Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7067 Film Bulunmaktadır.

12 Ocak 2015'de Eklenmiş, 465.867 Kişi İzlemiş, 198 Yorum Yapılmış

PK
P.K. bi şehirdeki yabancının düşünceler komedisidir. P.K.(Aamir Khan) Daha önce kimsenin sormadığı sorular sorar. Bunlar masum, çocuk gibi sorulardır ama cevapları enteresandır. P.K.’in masum gözlerini gören insanlar kendi monoton hayatlarını gözden geçirirler. P.K.’in sadık arkadaşları ve dostları olur. Kırık kalpleri düzeltir öfkeleri dindirir. P.K.’in çocuksu merakı kendisi ve milyonlarca insan için manevi bir yolculuğa dönüşür. Film karmaşık felsefelerin iddialı ve benzersiz yönlerini orijinal bi şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca basit, kahkaha dolu, insani bir aşk masalı da süregidiyor. Sonuç olarak ayrı dünyalardan gelen yabancılar arasında dostluk destanı işlenmiş diyebiliriz.
Not: Aamir Khan’ın beklenen filmi.. (Sorunsuz altyazı ile eklenmiştir.)

Gösterim tarihi: 19 Aralık 2014
Filmizlesene.com.tr puanı: 7.5/10
IMDB puanı: 8.7/10
Yapım: 2014
Oyuncular: , ,
Tür: Komedi, Dram, Fantastik, Gizem, Romantik
Senaryo: , Yönetmen:




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Cete
12 Ocak 2015

Bu adamın Filmleri Güzel Oluyor. Bu Filmde 8.7 aldığına göre izlenir..

Byzade
12 Ocak 2015

İşte Aamir Khan farkı . İşte müthiş bir baş yapıt. Dünyanın şu günlerdeki halini ve insanların inanç adı altında nelere kandığını anlatan müthiş bir yapım … Admine teşekkürler . Tereddütsüz izleyin, herkesin bu filmden öğreneceği bir şeyler mutlaka var …

ilker ilker
12 Ocak 2015

Hemen Tereddütsüz İzleyin,,10 Numara 5 yıldız Bir Film, Zaten Amr Khan Varsa Gerisi Tefaurrahttır 🙂

DenizHAN
12 Ocak 2015

kesinlikle izlemelisiniz Aamir Khan dan yine bir başyapıt.

muzo
12 Ocak 2015

basit ama güzel bu adamdan daha iyisini beklerdim olmamış 5 puan

muraT
12 Ocak 2015

Muhteşem bir film mutlaka izlenmeli

mehtab
12 Ocak 2015

güzel bir amir khan filmi.ayrıca şanjay dutt ta çok tatlı..teşekkürler:)

pk
12 Ocak 2015

çok gzl bir film emegii geçen herkeze teşekkürler bn müslümanlıgın ne kadar kutsal bir din oldugunu gördüm şükürler olsun ALLAHıma beni müslüman yaratmış şükürler olsun peygamberimizi HZ.MUHAMMED yapmış ELHAMDÜLİLLAH…eşhedü enle ilehe illallah ve eşhedü enne mühammeden rasülüllah

Pusat Leo
12 Ocak 2015

Mutish bi film hindi filmleri pek cok bakmamda ama bu cok renkli vi cok mutish bi aile filmi Bakin ve filmin keyfini cikartin gaaardashlaar

Fatih
12 Ocak 2015

Amir Khan ya güzel film yapmış

dd
12 Ocak 2015

çok güzel

SLYMN
12 Ocak 2015

Yine aamir khandan muhteşem bir film izlemeyen pişman olur

isgmine
12 Ocak 2015

bu adam işi biliyor hakikaten bütün filmleri gibi bu filmide harikaydı…
hayatınız boyunca unutulmicak hep izlenilebilir bir film bayıldım..

Anonim
12 Ocak 2015

Güzel bir film.

Anonim
12 Ocak 2015

bence film 10 üzerinden 10 numara 1 film.seyredin kesinlikle pişman olmassınız.hint filmi olduğuna bakmayın.amerikan filmlerine 10 çeker bence bu film.admin tşk ederim

neo
12 Ocak 2015

10 numara bu adam süper film seyredin lütfen 3 idiot filminide deneyin:)

esooooo
12 Ocak 2015

çook güzel bir filim mutlaka izleyiinn ..

SMSNG
12 Ocak 2015

süper bir filmdi… dinlere yön veren günümüzün sahtekarlarına dikkat çekişindeki müthiş yaklaşımı beyendim…insanları kırmadan incitmeden uyarmışlar…günümüzün kangren olmuş konusunu harika işlemişler…tebrikler…

esooooo
12 Ocak 2015

çok güzel bir film mutlaka izleyin

Omer
13 Ocak 2015

Aamir khan varsa tereddüt etme izle izlemeden 9

gececi
13 Ocak 2015

siradan hind film mi tek degisik uzayli var

xmemolixxx
13 Ocak 2015

Amir Kahan ın bütün filimleri güzel. Harika bir film. On numara.

evrensel müslüman
13 Ocak 2015

tek kelimeyle mükemmel
😉

Anonim
13 Ocak 2015

mutlaka izleyin

ers.kk
13 Ocak 2015

keşke herkes filmi izledikten sonra bi yorum yapsa. bollywood olunca herkes farklı bakıo. oysaki amr khan bi sürü filmde okadar harikalar yaratmışki.. bu film okadar doğru mesaj doluki.. tam bir başyapıt. 8,3 bence az 9 ve üstü yakışan bi film. 3 idiots gibi tam bi şahane.. admin teşekkürler

Gürel Pirkin
13 Ocak 2015

İnsanın bakış açılarını değiştirebilecek kadar etkileyici ve gerçekten izlenmesi gereken bir film.

yunussdaa
13 Ocak 2015

gerçekten güzel bi filim izlemenizi tavsiye ederim

Gececi
13 Ocak 2015

Şiddetle tavsiye edilir..

ali
13 Ocak 2015

çok anlamlı harikaydı

Anonim
13 Ocak 2015

Çok güzellll bir filimmm izleyin

agucen
13 Ocak 2015

arkadaslar gercekten harika bir film izleyin pişman olmazsınız.kesinlikle öneriyorum

Alper
13 Ocak 2015

Çok güzel bir filmdi.. 8.7 kesinlikle haketmiş… Tek tanrı ,farklı dinler, öğretiler,din sahtekarları hakkında hem eğlenceli hemde düşündürücü… Kesinlikle tavsiye ediyorum.

gk
13 Ocak 2015

Aamir Khan filmde gerçekten büyük sorunlara değinmiştir.
Türkiye’de dahi islam dininde 100 üzerinde tarikat var ve bunlarında her birinin Allah Algısı farklı Kitap algısı farklı. Çünkü olaylara Allah’ın Bak dediği yerden bakmıyorlar. Bu film daha geniş bir açıdan aslında putperest Tanrı algısını taşlıyor.

film mükemmel olmasa da çok güzel ben beğendim herkese tavsiye ederim .izlemeye değer.. Admin’teşekkur edrim

bekir
13 Ocak 2015

hem çok güldüm hem de ağladım…….SÜPER BİR FİLM amir khandan.

mrw33
13 Ocak 2015

izlemeye değer harika bi filmdi

altann41
13 Ocak 2015

Admin emeğin için öncelikkle sana teşekkür ediyorum Bi filmde ne olması gerekiyorsa bu filmde var bu adamın filmlerinin türkçe dublajınıda yapsalar ne olacakki ama film tek kelimeyle süperanlayana çok güzel mesajlar veriyor YANLIŞ NUMARA GİBİ 🙂 arkadaşlar izleyin pişman olmayacaksınız çok güzel film bizim dinimizide güzel işlemiş bu adamın filmleri zaten güsel beyenmeyen arkadaşlarda kumda oynasın

burertug
13 Ocak 2015

gerçekten harıka bır fılm olmuş by a herkses sıkılmadan ızlamelşı bence
bu fılmı dın dıl ırk ayırmadan ızlemelısınız cunkı bı rnalamıkalmaz
teşekkürler

Anonim
13 Ocak 2015

bu adamın her filmi süper

İsa KEŞLİ
13 Ocak 2015

Çok Güzel Bir Film İzlemeye değer

blackboy
13 Ocak 2015

gayet guzel mutlaka ızleyın sonunda tebessum edeceksınız…

Anonim
13 Ocak 2015

Öncelikle bunu buraya ekleyen ve çevirisini yapan arkadaşlara teşekkürler.Hassas bi konu işlenmiş ne güzel bir dinimiz varmış çok şükür Aamir Khan’ın tüm filimleri 10 numara bu filmi ilk 3 e girer bence süperdi.10/9

metin
13 Ocak 2015

Teşekkürler bu filmi izleyenlere hoş vakitler geçirttiğiniz için.

HAKAN06
13 Ocak 2015

şahene bir filim sakin alt yazı filmmi izlenir demeyin izleyin on numara beş yıldız 8,7 den daha fazlasını hak ediyor ve islami örnek bir din gösterdiği gurur duydum..

Bremer
13 Ocak 2015

Herkese izlemeyi tavsiye ederim,özelikle müritlere.

uykusuz
13 Ocak 2015

oha çok iyi lan puan az bile kalmış

maksude
13 Ocak 2015

mükemmel bir film… hem güldüm hem ağladım cok cok anlamlı ve kaliteli bir film.. herkez izlemeli bence teşekkürler Khan

Anonim
13 Ocak 2015

müthiş bir baş yapıt vaayy beee 11 dalda oscar adayı titanik ve avatarda sonra en muazzam başyapıt.. shekspirin sessiz filmlerinden keyif alan izlesin amerikan filmleri seven izlemesin kafayı yer.

Tolga
13 Ocak 2015

Aamir Khan filmleri güzel olur ama bu hepsinden daha farklı bence bugünü bundan daha iyi anlatacak bi film daha yapamazlardı

fatoş
13 Ocak 2015

film mükemmel çok güzel olmuş aamir khanın mümbai günlükleri dışındaki bütün filmleri mükemmel kesinlikle izlemelisiniz 🙂 farklı ve güzel film tavsiyesi isterseniz : zincirsiz … uyumsuz ..tavsiye filmlerin arasında …. iyi seyirler arkadaşlar 😉

Anonim
14 Ocak 2015

%100 izlenmeli bence 🙂

HouseiN
14 Ocak 2015

hayatımda izlediğim en güzel film kesinlikle izleyin..

yelkenci
14 Ocak 2015

Super film tavsiye ederim

SoNeR
14 Ocak 2015

Kendimi sorguladım resmen film sayesinde. Bu film harika dostum…

Anonim
14 Ocak 2015

Ya Hint filmleri yüzdeyüz herzamansüper oluyor hele bu harika ötesi tbr ediyorum gercekten bravo

Anonim
14 Ocak 2015

Varmı biri kõtü diyen ya izlediyim en mükemmelfilm alt yazilida olsa keyifaldimseyretmekden

Anonim
14 Ocak 2015

ÇOK GÜZEL BİR FİLMDİ TAVSIYE EDERIM

Ferhat
14 Ocak 2015

Aamir Khan hiçbir şey yapmasa bile filimde ben yinede izlerim onu… 1 puan alsa bile yine izlerim bu adamı :))

gawicson
14 Ocak 2015

amir khan her filminde ağlatmıştı bundada pas geçmedi helal olsun.

Reis Vatansever
14 Ocak 2015

Adminim ellerine emeğine saglik guzel flim di

ufuk gümüş
14 Ocak 2015

her izleyenin begenisini kazanıcak ve insanlara hayatta kazanç sağlayacaktır iyi seyirler

Elvin
14 Ocak 2015

guzel filmdi

Elvin
14 Ocak 2015

admin dabbe5 zehri-cin ne zaman eklenir?

Saban
14 Ocak 2015

Sahane bir Bollywood Filmi, ben cok begendim !!…
Ülkemiz’de kendini film cekiyorum sanan bizim geri’lerde bunlari izlese belki biraz ders cikarirlar..
Türkiye’deki tüm Film ve Sinema Endüstrisi calisanlarina tavsiye ediyorum…

murat
14 Ocak 2015

fİLMLERİ ALTYAZILI OLARAK İZLEYİN,DUBLAJ FİLMLERİN ORJİNALLİĞİ BOZULUR.SESLER KAREKTERLERE UYMAZ..ZATEN DUBLAJ YAPAN ARKADAŞLARDAN İYİ YAPAMIYOR FİLM BOZULUYOR REZALET OLUYOR.TEK BİR KİŞİ TÜM SESLERİ SESİNİ DEĞİŞTİREREK YAPIYOR FİLM BERBAT OLUYOR.. SİZLERE TAVSİYEM ALTYAZILI ORJİNAL İZLEYİN FİLMLERİ DAHA ZEVK ALIRISNIZ.. GELELİM BU FİLME 🙂 ÇOK BEĞENDİM FİLM KURDU BİRİSİ OLARAK BU YILIN EN İYİ FİLMİ DİYEBİLİRİM.İKİNCİSİDE ADALET FİLMİ VAR İZLEMEYEN VARSA ONUDA İZLESİN.

melih
14 Ocak 2015

son 5 senedir böyle muhteşem bir film izlemedim..inanılmaz.. 10 puan – 10 puan – 10 puan

Elvin
14 Ocak 2015

admin cinsin

cintal
14 Ocak 2015

Çok guzel filimdi yer yer agladığım gözyaşımı saklayamadıgım cok kaliteli bikonusu olan tekrar tekrar izleyebilecegim bi filimdi admin böyle filmlerle bizi buluşturduğun için cok tesekkur ederim sana yuregine saglık…

sevgi
14 Ocak 2015

yaa bir taraftan kahkaha atttırıp, sonrasında şıngır şıngır ağlatan ve düşündüren yine bir amir kaghan filmi,,mükemmelsin …

ali kutbay
14 Ocak 2015

güzel film…

ferhat
14 Ocak 2015

Hayatta izleyeceğiniz en güzel filmlerden biri olacağını söyleyebilirim.. arşivlik bir film… çok beğendim çok… site yöneticilerine teşekürler…

Ömer
14 Ocak 2015

Beğenmedim

Skyhigh
14 Ocak 2015

Cok begendim kesinlikle izleyin diyorum

erhann
14 Ocak 2015

Bu Hint filmleri çok uzun.Konusu güzel ama Hint filmi sonuçta.Zorlama bölümleri var.Benden 10/6,5

RIFAT ILGAZ
14 Ocak 2015

3-4 dakikalık müzikal kısımları geçin,çok güzel 10 üzeri 9 bence.

Neşet Büker
15 Ocak 2015

izlenmesi gereken güzel bir film tavsiye ederim.

Tuncay
15 Ocak 2015

Kesin izleyin diyorum, başka birşey demiyorum. .

engin
15 Ocak 2015

mükemmel ötesi…. bu film tüm dünyada okullarda ders olarak gösterilmeli

Anonim
15 Ocak 2015

muhteşem,hem güldürüyor,hem düşündürüyor,hem tek tanrılı hem çok tanrılı ya da ilahi olmayan dinleri sorguluyor,sevgiyi,kardeşliği,dürüstlüğüigerçek aşkıikesinlikle izlenmeli

mükremin
15 Ocak 2015

çok güzel bir yapım olmuş,keşke bizdeki muskacıları ve üfürükcüleride görebilseymiş.

mükremin
15 Ocak 2015

çok güzel bir yapım olmuş,izleyin derim.

Tural Novruzov
15 Ocak 2015

Sadece Super!!!

junus
15 Ocak 2015

FazLA iyisin Be Aamir Khan farkı

akrep
15 Ocak 2015

mukemel bir filim eh iyi 5 hit fılımın arasına gire mutlaka izleyın cok başarılı

djek
15 Ocak 2015

Mükemmel bir film.

aimir
15 Ocak 2015

film güzel ama aamir khan filmlerinde ilk üçe girmez.Ama izlemenizi öneririm bu da gerçekten güzel ironili bir filmdi

oğuz
15 Ocak 2015

10. dakikada kapattım, vıcık vıcık Hint esprisi dolu. Bütün Hint filmleri böyle, kalitesiz espriler, ya da silme dans… Nasıl oluyor da bu kadar puan alıyorlar anlamıyorum… Sanırım bir milyar Hintli işi gücü bırakıp kendi filmlerine oy veriyorlar. Hint filmlerini seviyorsanız seyredin, yoksa zamanınıza yazık…

Musa Ağacık
15 Ocak 2015

Akıllı ve nitelikli bir insanın hali başka. Ele aldığı konular, sorduğu sorular insanın korkularıyla yüzleşmesini sağlamakla kalmıyor, dünyadaki yaşamı korkularla cehennem azabına çeviren üçkağıtçı softaları da tiye alıp teşhir ediyor. Filme emeği geçenleri ve paylaşanlara aşk ile…

Paykee
15 Ocak 2015

ağladım resmen harika ötesi bi filmdi Aamir Khan

Musa Ağacık
15 Ocak 2015

PK filmiyle ilgili yorumları okuyunca, bazılarının filmi hangi duyuları ile izlediklerini tespit etmekte zorlandım doğrusu!

sbastas
16 Ocak 2015

muhteşem bir film 🙂

pk
16 Ocak 2015

bu günlerde herkesin izlemesi gereken bi film içerdiği mesajlar çok iyi.ama keşke türkiyde amerikan emparyalist filmler yerine böyle filmler hint sineması daha yaygın olsaydı….çok iyi bi film

nimet
16 Ocak 2015

süperdi gercekten kesinlikle izlenmeye deger bir film

ayln
16 Ocak 2015

Fena değildi eğer boş zamanınız varsa değerlendirmek için eğlenceli bir seçenek güldürürken düşündüren cinsten

smt
16 Ocak 2015

helal olsun adamlara çok güzel film yapmışlar. filmde de kısacası ALLAH yolunda gidin onun üzerinden kazanç sağlayanların yolunda değil. çok güzel bir şekilde de anlatılmış. bir kaç gün sonra görürüz artık yorumlarda provakatörlerin dini kötülemişler filmde dediklerini..

ZAL
16 Ocak 2015

bu film resmen dinleri hatta islam dini bile yok ve uyduurma sayıyor bu film adamı ALLAH korusun dinden çıkarırır bence iğrenç bir film,dinlere hakaret eden değerleri inançları uydurma sayan saçma sapan bir film….

aLi
16 Ocak 2015

En başta şunu söyleyeyim.Bende hint filmlerini sevmem yarısı dans ve müzik , yarısı da saçma sapan konulardan sürer gider.Filmi yorumlardan yola çıkarak izleyeyim dedim en baştaki izlenimim eh işte bildik hint filmi danslar başladı yine dedim ve sıkıcı gelmeye başladı.Ama zamanla film kendini gösterdi ve ilginç olmaya başladı.Tavsiyem filmin başında sıkılıp bırakmayın.Benim bu filmden çıkardığım sonuç.Dini , dili , ırkı ne olursa olsun insan insandır.Bu kavramlar insanların birbirine yaklaşım tarzlarınız çok fazla etkiliyor ve aslında aramızda bir fark olmadığını anlatıyor.Felsefe olarakta Allah a inanan ve bir yaratıcı arayışında olan insanların iyi niyetlerini fırsat bilip ortaya çıkan sahtekarları irdeliyor.Özetle diyor ki uzaylı biri gelse ve bizim bu halimizi görse şaşar kalır …

gamze
16 Ocak 2015

harika film,kesinlikle izleyin.

Hilmi TURHAN
16 Ocak 2015

Arkadaşlar 32 yıldır film ve kurgu sektöründeyim fakat ben hayatım boyunca kurgusu ve senaryosu bukadar derinlemesine düşünülmüş ve kaliteli bir emek harcanan film ne gördüm ne duydum.Başrol oyuncusunun ismi sanırım Amir Khan,bu oyuncuda bolywood,un en kaliteli ve karakteristik oyuncularının başını çekmektedir.saygılar

ÖZGÜR DAĞ
16 Ocak 2015

Bu adam bi kral ya. Müthiş bir film. Hastasıyız DEDEEEEEE

ELEMAN 67-29
16 Ocak 2015

gerçekten çok güzel bir film.mutlaka izleyin.bırakın yorumları okumayı.hemen başlayın.

hüsamettin
16 Ocak 2015

admin adamın dibisin

sihirbaz
16 Ocak 2015

harika bişey

kara007
16 Ocak 2015

beş para etmez hint filmi bu adamın filmleri genelde güzel olur ama bu değil 10 üzerinden enfazla 3.neyini beğendiniz bu filmin meajını mı?

serkan çalık
17 Ocak 2015

övmeme gerek yok sizler zaten övmüşşünüz.kendi ülkesini toprağının eksiklerini gidermek için ve bütün dünyaya örnek olacak tutumlar sergilediği için ona sonsuz teşekkürler ederim.

efruz21
17 Ocak 2015

ne manyak bir film amir kan yine döktürmüş.

Tnr
17 Ocak 2015

Hint filmlerini sevmem bu filmde allahtan azdı o dans sahneleri 🙂 . Film mükemmel beyler kesinlikle izleyin.

ramazan
17 Ocak 2015

Amir Khan döktürmüş gene. Muhteşem bir adam bollywodd filmleri artık tüm ülkelerin filmlerine açık ara farklar atıyor. Tabi mübalaa çok yapılıyor ama izletiyor kendini. Fİlme Gelicek olursak muhteşem bir konu Elhamdülillah Müslümanız ne mutlu bizlere.

nihat öner
17 Ocak 2015

gerçekten çok iyi bir film

Atalante35
17 Ocak 2015

Cok beğendim,Aamir Khan sadece bakan kitleye değil; hem bakip hem de görebilen kesime hitap ediyor olumsuz yorum yapanlar ilk kategoride yer alıyor bence.Ayrica admin sana sonsuz başarılar filmler kaliteli ve sorunsuz film izlediğim tek site burası.

Anonim
17 Ocak 2015

NEden bütün kasetlere senin sesini kaudedyim ki ne de olsa sana aşık falan değilm öyle değil mi …
Harika ötesi bir film İzlemeyen pişman olur )
Rom number 🙂

su
17 Ocak 2015

cok güzeldi hem güldüren hem duygulandıran askı anlatan harıka bır fılm keısnlıkle ızlemelısiniz

emre
17 Ocak 2015

Hayatımda İzlediğim en güzel “Hint” filimi diye bilirim.

oğuz
17 Ocak 2015

Gerçekten müthişti hele sonu daha müthişti kaçırılmaması gereken bir film!!!

gökhan
17 Ocak 2015

bu adamın her filmi mükemmel ötesi çok farklı bir tarzı var insana moral veriyor hayata dair gerçekleri anlatıyor kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum

enida
17 Ocak 2015

Gerçekten çok güzel kurgulanmış bir film sadece müzikal bölümlerini sevmedim onun dışında 10 numara !

eRHAN
17 Ocak 2015

İZLEMEDEN HEYECENLANDIM BU ADAM HARİKA AMA AFİŞ OLMAMIŞ

Muhammed
17 Ocak 2015

Muhteşem, harika, olağanüstü… Saymakla bitmez 🙂

Anonim
17 Ocak 2015

bence herkesin izlemesi gereken bir film özellikle de Tü
rkiye’de yaşayanların.

Anonim
18 Ocak 2015

harika bi film

Anonim
18 Ocak 2015

herkes izlesin bu filmi

Mervis
18 Ocak 2015

Tek kelimeyle mükemmel bir film…

Eşref çelik
18 Ocak 2015

herzamanki gibi Aamir in mükemmel bir filmi daha süper keyifle izledim

film manyagi
18 Ocak 2015

Sakin olumsuz elestirilere kulak asmayin, izledigim en guzel 10 film arasina girecek kalitede bir film. Cok keyifle izleyeceksiniz, cok duygulanacaksiniz, sizi baska bir dunyaya goturecek bir film. Iyi seyirler.

serkan
18 Ocak 2015

yıne klasık muhteşem

mithat tunaboylu
18 Ocak 2015

her seyreden gerçekten güzeldi diyor,umarım bu güzelliklerin içinden bir çok msj almışlardır,ben öyle baktım öyle sevdim filmi ve çok güzel msj lar aldım,güzelliği doğru msj ların güzel bir dille aktarılmasıydı,teşekkürlerr

realist
19 Ocak 2015

bu kadarmı basit ucuz bir film olur ,20 dakka zor dayandım,bizim millette ne zevk var hayret

kubra
19 Ocak 2015

aamir khan gercek hayatta musluman.

g dewan
19 Ocak 2015

guzel. cahillik konu edinmis. OMG filmini de izlemenizi tavsiye ederim sevenlere

alp_erenler
20 Ocak 2015

mükemmel ötesi.

Anonim
20 Ocak 2015

10/10 mutlaka izlenmeli…

rathamon
20 Ocak 2015

kesinlikle izlenesi bir film

KOrkmaz
20 Ocak 2015

Tereddüt bile etmeyin direk izleyin . Amir Khan hem güldürüyo hem hüzünlendiriyor harika bi film olmuşş tebrik ederimm

mrkmrkk
20 Ocak 2015

Harika tavsiye edeim

sema
21 Ocak 2015

çooook güzel 🙂

sema
21 Ocak 2015

çok güzel gerçekten mesajın kurgusu harika

Filmsever
21 Ocak 2015

Her günümü film izlemeden geçirmeyen biri olarak,ilk defa bir film hakkında yorum yapma ihtiyacı hissettim.Yorumların genelini okursanız olumlu olduğunu göreceksiniz,olumsuz yorum yapanlara kulak asmayın ilk 10 dk izleyip klasik hint müzikali gören ve filmden soğuyan kişiler olduğunu düşünüyorum ama yinede yorumlarına saygı duyuyorum,sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz.Film harika ötesi bir kurguyla hazırlanmış,oyunculuk olağanüstü.Konusunu yanlış anlayan bazı kişiler olmuş,bence filmde kesinlikle herhangi bir dini aşağılayıcı hiçbir ibare yoktur,sadece bu kadar inancın içerisinde insanların zaaflarından ve korkularından fayda sağlayan inanç istismarcılarına gönderme yapılıyor.Film benden tam not aldı akşam bide eşimle izlemeyi düşünüyorum.Kesinlikle izlenmesi gereken hayatınıza anlam katacak bir başyapıt.Site yöneticilerine de emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.İyi seyirler.

filmkolik
21 Ocak 2015

ilkkez hint filmi izledim ve salak amerikan filmlerinin boş mesajlarını bunun yanına koyunca neden bilim adamları doktorlar hintli anlaşıldı 😀 süper film gerçekten başyapıt mükemmel mesajlar dünyanın sırları… 😀

raj kapor
22 Ocak 2015

begendim bu arkadaş sanatını icra etmesimi biliyor bırrravooo.

Uzman Görüş
22 Ocak 2015

öncelikle filimin başlangıcı biraz basit görünsede filim ilerledikçe kendinizi kaptırıyorsunuz filim sizi içine çekiyor dünyada yaşayan bizler bu dünyada yaşamamış birinin gözünden nasıl göründüğünü çok iyi açıklıyor bu filime 8.7 bile az gelir izleyin pişman olmama garanti

arnavut
22 Ocak 2015

yoruma bakıp vaktini boşa harcıyosun hem gülüp hem düşünüp hemde ağlatan başka film yok gibi herkese tavsiye et e hadi

ahmet42
24 Ocak 2015

konu olarak çok derin ve anlamlı kesin izleyin pişman olmazsınız

Ares
24 Ocak 2015

Film bitsin istemiyorsunuz 🙂 keske ikinci bölümü olsada hemen izlesem diyor:) insan

filiz
24 Ocak 2015

Hint filmi diye küçümsemeyin. Başından sonuna seyrettiriyor. Hem güldürüyor, hem ağlatıyor, hem de düşündürüyor. Mutlaka izleyin.

frank
26 Ocak 2015

bu film harbi çok kötüüüü

Asi
26 Ocak 2015

Konusuyla, anlatımıyla harika bir film! Mutlaka izleyin. Din üzerinden sahtekarlık yaparak para kazanan düzenbazları hedef alıyor. Ama Tanrının gönderdiği dinleri küçümseyerek değil insanların kendi menfaatleri için bu dinleri değiştirmeye çalışmalarını çok güzel bir şekilde eleştiriyor. Hindistan gibi putperest bir ülkede bu kadar cesur davranarak bu filmi yaptıkları ve insanların aydınlanmasına yardımcı oldukları için gerçekten büyük bir teşekküre hak ediyor filmde emeği geçen her kes. Tanrının bizi duyması için putların önünde eğilip dua etmemize, yerlerde sürünmemize ve ya bedenimize zarar vermemize gerek yok. Çünki PK-nın söylediği gibi Tanrının bunlara ihtiyacı yok. Bütün evrenin Yaratıcısı olarak O zaten hepimizi duyacak kudrete sahip.

meczup
26 Ocak 2015

Filmi izlediğim gün moralim çok bozuktu.Filmi izlerken 3 saat boyunca dertler aklımın ucundan gecmedi

Anonim
27 Ocak 2015

BASLARDA BİRAZ SABIR GÖSTERİN SONU İYİ BAGLANMIS

nogod
28 Ocak 2015

Yorumları okudum da çok güldüm..Bazısı diyor putpurestiği taşlamış..aman iyiki müslüman doğmuş falan..kimse kendi dininin üstüne almamış filmi…film ne anlatmaya çalışmış anlamamış..dinin ne kadar saçma bişey olduğunun daha ne kadar açık şekilde anlatılacağını bilmiyorum..Bazıları takmış at gözlüklerini filmi beğenmiş ama mesajı anlamamış..İnandığınız dinin(ne olursa olsun hristiyan müslüman yahudi putperest) ne kadar saçma olduğunu gösteren muhteşem bir film.İzlerken düşündüren o klişe lafa çok uygun ne yalan söyleyeyim..İnsanları barıştan uzaklaştıran sevgiden uzaklaştıran yabancılaştıran tek şey dindir..Dinler olmasaydı dünya daha güzel bir yer olurdu.En azından hiçbir kötülük tanrı adına yapılamaz kim ak kim kara belli olurdu.

Hilal
28 Ocak 2015

HARİKAYDI. İzlemeden ölmeyin 😀

anafor
28 Ocak 2015

uzun zamandır hem duygulanıp hem guldugum hem durup dusundugum bı fılm ızlememıstım emegı gecen herkeze tesekkurler

khann
29 Ocak 2015

çok güzeldi kesinlikle izlenmeli. amir khanın en iyi filmlerinden biri

Göker
30 Ocak 2015

izLediğim en iyi fiLm ilk 3 e girer…çok keyifli mükemmel iki saat…

adem söylemez
30 Ocak 2015

Bu adamın her filmine hastayım nedense bu adamın filmlerini izlerken duygusallaşıp aglayasim geliyor hint filmlerini de severim ama bu adamın ooynadığı filmleri de bi ayriseviyorum

BenSen
30 Ocak 2015

-Güzel eğlenceli film.
-Din adına uydurulmuş şeyleri güzel anlatmış.
-oynayan Kız çok tatlı ve sonunu güzel bağlamışlar.

gzm33
01 Şubat 2015

mükemmel bir filmm hiç tereddutsuz acın ve ızleyin derimmm kesinlikle mükemmel…

ali
01 Şubat 2015

pek güzel.

İlyd
01 Şubat 2015

Cok iyi bı film izlemenizi tavsiye ederim

Anonim
03 Şubat 2015

Mükemmel film.İnsanların tabularını yıkmak o kadar da kolay değil

Anonim
03 Şubat 2015

Mükemmmelllllll

Tolga
04 Şubat 2015

Aamir khan Her zamanki Gibi döktürmüş.

Beyin
06 Şubat 2015

@nogod harikasın 🙂

Ayaz
10 Şubat 2015

Emeğinize sağlık, gördüğüm en sorunsuz en iyi sitelerden biri 🙂
Tüm reklamlara günde bir kez tıklayacağım 🙂

patta
13 Şubat 2015

çok güzeldi 10 üzerinden 9.5

cemre
20 Şubat 2015

Hayatımın adamı aamir khan hayatımın filmi bu film.

crocodıle
22 Şubat 2015

adam kıng abi başka söze gerek yok..film dediğin böyle olmalı düşündürüp sana birşeyler katmalı..tşk admin güzel site

sibel leyla sarı
28 Şubat 2015

sorulan soruları doğru bilen değil,soru soran insan makbuldür.Filmi cazip kılan bu.

yusuf
28 Şubat 2015

Aamir khan in bütün filmleri güzel ama turkce dublajini bulamuyorum Yuklersen sevinirim admin

ihsan
12 Mart 2015

Keyifle izledim komik,ve eğlenceliydi aşkta vardı içinde 🙂

ahmetolgun
14 Mart 2015

yok boyle film. süper ötesi. bütün duyguları yaşattı 🙂

MarjinaL
19 Mart 2015

IMDB PUANI 8.7 YAZIYOR, IMDB RESMI SITESINE GIRDIM ILK 250 DE BÖYLE BIR FILM YOK HINTLILERIN ABARTMASI TAMAMEN 5 PARA ETMEZ.

İlydds
29 Mart 2015

Cidden cok iyi bir film izleyin derim.

gakgoş
09 Mayıs 2015

süper bir film

Anonim
11 Mayıs 2015

Bu yaşınıza kadar izleyeceğiniz en iyi filmdir

izleyici
15 Haziran 2015

hem komik hem düşündürücü samimi hisleri olan ve insanı sorularıyla inancını sorgulatan bir film. hepsini bir arada nasıl yapıyor derseniz seyredin derim:)

Özgül
23 Haziran 2015

Filimleri Harika ve kendine aśik ediyor

İbrahim çördük
09 Temmuz 2015

Efendim ,sayın Aamir Khan’ın ,bu eserinde bizlere göstermek istedigi başlıca ince çizgiler var.
-‘At gözlükleri’ni çıkarmak (burada imla hatası da olabilir 😀 )
Lütfen kimse bana ‘ben asla at gözlükleri takmam ‘ demesin.Ben dahil bu filmi,diger tv yapımlarını,medya organlarını ve beyninize bilgi depolayan her hangi bir içerige kendi irademizle erişiyorsak,beynimizin yıkanmasına rıza gösteriyoruz demektir.Ve her beyni yıkanan , zorunlulukmuşcasına bir bir, bir kaç çift at gözlügü takar .
-Yaradan’a samimiyetle yaklaşmak ki bu ihlas ile olur ve ihlas bir dinin vazgeçilmezidir.
bknz:
-Tanrı’ya inanan adam olmak kolay, asıl zorluk, Tanrı’nın inanacağı adam olmakta.
Dücane Cündioglu
-Replik:Tanrı’yı korumanıza gerek yok,o kendini koruyabilir.
Seyyid Ahmet Arvasi :”İslam’ı kurtarmayı bırakın, İslam’la kurtulmaya bakın.”
Anonim:Keza İslamı türlü çeşit dalaverenizi aklamak,meşrulaştırmak için dayanak da yapmayın.Allah ve elçisi sizin suç ortağınız değil.İslamı,işinize geldiği gibi anlamayı da bırakın+!!!
Dostum,şeytana kızma mevziyi terk eden sensin …

