Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

25 Şubat 2011'de Eklenmiş, 44.043 Kişi İzlemiş, 186 Yorum Yapılmış


Victoria gölünde meydana gelen volkanik patlamaların ardından sonuç olarak göle karışan yüzlerce prehistorik canavar ‘Piranha’yı konu alacak film. Film aynı zamanda bilgisayar alanında geniş teknolojik aletler kullanılarak yapılmış ki geniş kapsamda olması IMDB için 6.9 gibi olağanüstü bir puan almasına yetiyor, artıyor. Gerilim, korku, aksiyon, animasyon kategorisinde yer alan filmin yönetmenliğini Alexandre Aja yapıyorken senaristliğini Pete Goldfinger , Josh Stolberg paylaşıyorlar.

Gösterim tarihi: 27 Ağustos 2009
Filmizlesene.com.tr puanı: 7.0/10
IMDB puanı: 6.1/10
Yapım: 2010
Oyuncular: , , , ,
Tür: Gerilim, Korku, Aksiyon, Animasyon
Senaryo: ,
Yönetmen:
Orijinal Adı: Piranha



.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



Dogukan Dinc 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Gercektende guzel bir film sonuna kadar izleyin derim.

Salih 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Bol ısırıklı güzel bir film.
Emsallerine göre son derece başarılı.
Gölde sudan çok kan gördüm desem yeridir.
2. filmi de sabırsızlıkla bekliyorum.
Eğer 2.’si çekilmezse çok ayıp ederler :)

mehmet 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

ımdb puanı bence çok fazla vermiş bence 10 üzerinden 4

.. 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

harika bişe

Ahmet 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

film çok güzel ama Jessica Szohr çok çok daha güzel aşık oldum :P

Oğuz 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

kan ve insan vucudu dısında orqan qormek için quzel bi film :))

VFORVEDDETTA 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Film gerçekten harika bir film izlemenizi tavsiye ederim … İyi eğlenceler … :))))))))))

tarık 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

harika film ama şrifin sesi o nasıl bi ses

selo 25 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

izledigim en kanlı ve organlı film migdem kalktı resmen.ama iyi bir film, izlenir yani.

Ali 26 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Süper Film !!

uğur 26 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

izleyin.çok keyifli…

Berk 26 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Neredeyse kusucaktım.Ama güzel film yapmışlar.Kadını iki tane adam taşıyo biri başından diğeri ayaklarından kadın ortadan ikiye ayrılıo iğrenç :)

hoze maria 26 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

onlar sadece yawruuu büyüğünü gördü

666999 26 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

hahaha, isyankar gençliğin sonu, ölenlerin hiç birine acımadım :D

Ek olarak güzel film :D

yavuzz 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

daha izlemdm ama yormlara göre süper aga film :)

Hilal 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Gerçekten Türkiye’nin en iyi film izleme sitesi, bir filmkolik olarak sizi sürekli takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim…

@@@@@@@@@ßßßßßßß 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

SİZE TAVSİYEM ALT YAZILISINI İZLEYİN…

azeri 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

cok ilginc bi filmmmmm

muammer 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

arkadaslar ızleyın güzel bır macara oluur

YAVUZ 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

iğrenç kanlı tiksindirici..tek güzel yönü harika kızlar…haydi millet denize…

Anonim 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel sonu biraz kötü ama olsun

marcus 27 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

çok seksi film, hoşuma gitti. piranalara çok gıcık oldum, yenirmi lan o kadar güzel kızlar. bu arada kelly brook un yanındaki sarışın bomba normalde porno yıldızıdır.

egem b. 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

Fena bir film değil, izlenebilir. Sadece göldeki kan sahnelerini fazla abartmışlar..

bora 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

çok kötüydü… yani neden bu piranha jaws filmleri hep bu kadar başarısız olmak zorundaki? tamam kabul ediyorum bu tarz filmler biraz gercek üstü ama gerçek üstü diye bu kadar saçamalamanın da luzumu yok 2.5/10

EMRE 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

ortalık kan gölü gaçılınn :D

muzaffer 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

iddaa ediyorum testerenin bütün serilerinden daha iyi ( bana göre )

nuri 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

dehşet bi film

öznur 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

amanınnn çok komik :DDDteşekürler admin..:D

selocan 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir site güzel bir flim elinize saglik…

cengaver 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

filim baştan sona katliyam hayatımda bukadar kanlı film görmedim midesi kaldırana güzel film. saolasınız paylaşım için. arkadaşlar reklamlara tıklayıp siteyi ayakta tutalım.

yusuf 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

devamını bekliyoruz çok güzeldi

sezgin kurtarmaz 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

film çok biyendim böy le katliamlı film göremedik ama pırahanalara çok iyi performans gösteriyorlar…..

atmaca 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

superrrr izleyin

NESLİHAN İLHAN 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

MÜKEMMEL BİR FLM İZLEMEYE DEGER KORKUDAN ÇOK BİKİNİLİ KIZLAR VARDI KIZLAR DAHA FAZLA KORKUSU HEYCANI DAHA AZ AMA SÜPER FLM MUTLAKA İKİNCİSİ OLMALI

NESLİHAN İLHAN 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

MÜKEMMEL FLM İZLEMEYE DEGER HEYCANI ÇOK FAZLA İKİNCİSİ MUTLAKA OLMALI

NESLİHAN İLHAN 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

MÜKEMMEL FLM İZLEMEYE DEGER İKİNCİSİ OLMALI HARIKA ÇOK HEYCANLI

sosyete 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

guzel bır fılm serretmeye deger bence on uzerınden 7 verıyorumm

kerem 02 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

kan dolu bir film

Anonim 02 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

valla en gezel kızlar fılmde sexsı kızlar

mma 02 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çok kötüü.türk filmi gibi.

sema 03 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

5.bölüm çk çk çk güzel güzel

eda 03 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çok korkutucu bir filim

volkan 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

film kadar müzikleride bi harika
kelly brook bi harika
e yani filmde harika sonsahne hele süper :d
bunlar yavruysa…

ahmet 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

ilk kez bu siteden bir film sorunlu çıktı. Diyer sitelere göre yinede ii düzeltilirse sevinirim :(

Anonim 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

FİLM GÜZEL AMA VİDEOLAR İĞRENÇ KESİK KESİK VE HİÇBİRİNİN SONUNU İZLİYEMEDİM O YÜZDEN ŞUAN SONUNU MERAK EDİYORUM

mehmet 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

tekkelimeyle mükemmel

mehmet 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

tek kelimeyle mükemmel

btl 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

igrenc otesinin otesi.pıranalar kızları yedi bitirdide adamın seyini begenmedi yemedi komikti.cok kanlı icimi bulandıran bi filmdi.

hoffnung 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

film cok uyduruga benzio izlemeye dgmz bnc

siyahsi 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

final süper :))

Anonim 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

daha iyisi olamaz sahane

Alihan 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

bnce sexy ve kanlı bir film basarılı olmus… izlenmeye değer

Anonim 05 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

süperrrrrrr

öner 06 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

en saçma filimlerden bitanesi beğenmedim hiç

valance 06 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

gercekten güzel paylasım.. tesekkürler.

Anonim 06 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

İZLEMEYE DEGER….

Anonim 07 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çok salak bi film. mükemmel diyenler! sizin yüzünüzden izledim sizi …

damla damla 07 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

bence türüne komedide eklenmesi lazım :)
güzel eğlenceli izlemege deger…

Anonim 08 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

güzel film olmuş kesinlikle izleyin derim
10 üzerinden 7.5

Hikmet 08 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

Güzel Bi Filmdi İzlemeye Deqer …

ufukçınar 08 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

izlemek için can atıyorum izlemek henüz nasip oldu :)

mehmet 09 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

teşekkür

Hayal 12 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

tam anlamıyla bayıldım helede son sahnesine

Palamut 14 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

O nasıl şerif sesi la ? :)

furkan 14 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmel bir filmdi.filmin bitişindende anlaşılacağı gibi büyük ihtimalle piranha 2 de çıkacak.bekliyorum.

66musa(yozgatlı) 15 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

hacı bu film çok güzel sadece en sonlarında korktum :)

ertan 15 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

korkunç

Aliya 16 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

Aslında filmin normal formatı pek korkutucu değildi,3D’li formatı,geniş ekran ve ses sistemiyle izlenirse korkutucu olabilir,10 üzerinden 6 yeter…

ferdi 18 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çok beğendim güzel film…devamıda gelecek galiba..

rıdvan 18 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmel film kesinlikle izlenmeli.

EsEsli 18 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

Hatunlar güzelmiş :) ölürlerken içim yandı

okan 19 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

güzeldi ama daha güzel olabilirdi ikinci flimi çıkacak gibi gözüküyor flimin sonuna bağlarsak 10/6.5

jami 19 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

türünün iyi bir örneği
bu tarz filmlerden hoşlananlar çok sevicektir
uyduruk korku filmlerinden değil..efektler çok başarılı özellikle kopan kablonun teknedeki kızları 2 ye bölüş sahnesi çok iyi çekilmiş

Eren 24 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

göl göl değil kandan ibaraet bi su yani :D ama güzel izleyin en çok seviceğiniz yer ise onlar sadce yavru kısmı olucak :D:D:D

FATİH ŞEN 25 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN KOMİK KORKU FİLMİ.KESİNLİKLE İZLEMEYİN..KOPUK GÖWDEDEN BAŞKA BİŞEY YOK

lorex 01 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

İLK DEFA BİR FİLİMEYORUM YAPIYORUM BU YORUM YAPAN ARKADAŞLAR YA GERÇEK FİLİM İZLEYİCİSİ DEYİL YADA ÇOK ZEVKSİZLER GALİBA BÖYLE KÖTÜ BİFİLİM İZLEMEMİŞTİM EYER YORUMLARA BAKIM İZLERSENİZ ALDANMAYIM ÇOK KÖTÜ BİR FİLİM BU PUANLARIDA HİÇ HAK ETMİYOR BANA GÖRE KİMSE KUSURA BAKMASIN lorex…

Youcin 02 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

Arkadaşlar film 10 üzerinden 5 i kesinlikle geçer yaklaşık 5-6 adet vay bea! diyeceğiniz basit olmayan sahneler mevcut (izlerseniz göreceksiniz kızın kopan halatla göğüs hizasından bölündüğü sahne özellikle)enteresan da bir konusu var kesinlikle izlediğinizde olay örgüsünü merak edeceğiniz acaba ne olacak diyeceğiniz bir film ve adından da tahmin edersiniz ki ısırık bölünme kopma sahneleri olan bir film ve kesinlikle bu sahnelere özen göstermişler…İySeyirler

tuncay 04 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel bir film.İzlemeye değer :D

doğukan 04 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

süpeer bi film

MEHMET KARA 09 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

film vasat party harika

halid 10 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

kan ve ceset sevenler icin güzel bi film. diger pirana filmlerine göre biraz daha iyi sonu cok güzel bitiyo :)

Mrs.Bryant 10 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

Açıkçası hiçbir filme izlenmeye değmez demem, her filme emek harcanır, ancak bu zamana kadar 200′den fazla film izledim ve Piranha kadar sıkıcı bir film daha görmedim. Olay hep aynı, Piranaların insanlara saldırısı, bir gizem yok, korku denen bir şey yok. Böyle bir filmi Korku-Gerilim bölümüne eklemek ne kadar doğru olmuş bilemem.
Oyuncu kadrosu zayıf, en azından deneyimli oyuncularla yapılsaydı izlemek için bir nedemiz olabilirdi. Bunun yerine Ölüm Sessizliği, Tepedeki Mezarlık, 13. Cuma gibi filmleri izlemeyi tercih ederim. IMDB puanı kesinlikle fazla, vasatın üzerine çıkamamış bir film. 4,5/10.

Filimkolick 11 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir filim keyifli ve sonu çok iyi düşünülmüş :)

Anonim 12 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

son sahnede tavana sıçradımmm!!!!!!! 10 numara film!:)izlemenizi tavsite ederim!

Anıl 15 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

muhteşem film .. sonu çokgüzel bitirilmiş :))

orhan tosun 15 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

adamlar güzel film yapmış ilk defa izledim süper film sizde izleyin

Anonim 19 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

çok kötü bir filmdi ve çok saçmaydı saçmaların saçması ve iğrenç

emre 19 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

çok kötü bir film insanda mide bırakmaz böle film bi yanda çırılçıplak bi yandan yemeleri yani 2si hiç olmamış

Anonim 28 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

10 numara bence

anıl ateş 28 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

Süper ßir FiLm gerçekten.. 2. yiDe dört gözLe ßekLiyoRumm

Caner 29 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

bitişi Dehset werici :D Hayatımda bu kadar Toplu katlıam gormemıstım Tamamıyle Dehset werici :D

ömer ankara 29 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

süper bir film izlenmesi gereken bir yapıt teşekkürler.

kübra 30 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

çokkk iyiydi yaaa film süperrrdii…

yılmaz 08 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

artık korku filmleri KOMEDİ olmaya başladı a.q böyle filmin

NUMAN-ORHAN :) 10 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

HARIKA Bİ FİLM HARİKA KIZLAR VE PİRANALAR VE AYRICA GÜZEL Bİ AŞK BAŞLANGICI ( SONUNDA TABİ )

AboooxDD 12 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

film güzel ama mide bulandırıcı xD

bugrakacmaz 15 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

bu ne yaaa .. daha fılmın bası sacma ne oluyoda onlar gelıo bu sekıldede baslanmazkı yahu o kadar balık nerden cık pfff boktan bı fılm harbıden vakıt kaybı ..

ALLAHBELANIZI VERSİN :D 16 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

Süüper flim memeler filan o manyak yha tamm benlik :D

mezo 21 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

10 numara

analamz 22 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

sonunda gülmekten öldüm ama 2′si çıkarsa çok süper olur

NiesToo&VaniLyse 26 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

Her yönden izlemeye Deger Herkeze Tavsiye EDerim Piranaları Sevdim…

Anonim 29 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel ve korkunç altıma sıçacaktım

devrim 30 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

film şahaneydi ama sonu fena bi şekilde korkunçtu bence harikaydi ellerinize sağlık

Can 31 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

neden yazmıyorsunuz son sahnesini izlemeyin diye :D

antitastik piliç 02 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Bence gayet güzeldi, özellikle animasyonlar. 2. serisi çıkabilir ama komik son gibi yapmışlar bitirmişler tek çelsede . Kızlar bölümü güzeldi özellikle bizim için :)

mesut 04 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

film deyince böle olmalı izlenmeye değer gerçekten

tufan 06 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir filmdi.. komik sahneleride vardı eğlencesi bol bir film .. kızlar danslar ortam mükemmel … ”DENİZDEN ÇIKIN DEİYOR GÜVENLİK” ”kafana takma herkese yetecek kadar biramız var” diyolar sonra sahil kan gölü

Rüstem 08 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

DEvamı kesinlikle elmeli nasıl yok ettiklerini ve ya edemedikleri hakkında bilgi lazım :)

Eren 09 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

çok çok güzel bir film… sonuna kadar izlenmeli!

İZMİRLİ HÜSEYİN 09 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

film çok manyak olmuş izlediğim en iyi film lerden biri 2.sinin çıkmasını 4 gözle bekliyorum efekt ler çok güzel herkez rolünü mükemmel oynamış teşekkürler..

barış 09 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

film güzeldi yalnız fimde porno yıldızları oynamış:) mesela gıanna michaels

Emir 10 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim

Gökhan 12 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Ulan sonunda yüreğim hopladı lan o neydi

' Gizem 13 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

‘ Film Süper bişey İzleminizi Tercih Ederm İyi Sehirler. (:

Nurdan 16 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

iğrenç yaratıklar. Lanet oLası Pislikler. Yavruymuuş ! Ufalsınlarda cebime girssinler ! Cani Hayvanlar ! İyi filmdi . Ama sinir bozucu ..

baran 17 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

güzeldii

matrak 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Sonu nasıldı la sigara ağzımdan düştü a.Q :D :D

mavi 23 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

çok kanlı sahneler var ama iiyiydi son 5 sn kısım ”’ ııı peki büyükleri nerd” ups kötüü başlangıçç

KqübRaa 29 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

gzL bir filmm :D

efef 29 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

peki büyükleri nerde !!!! xD

ebru 30 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

film güzel konusu sacma olsada kanlar manlar iidir yani.tipik su altı filmi tam tahmin ettiğim gibi.tesekkürler admin

muhammet 30 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

tek kelime ile harika..

akıniyisoylu 01 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

hahaha, isyankar gençliğin sonu, ölenlerin hiç birine acımadım
olarak güzel film

gundi 03 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

cok gundi bir film:)

Eda 04 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

Yaa bu ne film mı denir 11 yaşındayım ve bu yasta testere izliorum bütün serisini izledim:)

candogan 05 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir film devamı gelsin

tuğçe 08 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

acayip sahneleri olan film çok da iğrenç aynı zamanda.galiba yanlış bi zamanda izledim yarın denize gidecektim..:((((

nuray 14 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

bu filmin devamını en kısa zamanda bekleeriz

TURANBYSAL 16 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

Piranaların adam yemeye ayırdığı vaktin 5′te 1′i kadar ders çalışsam Anştayn’dan daha akıllı olurdum yaaaaaww.Ama yinede emeğe saygı.Tek kelimeyle çok güzel film olmuş.

ramazan 17 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

çok mükemmel bir film olmuş … memeler kalçalar off anam off yani :DDD

salih 19 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

güzel bir film ama biraz abartmışlar yinede izlenebilinir teşekkürler filmi yayınlayan ekibe

OSKİ 19 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

SÜPER FİLM TAVSİYE EDRİMM===::=:

0quzhan 19 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

erotik film resmen ya :D sonu müthişdiii :D

erhan 22 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

sonu süperdi :d

salim 28 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

bence zamanimi bosa harcamisim zerre kadar zevk almadim cunku cok sikici vede sacma………………

Eliza 01 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

gerçekten çok güzel bir film. Fazla açık olmasına rağmen korku kategorisinde filmi yorumlarsam; Gerçekten çok güzel. izlemenizi tavsiye ederim.

Anonim 03 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

bu film süper ötesi olmuşşşş harika ellerinize saglık akadaşlar yaaaa…

serra arres 08 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

olağanüstü izlemenizi tavsiye ederim.

viflend 09 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

süperr artık denize girerken tereddütlü gircem

edanur 10 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

ya filmi daha izlemedim ama güzele benziyo kanlı felan yani tam bana göree

Tosun 12 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Güzel bir film izlemeye değer Şunu söylüyebilirim sonunda çok feci sövdüm. Pirana 2′yi 4 gözle bekliorm

eleman 12 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

mrs.bryant arkadaşım. bir pirana filminden ne bekliyorsun. demişssin ki hep aynılar. ne yani piranalar uzayda boşluktamı dolaşıp insanları yesin. yada şehirde otoyollarda falan. adamlar piranayla ilgili olabilecek her şeyi yapmış. bol ıssırık ve kan. daha ne olsun ya… diğer filimlerle kıyaslamayın lütfen.

asquzai 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

görsel efeckler muhtesem yalniz konu cok sacma.

filmkurdu 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

ben filmi izledim kanlı bir film ama her sahnesinde ayrı bir heycan war bi kaç yeri saçma tabi mesela kızlar yaklasık 5 dk suda yüzü çıplak hadle nası nefes alıolar ben orsını çözemedim sonunda iyi bitirilmiş her filmde olduğu gibi bir heyecan war bende 1. serisini bekliorun herkesede izlemelerini tavsiye diorum ama önerim 13 yas ve üzeri için

filmkolik 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Baslarda miğdemm bulandıı sonuna doğru heyecan yükseldi aceba ne olacak diye en çok sonunu beğendim.

burak 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

abı fılm guzlde en son sahnesi bu kadar kötü olamaz

mexxx32 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmel ötesi harika süper bir su altı filmi bukadar iyi olur bukadar seksi kızlar eglence ve gelişen korku dolu ölüm saatleri et yiyen piranalar 2009 film ama yeni gördüm..bu filmin 2sini yapsalar çok iyi olur..tesekkurler filmizle com tr

mexxx32 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

ya adamaın şeyini begenmedi pirana ya..sonunda iyi adamda öldü müthiş..eee bunlar yavruysa büyükler nerde demeye kalmadan kaptı adamı..süper..siteye ayrıca laf yok en iyi film sitesi bence.

erdi ç. 15 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

hayatımda izlediğim en berbat saçma ve kolpa filimdi. 10 üzerinden 1 bile etmez. tamamen zaman kaybı. sakın ama sakın izlemyin. 5-15yaş arası bir filmdi.

Musteyyy 16 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Maşallah film çok güzel buna kötü yorum atanınn poposunu şirinlerimm: D
En yakın zamanda TRANSFORMERS 3 VE ŞİRİNLERİN GELMESİNİ İSTİYORUMM POPONUZIU ŞİRİNLEYELİMMM :D

Anonim 20 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

15 yaşından büyükler seretmesin bence :)

ercument 24 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

saçma film arayanlar kaçırmasın.bu ne böyle a.q

Ahmet 24 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Sonu mükkemmel bitti :) ve o komiserin sesi nasıl bişi abi yaa :D

bt 25 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

süper

kxl9mm 27 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

fena filmdi, hele kelly brook yok mu, kafayı yedim :d

CANSU KOÇ 29 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

hArikaydı sonuna bayıldım izlediğim en güzel sondu

burak 31 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

ya sonu çok korkunç … gerçekten de bu şerifin sesi nasıl bişi ya :)

adam king 13 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

sonu kötüüü

Onur 16 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

Süper Bir Film Kesnlikle İzlenmeli Sonu Fena Bitiyor :))

Abdullah 25 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

iyi gayet güzel izleyin derim.

mine 30 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

manyak bi film ya sonunda adama yazık oluyo ama en azından büyüklerin daha da fena olduğunu anladık jaws filmine benziyor gibi ama bu daha fena bi de hakkatten o şerifin sesi ne öyle ya!! İnşallah 2. sini de çekerler Bu arada 5. bölümü burada izleyemedim başka sitede izledim site yöneticilerine duyurulur lütfen şuna bi el atın

Alper 01 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

Güsel Bi FiLm izlemeye Değer :))

Tolga 20 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

ßen Filmi İzleyemiyorum :S

ilker 31 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

film co güzel bence izlemeye değiğer

murat 29 Kasım 2011 tarihinde yazmış ;

sonu ck komık :D AMA guzel fılm …

murat 01 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

süper bi şey yaa

mert 01 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

korkunç

keRi 06 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

film güzel ama görüntü çünkü denizin diplerinde hiç bişey görünmüyor. karanlıkta berbat yani :( ama güzeldi

Anonim 20 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmellllllll tek dicem buu ;)

soner 12 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

KAN VE ISIRIK DOLU BİR FİLM . BUNLARI SEVİYORSANIZ İZLEYİN.

bora 12 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

Çokgüzellllllllllllllllllllll

Anonim 18 Ocak 2012 tarihinde yazmış ;

BAXANMIRAAAm mende baxmaq istiyirem

Alihaydar 12 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

piirana ne zamandır çizgi film oldu :DD

melike 17 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

izlemeye deger:))) 10/7

melissa 04 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

Bi daha babamla balık tutmaya gitmicem :D hatta abbamada solıcem bu fılmı ızlesın bi daha hayatta gitmez balık tutmaya :D cok başarılı bı fılm yönetmeni ve oyuncuları tebrik ediyorum.

gamze 13 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

güzelllll birrr filmmmm

ibrahim_78 04 Nisan 2012 tarihinde yazmış ;

güzel film ama çok takıntılı habire kasıyor

baran 06 Nisan 2012 tarihinde yazmış ;

çok kanlı lan bune :D

adar 27 Nisan 2012 tarihinde yazmış ;

zaman kaybı……..

ilknur 21 Haziran 2012 tarihinde yazmış ;

güzel film

Anonim 22 Haziran 2012 tarihinde yazmış ;

yok iğrenç bir filmdi yok çok kanlı berbat… vs. Filmin kategorisi belli ne bekliyordunuz filmden bilemedim muhteşem bir filmdi bence midesi hassas olanlar izlemesin

Başak 25 Haziran 2012 tarihinde yazmış ;

Valla çok beğendim kalbim duracaktı.Küçükler seyretmesin

Hüseyin Can 19 Ağustos 2012 tarihinde yazmış ;

Klasik bi konu, farklı bişey beklemeyin vakit geçirmek için izlenebilir

HASAN AZERI 07 Ocak 2013 tarihinde yazmış ;

ARKADASLAR MUTHIS AMMA EROTIK SAHNELERDE VAR

HASAN AZERI 10 Ocak 2013 tarihinde yazmış ;

SUPER AMMA EROTIK SAHNELER COK IYI BIR FILM

lamiye 15 Temmuz 2013 tarihinde yazmış ;

cokkkk guzel bir filll :)

Sosyal Medyada Biz