Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

05 Mart 2010'de Eklenmiş, 30.672 Kişi İzlemiş, 61 Yorum Yapılmış


Cezaevleri kuruluş amaçları olarak toplumun düzenini bozan kişilerin,toplumdan soyutlanarak ıslah edilmeleri prensibine dayanmaktadır. Fakat filmimizin geçtiği cezaevi bu amaçtan sapmak bir yana tam zıttı bir faliyet içine girerek mahkumların hayatta kalabilmek için birbirleriyle ölümüne dövüştürüldüğü bir yer haline getirilmiştir. Hapishanenin yöneticileri mahkumlar üzerine bahis oynatarak para kazanmaya başlamışlardır. Mahkumlar cephesinde ise vahşi doğa yasalarının geçerli olduğu bu ortama ayak uydurubilen Jensen Ames (Jason Statham) gibileri bu kunuda uzmanlaşmışlardır.  Jansen bir otomobil yarışçısıdır ve aynı zamanda eski bir dolandırıcıdır; suçsuz olduğu halde adalet yerini bulmamış ve içeri atılmıştır.  Kahramanımız Müdür (Joan Allen) tarafından gladyatör olmaya zorlanarak önüne iki seçenek konur:Ya hücrede sonsuza kadar kalmak Ya da savaşı kazanıp özgürlüğüne kavuşmaktır. Jansen üç gün süren amansız bir mücadeleye girip en amansız mahkumlara karşı mücadele eder ; silahlar, el bombaları ve daha birçok alet kullanılır inanılmaz dövüş sahnelerinin olduğu film dövüş ve macera severlere tavsiye edilir.

Gösterim tarihi: 17 Ekim 2008
Filmizle.com.tr Puanı: 6.9/10
IMDB puanı: 6.6/10
Yapım: 2008
Oyuncular: , , , ,
Tür: Aksiyon, Gerilim, Macera
Senaryo: ,
Yönetmen:

film.com.tr yorumu

Azılı suçlularla tıkabasa dolu bir hapishanenin yöneticileri, cezaevindeki mahkumları birbirleriyle dövüşmeye zorlayarak, bol miktarda para kazanabilecekleri, tüyler ürpertici bir çeşit gladyatör oyunu düzenlemeye karar verirler. Üç şampiyonluk kazanmış otomobil yarışçısı Jensen Ames, vahşi koşulların hüküm sürdüğü bu dünyada hayatta kalmayı başarma konusunda bir uzman olup çıkmıştır. Eski bir dolandırıcı olan Ames, tam hayatını düzene koyduğunu düşündüğü bir anda işlemediği bir cinayet yüzünden hapse atılmıştır.

Öldürülmesi imkansız olarak kabul edilen mistik sürücü Frankenstein maskesini giymek zorunda bırakılan Ames’ın önüne, cezaevinin despot yöneticisi tarafından iki seçenek konulur: Gladyatör oyununa katılırsa özgürlüğüne kavuşabilecek, katılmazsa hücreye kapatılıp orada çürümeye terk edilecektir.

Kısa süre içerisinde partlı seçenek eklenecektir.

Filmin yarısına geldiğinizde premium üyelik uyarısı çıkacaktır. Kaldığınız yerden aşağıdaki player’dan devam edin. Yada modeminize reset atınız.

.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



Aşkın 28 Nisan 2010 tarihinde yazmış ;

Dehşet ötesi bir film… 2. kez izledim.Jason Statham bu tür rollere çok yakışıyor!zaten kötü filmini izlemedim.Emeğinize sağlık…

ilker 09 Haziran 2010 tarihinde yazmış ;

arkadaslar bu fragman bunun full unu nerden ızleyebılrız

asd 18 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

YHAW AÇMIOR BEA SİTE AÇIYOSUNUZ 1 KONTROL EDİN..! BÜTÜN FİLMLER DONMA YAPIOR..!

yucel 28 Ağustos 2010 tarihinde yazmış ;

hata veriyor film lütfen ilgilenin …

ömer 16 Ekim 2010 tarihinde yazmış ;

ya kardeşim bncede site acıyosunuz bari bi kontrol edin tamda iyi bi site buldum diyordum ki yanılmışm… hatayı bir an önce telafi ederseniz iyi olur.

yavuz 19 Aralık 2010 tarihinde yazmış ;

yhaaaa abıcım ilgilensenize hata veriyoo yhaa ne kadar zamandır izlemiyordum

ibrahim 05 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

süperdi nefes almadan seyrettim gibi tuvalete bile gidemedim süprdi film izle ekibine teşekkürler.

deltarin 05 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

harika sağolun

Keramet 19 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

Jason Statham tüm filmleri harika

Keramet 19 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

Ama kotu olan o ki filmi acmiyor iyisimi bir inceleyin

Keramet 19 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

google chrome ile aciyor

ilhami 20 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

ne kadar içinde olmasamda tam benlik filmmm

firat 20 Ocak 2011 tarihinde yazmış ;

harika film mutlaka izleyin 10\9

özkan 06 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

herşey için teşekkürler. mükemmel bir sunum. filmde harika. süper ötesi olmuş….

gakkoşkentli 09 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

admin filim guzelde sesde problen var

sezgin memo 10 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

işte film dediğin böyle olur

ramazan 15 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

muhteşem ötesi bir film bu filmi 2. kez izliorm kesinlikle izleyin

sercan 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

jasonun fılmlerı harıka otesı gercekten defalarca ızlenıyor …goruntu kalıtesıde guzel iyi calısmalar admın :D

TÜRKÜ 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

çok güzel bir fimdi.aksiyonu bol…

adalat 28 Şubat 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmel.

Anonim 01 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

çok mükemmel bir film…herkese tavsiye ederim…bide filmin en sonunda bitiş kısmında ingilizce bişiler dio ne dioki…ingilizcesiiolan varsa bi tercüme etsin…emeğe teşekkrler

white 02 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

süper bir film.herkese düşünmeden tavsiye edebilrim.aksiyon filmi dediğin budur dedirticek bi tarzda bir yapıt.sıkılmak bi yana tekrar aynı zevkle izleyebilceğiniz bir film.izlemek isteyen herkese iyi seyirler…

sonnefes 04 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

herkese tafsiye ederim cok güzle bir yapit aksiyon dolu tek mükemel

uatfine 07 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

süpeeeeeer film kesinlikle zaman kaybı değil

ahmet 29 Mart 2011 tarihinde yazmış ;

süper filmiş

kervan 06 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

kardeşim sorun sitede değil sizin nalet olası pc lerinizde bugüne kadar 70 in üstünde film izledim bu sitede hiçbirinde bi sıkıntı olmadı sorun sizin pc lerde ya çöpe atın yada kaliteli program yükleyin bu siteyi kuranı ayakta alkışlıyorum harika bir site tebrik ediyorum başarılarınızın devamını dilerim saygılarımla

hüseyin 24 Nisan 2011 tarihinde yazmış ;

Muhteşem bir aksiyon filmi

ismet 10 Mayıs 2011 tarihinde yazmış ;

dehşet bir film tavsiyemdir beyler izleyin pişman olmazsınız emeğe saygı duyulmalı helal olsun emeği geçenlere;)

Furkan 12 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

dehşet bir film tavsiye ederim.

Sanane 16 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

10 numara :)

mami 20 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

ouf Dıyorummm süperrrr bı film o faişe mudur ölmedı dıye üzüluordum ama onunda işini bitirdıler bu oyunu cook sevdım:)))))))

BerKaY 21 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Yeah :D

fff 21 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Müthiş bir film çok heyecanlı

Kubilay 21 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

müthiş müthiş müthiş daha ne denirr

üzeyir 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

ilk defa izledim en çokda hatunu beğendim dostum.:)))

AZÖTEYE GİT 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

film muhteşem fakat 5.kısım çalışmıyor.admın el atarsa sevinirim.

selman 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

jason statham’ın oynadığı hiçbir film kötü olmaz..test edildi ve onaylandı !

selman 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

aldığın reklam paraları sonuna kadar helal olsun admin..hakediyorsun..site mükemmel.

Gökhna 22 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

Filmde hiç bir sorun yook film mükemmel ötesi

CaSaNovA 26 Haziran 2011 tarihinde yazmış ;

HAyatımda izlediğim en iyi filmlerden biri..

tayyarağa 14 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

süper bi film jason statham oynarda kötü olur mu bi film yaa

Filim-Manyaq 23 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

Bu kadar super bir araba filmi izlememıstım.Fakat solugumu fazla almadı, benım puanım 10/7 [Tavsiye Ederim].

ismail 24 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

tek kelimeyle harika

McBay 31 Temmuz 2011 tarihinde yazmış ;

Beyler sitede birşey yok.Film gayet güzel izleniyor.Sorun sizin bilgisayarlarınızda veya internet bağlantınızda.Hiç donma olmadan izledim.Hatta 10 ile 20 saniye arasında alttaki çubuğun tamamını dolduruyor.

emre kaan 12 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

film muhteşeem ötesi bişey zaten ben daha jason statham ın kötü filmini izlemedim

rdvan 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

tek kelımeyle süper bir film

soner 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

muhtesem bir film..

emekli 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

güzeldi emeği gecen herkese teşekkürler

sinemania 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Jason Statham bu adamın hangi filmi kötü kii.

yesim 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

mükemmel bir film .. tavsiye ederim.

diego 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

süperrrrrrrrrrr

kmsg 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

emiğine sağlık admin çok güzel bi site hiç bir flimi sorunlu izlemedim hepsi mükemmel ;)

Cewoooo 14 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

yaw kardeşim adam gibi ağız tadıyla bi film izleyemedim bu sitede yaaa..mutlaka bi partta sorun oluyor film zevkimi katlettiniz yaa.madem film koyuyorsunuz bari ilgilenin teknik sorunlarla yaa..bu nasıl bi olaydır yaaa

Ylmaz 15 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

Super film

ömerrrr 16 Ağustos 2011 tarihinde yazmış ;

muhteşem ötesi bi film muhteşem bu filme denecek bişey bulamıyorum bu filmi izletme imkanı verdiğiniz için siteye ve admine sonsuz teşekkürler

Makyevelli 18 Eylül 2011 tarihinde yazmış ;

sanırım reklamı olan ama filmiolmayan 3. jason Statham filmi. Lütfen olan filmlerin afişlerini yayınlayın.

Anonim 16 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

Admin emeğine sağlık… Bu filmi seyretme imkanı sunduğun için sana teşekkür ederim.

mehmet çelebi 23 Ekim 2011 tarihinde yazmış ;

gerçekten çok güzel bir film

GÖKHAN 05 Kasım 2011 tarihinde yazmış ;

ark.film kaet.güzel.çalışıyo.izledim .izlemiyenler için şiddetle dafsiye ederim .bu film de emegi geçen herkese çok tşk.edeim

arif 02 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

ÇOK DONUYOR BU

ceyhan 10 Aralık 2011 tarihinde yazmış ;

süper ötesi muhteşem bir filmdi nedenebilirki Jason Statham yine rolünün hakkını vermiş arkadaş bir filmide boş çıkmıyor her filmini heycanla seyrediyorum aksiyon gerilim herşey var helal olsun bu adam bu işi biliyor hiç sıkılmadan soluksuz izledim şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum aksi halde çok şey kaçırırsınız. admin emeklerine sağlık sorunsuz izledim film açılmıyor diyen arkadaşlar birde google chrome,den denesin gerçi ben espirolelden seyrettim sorun çıkmadı Jason Statham hastasıyız abiiii

Sosyal Medyada Biz