Gizemli
27 Temmuz 2015

Vuuu! Amir Khannn süper bir film hele ki Amir Khan basröldeyse bir de D: 😀 izlenmesi öleyesiye tavsiye edilir. komik ve güzel bir film olmus. 😀

ctnkyahsn
05 Ağustos 2015

muhteşem bir film kesinlikle izleyin pek çok şey öğreneceksiniz…

yorumcu
12 Ağustos 2015

filimin kahramanı amir khan .

özlem
06 Eylül 2015

hem güldüm hem ağladım ya muhteşem bir film. izlemeyen pişman olur.

efe
23 Eylül 2015

süppppeeerrrrrrr

Ala
29 Eylül 2015

Çok güzelllll :))))))

hacı murat
24 Ekim 2015

Bi Sürü Boş Filme Dublaj Yapılırken Bu Ve Bunun Gibi Bi Sürü Kaliteli Filmin Malesef Dublajı Yok Filme Gelecek Olursak Amir Khanın Filmine Yoruma Gerek Yok Arkadaşlar Her Filminin Altına İzlemeden İmzamı Atarım 10 üzerinden 10 Kesinlikle İzlenmeli. . . Burdan Dublaj İşi İle Ugraşan Ama Böyle Fİlmleri Dublajk Yapmayan Tüm Şirketlere Selam Olsun.

Anonim
01 Kasım 2015

kesinlikle muhteşemmmm izletinnnnnn

bulent
13 Aralık 2015

mükemmel mukemmel mukemmel 10 üzerinden 10 bir film bukadarmı guzel olur 20 saat olsa izlerdim

legend
23 Ocak 2016

Sırf bu adam var diye izledim ve pişman olmadım. Kalite budur.

Süleyman
25 Ocak 2016

bak yine etkisinde kaldım 🙂 Aamir khan’ın tüm filmlerinde etkisinde kalıyorum 🙂 film ‘e yapılacak yorum yok zaten izleyin 🙂

kral
28 Ocak 2016

bu film gercekte cok guzel

nazlı karaca
03 Şubat 2016

Aamir khanın bütün filmlerini izledim çok güzel ama sizin sitenizde bir sorun var galiba film sürekli donuyo

Ömer
06 Şubat 2016

Aamir Khan ın en sağlam filmi, çekinmeden izleyin derim 🙂
Son kısmını ise romantikler için çekmişler, ben bile ağlayacaktım la.

elvan
15 Şubat 2016

harika bir film Aamir Khan hayranıyım

Ahmet Yıldırım
28 Mart 2016

Abi adam her filmini izlenebilir yapabilir mi ya 😀 10 üzerinden 10

Anonim
18 Mayıs 2016

bu adamın yaptığı filmın kötü olması mümkünmü

eda
19 Mayıs 2016

cidden çok güzel bir filmdi ben yalnızca müzik ve dans sahneleri biraz uzatılmış oraları sevmedim ama bütün olarak cidden çok iyi bir film zaten Aamir khan var yani kesinlikle izlenmeli

Adem Çelik
26 Mayıs 2016

İslama karşı önyargılarada güzel cevap vermiş.

Anonim
08 Temmuz 2016

Aamir Khanın bütün filimlerini tereddütsüz izliyorum gerçekten süper bir oyunculuk performansı bayılıyorum yaaa adam oyunculuk için yaratılmış..

Buket
08 Temmuz 2016

Bu adam hangi filmde oynasa tereddüsüz merakla izlerim nasıl bir oyunculuk yeteneği ya , adam oyuncu olmamış oyuncu yaratılmış …

Anonim
16 Temmuz 2016

çok iyi bi filmdi zaman kaybederim diye düşünmeyin ilk defa amir khan filmi izliyorum ve muhteşem bişey diyorum şiddetle tawsiye ederim

Film Robotu

Rastgele Filmler

Olağan Şüpheliler 8.7/10

Olağan Şüpheliler 8.7/10 Beşide birbirinden yetenekli tecrübeli ve işlerinde ustalaşmış hırsız bir gün bir araya gelirler ve birbirleri ile güzel bir iletişim haline

18 Ocak 2013 - İzlenme : 35.665 - Yorum : 16
My One And Only 6.7/10

My One And Only 6.7/10 2009 yapımı bu filmde çok başarılı oyuncuların yer aldığını filmi izlemeden önce belirtelim. Örnek olarak Şimşek Hırsızı filmiyle karşımıza

07 Ocak 2011 - İzlenme : 5.021 - Yorum : 4

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık