıslı admine tesekkur ederiz

yabancı
23 Mayıs 2014

Soylemeyi unuttum BEYLER REKLAMLARA TIKLAYALIM SİTEYE DESTEL OLALIM

Anonim
25 Mayıs 2014

adamların pompeii şehrini ne yalanlarla örtüyorlar. azgın bir ırk çıldırmış bir halk hayasız bir toplum olduğundan dolayı ALLAHIN gazabı özerlerine yağdı bunu bilmiyen pompeii iyi araştırsın

Anonim
25 Mayıs 2014

bir sozle elaaaaaaa

kaşıkara
28 Mayıs 2014

ğüzel film ama sonu hiç iyi olmamış daha degişik olabilirdiii sonunu sevmedimm

tolga aydın
29 Mayıs 2014

çok güzeldi. kesinlikle izleyin.

zafer
30 Mayıs 2014

mükemel

Özkan
31 Mayıs 2014

Çok güzel böyle filmleri izleyince aglayasım geliyor gözlerim doluyor.. :((

M. Sedat Görmüş
08 Haziran 2014

Güzel bir filmdi , başından sonuna kadar heyecan verici , dört dörtlük olmuş .

yaseeee
08 Haziran 2014

lut kavmi ile ilgisi yok gibi yapmışlar.

AAA
13 Haziran 2014

Mükemmeldi diyemem ama kaliteli ve aldığı puandan fazlasını hak eden bir film

Anonim
19 Haziran 2014

cok guzel film iydi

CAHİT
21 Haziran 2014

Gayet iyi oyuncularla yapılmış iyi bir film ancak bende çoğu tarihi filmin yarattığı etkiyi yaratmadı

Anonim
22 Haziran 2014

emekleriniz için teşekkürler admin

Fuat nazmi karabacak
17 Temmuz 2014

gardaşım film süper yahu vallah billah izleyin direm ha

kuzey
01 Eylül 2014

şahane gerçekten..teşekkürler…

asabininja
28 Aralık 2014

sürükleyici değil. tarihi filmleri sevmeme rağmen baydı. puanı 5 ten yukarı olmamalı bence. gene de siz bilirsiniz.

Ahmet taskiran
29 Aralık 2014

Duygusal mastubasyon film falan degil bu sacma salak bi sey

kürşat erdanlı
29 Aralık 2014

Güzel film bence

Atlantis
31 Aralık 2014

Film mükemmeldi bence gayet başarılı İzlemenizi tavsiye ediyorum ve sonu ise beni duygulandırdı gerçek aşk bu olsa gerek! 🙁

sezai ağ
02 Ocak 2015

izlenilir fena değil.

sezai ağ
02 Ocak 2015

fena değil izlenilir.

emelblc
03 Ocak 2015

Spartacus’ü de çok beğenmiştim. Bu da muazzam olmuş. Beğendim.

TrakyaLı
03 Ocak 2015

Admin Şu Pompeinin TR DüLaj Versiyonu Yokmu Henüz BekLiyorum SabırsızLıkla

azimkar
03 Ocak 2015

güzel izlemeye değer herkeze tavsiye ederim

cCc
04 Ocak 2015

Bunun TR Düblajını BekLiyorum Admin Yokmu Bulup YukLeme İmkanın ?

Admin
05 Ocak 2015

Türkçe Dublaj’ı bugün eklenecek arkadaşlar..

hikmet
04 Ocak 2015

mükemmel…

murat savcı
04 Ocak 2015

harika bir flimdi tebrikler admin

umut shn
05 Ocak 2015

BENCE MÜKEMMEL 😉

yasin yazıcı
05 Ocak 2015

filme olumsuz yorup yapanlar aldanmayın filim gayet güzel

hacıveli yüce
05 Ocak 2015

filim güzeldi ama alt yazı olmasa daha güzel olacaktı

can
15 Ocak 2015

kolay film beğenmem evet film övgüyü hakediyo

sanane
05 Şubat 2015

cok guzel bır flm

Ömer deniz
06 Ağustos 2015

Çok güzeldiİleti

demet
08 Ağustos 2015

sahtekarlık.. gerçek hikaye bu değil. sahte, yanıltıcı bir film. sonuna kadar izlemedim. beni yanıltmasını ve boş hülyalara daldırmasını istemedim. gerçek en değerli şeydir!

Deniz su
03 Kasım 2015

O iyi Lordlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, Kralın piçine kaldık.
Gitti gitti JON SNOW ♡♡

Uğur Hakan GÖKHİSAR
25 Kasım 2015

Çok güzel bir film. Sonu değişik olarak bitti.

süleyman
11 Aralık 2015

izledigim en iyi filmlerden birisi.herkese tavsiye ediyorum.muhteşem bır film.
türkçe dublajı da var.emeginize salık

M.SÜLEYMAN
12 Ekim 2016

FİLİM ÇOK KASIYOR AMA MUHTEŞEM Bİ FİLİM İZLEMEK İSTEYENE TAVSİYE EDERİM

İlgili Kelimeler : , , , ,

Film Robotu

Rastgele Filmler

Cehenneme Bir Adım 2 – 7.5/10

Cehenneme Bir Adım 2 – 7.5/10 Birinci serisi olan Cehenneme Bir Adım 1‘de mağaradan kurtulan Sarah (Shauna Macdonald) dışarı çıktığında içeride yaşadıklarını ilgili

28 Ekim 2010 - İzlenme : 27.062 - Yorum : 111
Katil Deniz Kızı 4.2/10

Katil Deniz Kızı 4.2/10 Oldukça tasasız gibi görünen bir Avrupa tatili, nasıl bir anda hayatta kalmak için ölümcül bir mücadeleye dönüşür? İki Amerikalı genç

08 Nisan 2016 - İzlenme : 24.591 - Yorum : 7

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık