Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7063 Film Bulunmaktadır.

17 Ekim 2013'de Eklenmiş, 67.738 Kişi İzlemiş, 37 Yorum Yapılmış

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri
Clary, Pandemonium adlı bir gece kulübüne gider ve o akşam işlenen bir cinayete tanık olur. Bu anı gördükten sonra doğa dışı olaylar da peşini bırakmaz. Önce Valentine adında bir adam, annesi Jocelyn’i kaçırır. Kulüpte tanıştığı insanlardan kendisine yardım etmelerini ister. Karşılığında ise çok zor bir karar verir ve annesinin hiçbir zaman onaylamayacağı bir yola girer. Hem en iyi dostuyla kavga edecek, hem de aşkın bilinmedik sularına dalacaktır…

Gösterim tarihi: 30 Ağustos 2013
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.2/10
IMDB puanı: 6.3/10
Yapım: 2013
Oyuncular: , ,
Tür: Aksiyon, Macera
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal İsim: The Mortal Instruments: City of Bones




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Billur
17 Ekim 2013

tavsiye ederim surukleyıcı

yağmur
17 Ekim 2013

süper herkesin izlemesini tvsıye ederımm

İBrahim
17 Ekim 2013

İZleyin pişman olmassınız sıkılmadan izledim şahsen

purple
17 Ekim 2013

sıkılmadan izlenecek bir film.farklı bir senaryosu var ve durağan geçen bir anı yok.mutlaka izleyin arkadaşlar.

erkan
17 Ekim 2013

çok sürükleyici olmuş ama konu fantastik bu filmin devamı gelir onun için ilk olarak izleyin..

gungor
18 Ekim 2013

güzelmi acaba izlemeye değermi

ölümcüloyuncak
18 Ekim 2013

sıkılmadan izlenilebilir bi film. devamı olur zaten kitabının ilk filmi devamını sabırsızlıkla belkiyorum. inşallah devamınıda yaparlar 😀

Anonim
18 Ekim 2013

süper filmmiş ellerinize sağlık

SERKAN
18 Ekim 2013

GUZEL FİLMMMİŞ …

Anonim
19 Ekim 2013

cnbce deki fantastik dizilerin film hali .fantastik sevenlere …bayağı sürükleyici.

özkan ayhan
19 Ekim 2013

Gerçekten güzel bi film tavsiye ederim.

Z.Peduk
19 Ekim 2013

Harika bir film,sürükleyici,hız kesmeden izlettiriyor.Senaryosuda çok güzel.İnşallah devamı gelir.Tavsiye ederim,

halil
19 Ekim 2013

bu filimin türçe dublajı çıkarsa eklerseniz sevinirim

Ezgi
19 Ekim 2013

tüm kitaplarını delicesine okuyan biri olarak söylüyorum film güzel de keşke o kardeş meselesini en azından filmde değiştirselerdi… Neredeyse 3 kitapta hiç bir şey olmuyor aralarında

can
19 Ekim 2013

film güzelde karanlıkda çekilmiş .

Anonim
19 Ekim 2013

tebrikler seneryo cok iyi kurgulanmış

gökyüzü
19 Ekim 2013

tebrikler senaryo cok iyi kurgulanmış

esra
19 Ekim 2013

kitabını okuyanlara soruyorum : Gerçektende kardeş değiller değil mii ? 🙁

Ezgi
19 Ekim 2013

Ben kitapların hepsini okudum 🙂 Hayır kardeş değiller

cann
20 Ekim 2013

yani şimdi bunlar kardeşmi aman allahhımm yarabbımm olmaz boyle bıseyyyyy ağlmk istyorumm arkdaşşş :((

esra
20 Ekim 2013

sevindim bak şimdi .)

Hasan Usta
20 Ekim 2013

Begenmedim. Dolunay serisinin benzerini yapmaya calismislar.

Ayşenur
20 Ekim 2013

Harika bir film 🙂

seyit ali
20 Ekim 2013

muhteşem

Anonim
21 Ekim 2013

sacma sapan bı fılm la bu mıllet ole bayıla seyretmıs

thehaluk
21 Ekim 2013

fınal diyalokları cok sacma ,sonunu alaca karanlık a benzetmeye calışmışlar ,yazar öce kardeş yapmış sonrada yok degilermiş ,oglan wampir olacakl ,yazar anlaşılan bir yerden kopya yapmış ,alacakaranlıkt awampir kızı kapıyordu ,burda tam tersi olmuş ,ıkınci bölüm şimdiden hazır kurgusu

taner
22 Ekim 2013

kitaptaki çok yer eksik kalmış kitabın serisini okuyanlar için sevilen ayrıntılara yer verilmemesi ve sonunun bildiğimiz gibi bitmemesi üzücü olmuş.İzleyin yine de seveceksiniz.

abdulkerim
26 Ekim 2013

Bende bu filmi çok beğendim admin ellerine sağlık izleye değer bir film

ercan ay
28 Ekim 2013

Film çok güzel.

codella
05 Kasım 2013

baya iyi.

Tınlamaz
18 Kasım 2013

filmin tr dublajı ne zaman cıkar güzel bi film elinize saglik >admin< 😀

murat
20 Kasım 2013

alacakaranlık serisinin cakması olmuş sanki:)görüntüler efektler güzel ama konu saçma oyunculuk vasat …ehhhh işte ….

Fatih
26 Kasım 2013

İzleyin devamı gelır bide HD olsaydı iyi olurdu 😀

kdrt
08 Aralık 2013

bir illuminati filmi

rebel
17 Aralık 2013

mum ışığında film çekmişler!senaryo güzel,hikaye sürükleyici,ama efektler ve action sahnelerini izlemek için gece görüş-termal falan lazım. 6/10

Alperen
27 Şubat 2014

Cassandra Clare’in harika kitaplarının harika bir şekilde beyaz perdeye aktarımı :3 Mekanik Meleğide çıkarırlarsa çok güzel olucak gerçi başka bi seride ama oda çok sürükleyiciydi filmini görmek daha güzel olur tekrar tekrar okumak yerine 🙂

çokbilmiş
23 Ekim 2014

yorumlara kanıp izledim ama çok saçma bir film. tavsiye etmem

Film Robotu

Rastgele Filmler

Meteor Kıyameti (Altyazılı) 3.3/10

Meteor Kıyameti (Altyazılı) 3.3/10 Filmin içeriğinde, dünyayı büyük bir felaket beklemektedir.  Atmosferde büyük bir meteor patlaması meydana gelmiştir ve bu meteor patlaması

24 Mayıs 2010 - İzlenme : 3.721 - Yorum : 8
Büyük Baba 7.0/10

Büyük Baba 7.0/10 Lisede edebiyat öğretmenliği yapan Lance Clayton, oğlu Kyle’ı fazlasıyla tuhaf bir kazada kaybeder. Oğlunun ölüm nedenini açıklamaktan

27 Ağustos 2011 - İzlenme : 11.464 - Yorum : 39

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık