Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7072 Film Bulunmaktadır.

03 Temmuz 2013'de Eklenmiş, 87.649 Kişi İzlemiş, 100 Yorum Yapılmış

Kötü Ruh
Beş arkadaşın toplanarak hafta sonunu bir ormanda tatil yaparak geçirmeye karar vermeleriyle herşey başlar. Asıl amaçları madde bağımlısı olan bir arkadaşlarının yakın zamanda tedavi olması ve ona psikolojik olarak yardımcı olabilmek adına birşeyler yapmaktır. Tenessee ormanlarına gelen arkadaşlar, ormanın ürkütücü karanlık gizemlerinden korunmak için bir kulubüye sığınırlar. Orada buldukları bir kitap onların herşeyini değiştirecek ve hayatlarını bir kabusa çevirecektir, kitabın adı “Ölümün Kitabı” olması dahi onlar için korkmaya yetecektir.

Gösterim tarihi: 19 Nisan 2013
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.0/10
IMDB puanı: 7.0/10
Yapım: 2013
Oyuncular: , ,
Tür: Korku
Senaryo: ,
Yönetmen:
Orijinal İsim: Evil Dead





Not: Son kısım tek part izlemek isteyen izleyicilerimiz için eklenmiştir.

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Meltem
03 Temmuz 2013

Her korku filmini beğenmeyen seçici bir izleyiciyi olarak kesinlikle tavsiye ediyorum, gerçekten kaliteli bir film. Bir saniyesinde bile sıkılmak mümkün değil, son dakikasına kadar heyecan dolu. KESİNLİKLE İZLEYİN!

EMEL
03 Temmuz 2013

COK BEYENDIM..BITTI DERKEN FARKLI BIR SON GÖRDUM..SUPERDİ

madmax
03 Temmuz 2013

mükemmel , eski serilerini hatırlatıyor , türünün en iyisi

Anonim
03 Temmuz 2013

süper film sinemada izlemiştim bunu keisnlikle izleyin..

Alpay
03 Temmuz 2013

İzlerken sıkmayan güzel bir film.

meriş
03 Temmuz 2013

çok güzel

ekinsoyak
03 Temmuz 2013

daha iyilerini gördüm diyerek 6 puan veriyorum idare ederin biraz üstünde

hejoo
03 Temmuz 2013

boyle boktan bi film daha seyretmemistim.. felaket zaman kaybi.. gulmek istiyorsan izle 🙂

ecemsu
03 Temmuz 2013

bu filmi beğenenler nasıl beğendi çok merak ediyorum mide bulandırıcı kan sahneleri kötü çekilen bi şeytan ve şeytan nasıl silahla ölebiliyor o da ayrı bi saçmalık vasatın vasatı

Silahli
03 Temmuz 2013

uzun zamandır burada film izlerim.. ilk yorumumu yapıyorum..

izlemekte tereddütde olan arkadaslara özellikle..ŞİDDET ile tafsiye ediyorum… Kesin izleyin.. yöneticilere teşekkürler.. iyi seyirler.

cem
03 Temmuz 2013

FENAAAAAAAAAA YEMİN EDİYORUM IŞIKLARI YAKTIM UZUN ZAMAN SONRA BİR FİLMDE….

kral
03 Temmuz 2013

süperr, arkadaslar bu filmi sinemada izledim gercekten sikilmadan izleyeceginiz bir film özelikle sonu bitti derken süpriz oluyor herkese tavsiye ederim

murat
03 Temmuz 2013

korku klubu üyesi olarak son zamanlarda izlediğim en güzel korku filmi tartışmasız.

tunç
04 Temmuz 2013

şımarık bunalımlı dikkat çekmek isteyen geç ergen bi kızın saçma sapan hikayesi.yarıda bıraktım.

Kbra
04 Temmuz 2013

Çok güzel kesinlikle izleyin

SS
04 Temmuz 2013

25 yıl önce bir VHS kasette izlemiştim. İzlediğim ilk korku filmiydi. Nostalji oldu 🙂

furkan
04 Temmuz 2013

şiddetle tavsiye ediyorum..

nusret ilgaröz
04 Temmuz 2013

bu film efsane evil dead filminin yeni versiyon halidir sinema kültürü olmayan kişiler saçma salak yorumlar yapmış orjinali 1981 çekimi olandır

bulaksoy
04 Temmuz 2013

daha izlemedim ama eski versiyonunu izlemiştim. Onu aratmaz inşallah

jigi_girl
04 Temmuz 2013

Siddetle izleyin diyenleri sakin dinlemeyin cunki cok sacma bir film. anlamsiz ..korku filmi olsa bile bir anlami olmasi lazim. bunlar milleti korkutan bisey olsunda ne olursa olsun konu olmasada olur die dusunmusler.neyse izlemeyin

Kbra
04 Temmuz 2013

İZLEMEYİN DİYENLER İZLEYİP GÖRÜP KENDİLERİ KARAR VERSE DAHA İYİ OLMAZ MI?

boran adem nalbant
05 Temmuz 2013

bakazac guzelmı deyılmı 2013 versyonlu bır fılım

ulus
05 Temmuz 2013

genel olarak güzel film.ama her korku filmlerinde olduğu gibi senaryo çok basit.ellerinize sağlık.

ulus
05 Temmuz 2013

izlenebilir.ama senaryo o kadar alıştık ki, çok sıradan.

ulus
05 Temmuz 2013

ellerinize sağlık

murat
05 Temmuz 2013

şu gençler evde otursa korku filmlerinin yüzde ellisi çekilemezdi.

celaleddin
05 Temmuz 2013

super

FATOO
05 Temmuz 2013

oğğluuuummm buu ne ya dehşet verici bişey süpeerdiii

yusuf
05 Temmuz 2013

BENIM BILIDIM SEYTAN SILAH SIKMAZ

ali rıza
05 Temmuz 2013

tek kelimeyle mükkemmel eski versiyonundan daha çok beğendim tam bir kılasik…

buket
06 Temmuz 2013

film çok güzel. fazla sürükleyici ve heyecanlı,

buket
06 Temmuz 2013

Film çok güzel. Fazla sürükleyici ve çok heyecanlı. izlerken yoruldum.

ezgi
06 Temmuz 2013

film etkileyci konu bilindik ama vahşet dolu katliam dolu…

ENES
06 Temmuz 2013

her film korku olabilir ama bunun izlenmesi bir başka bu serisi hariç bütün hepsini izledim sanırım en iyisi bu olsa gerek

adawdaw
07 Temmuz 2013

film az biraz kasıyor sanki

emine
08 Temmuz 2013

film çok güzel izlemenizi tavsiye ederim allah herkesi şeytandan korusun

yıldıray
09 Temmuz 2013

güzel kestii ama evde bir koku var galiba altımaa ettimm 🙂

melike
10 Temmuz 2013

köpeğe çok üzüldüm 🙁

masumiyet
10 Temmuz 2013

Uzun zamandır bu kalitede bir korku filmi izlememiştim.

hayall
10 Temmuz 2013

müthişşş gerim gerim gerildim 🙂

hayall
10 Temmuz 2013

mükemmel

oğuz
10 Temmuz 2013

izlediğim korku filmlerin arasında ilk üçe girer kesinlikle izlenmeli mümkünse part part değil full izleyin

ddede
10 Temmuz 2013

çevirilere hayran kaldım. Sadece alt yazı için bile izlenebilir. İzleyin ama bünyeniz sağlamsa 😀

Ömerr
11 Temmuz 2013

İYİYMİŞ HAKİKATEN..

emekli
11 Temmuz 2013

Yabancı şeytan filmlerinde neden hep şeytan,gireceği bayan olunca hep aynı yerden girer.Yada neden bazende oğlu olsun diye tecavüz eder,en önemli tuhaflıkta o kadar güçlü ama insanları taksit taksit öldürür.İlginçlikler ardı ardına,insanları gözünün önünde öldürdüğü halde,kurban eline bir silah aldığında karşısındaki yalvarmaya başladığında hemen ona inanılır.Bu versiyonları değiştirsinler artık.Çok fazla klişe olmaya başladı.Aileye göre değil.

qqwqwqw
11 Temmuz 2013

filmi begenmeyenler harbi filmden anlamıyorlar ya harika bi film ruh gibi korku filmi felan sevenler izlesin cok iyi bence ee birazda korkunç 😀 ( bu filmi izledikten sonra korkunç bir film 5 i izlemeyenler izlesin onlada ilgili biraz :DD )

MERT
11 Temmuz 2013

Elcini izledim sonra bu filmi izledim birkere daha anladım biz bu işi beceremiyoruz.

Film muhteşem.

Güler
12 Temmuz 2013

arkadaş ne biçim bir filmdi bu korkudan bakamadım bile. teşekkür ederiz admin sayende korkudan uyuyamayacağım 🙂

Tuncerhan
15 Temmuz 2013

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.Birçok korku filmi izledim bunun gibisini görmedim çook beğendim…Kan sahneleri mükemmel çekilmiş.MUTLAKA İZLEYİN…

murat nazim
15 Temmuz 2013

film harika icim icimi yedi filmi izlerken tavsiye her kese

murat nazim
15 Temmuz 2013

film harika icim icimi yedi filmi izlerken cok guzel

yakuza
17 Temmuz 2013

Korko filmi sevenler için 10 numara olmuş izleyin..

İlkay
18 Temmuz 2013

Gerçekten korkunç,gece izlemeyin ışıklar açıkta olsa yatağa giderken fena tırsıyo insan

metink
20 Temmuz 2013

bu kadar dandik bir film olamaz…

TALİP
23 Temmuz 2013

çok beğendim cesaretin varsa akşam tek izle

esra
23 Temmuz 2013

beğenmeyenler neyini beğenmedi anlamadım gayet güzel dehşet bi filmdi bence…

aykut
24 Temmuz 2013

şiddetle izlenmesini tavsiye ederim çok güzel film.

seda
27 Temmuz 2013

normalde şiddet iceren fılmler mıdemı kaldırmıstır hep ama bu guzeldı coook guzel dıyemem ama ızlenır gercekten urkutucu sahnelerı var

Rebeangel
28 Temmuz 2013

En saçma film demek çok doğru olur bence 10/2 belki oda

emre
28 Temmuz 2013

saçmalamak için çok uğraşmışlar.bu filmi beğenenlerin film zevklerinin ne kadar kötü olduğu belli

mett
29 Temmuz 2013

Gerçekten zaman kaybı bir film. Gerek konusu olsun gerek oyunculuklar sıfır. Ve ancak bir film bu kadar özenti çekilmiş olabilir.

yasemın demır
29 Temmuz 2013

fılm fena degıldı.esas korku fılmı ızlemek ısteyenlerte tavsıyem lanetlı ev 1-2 serısını ızlemelerı hele 2.si fenaaaaaaaa

talha
01 Ağustos 2013

her yanıyla tam bir korku filmi artık böylesini bulmak gerçekten zor tavsiye ederim kesinlikle izlemelisiniz

baran
02 Ağustos 2013

muhteşem

Alperen
02 Ağustos 2013

Filmi sinemada izlemiştim, baştan sona gerilimli bir film ve sürükleyici. Ses efektleri, görüntü ve konusuyla mükemmel bir korku filmi. Bu tür filmleri böylesi iyi bulmak biraz zor. İzlenmeye değer.

huri
02 Ağustos 2013

daha 3. kısımını yeni bitircem ama 3. kısma kadar çok güzeldi süperr korku filmi izlemek isteyenler için süper

woody
04 Ağustos 2013

O kadar kanlı ve korku filmi dışındaydı ki, korkmadım iğrendim. Artık kovayla kan akıtmayı da korku filmi sanıp imdb’sine 7 veriyoruz, başka şey demiyorum. Saçmaydı, orjinalinin yanından bile geçemedi.

ahmeteren
07 Ağustos 2013

mükemmel bir film

ee
09 Ağustos 2013

korku filmleri içerisinde en iyilerden olmuş.tüm korku filmi severler kesinilkle izlemeli.

Anonim
12 Ağustos 2013

hejoyaa katılıyorum tam bi komedii saçmalıklarr yumağııı adamla top gibi oynayann şeytann bi mahzenden çıkamadı

nergis
12 Ağustos 2013

çoooooook güzel hareketli korkunç mükemmel son yıllarda hasret kaldığımız kalitede kesinlikle iz le yinnnnnnn

doğukan
14 Ağustos 2013

süper bi film mükemmel her saniyesi dolu dolu

nisa
17 Ağustos 2013

ben 15 yaşındayım ve korkudan ne yapıcagımı şasaırdım ve sürekli korku filmleri izliyorum süper ızle yanı super ys

ayla
22 Ağustos 2013

çok güzel heycan verici korkunç bir film
çok güzel bir sonla bitti tek kelimeyle harika izlemenizi tavsiye edreiz

dpsoma
27 Ağustos 2013

çok güzel bi film

dpsoma
27 Ağustos 2013

izlenecek bi film tavsiye edilir

neriman
28 Ağustos 2013

berbat bi filim tamamen kandan ibatet……

Anonim
29 Ağustos 2013

saçma her korku filmi gibi

nil
29 Ağustos 2013

Yorum yapan arkadaslara guvenerek izledım.saglam bır fılmdi paylasan admınlere sıte yonetımıne tesekkurler.harbi harbi ayak parmaklarımı sıktıgımı farkettıgım birfilmdi…. 😀 10 uzerınden 9.10 :)) uuuwwww! !!

kemal
30 Ağustos 2013

senelerdir korku filmi izlerim tesadufun böylesi tam heycanlı yerinde seri seri elektriklerim gidip geldi 6 kez tekrarladı harbi şuan yusuf yusuf 😀

Tanju
01 Eylül 2013

Korku film sevenler için ideal bir film.Bu filmi beğenen mutlaka bu filmin 1981 yapımını izlemesi gerek çünkü bu film o dönemde cult haline gelmiştir (Biliyorum çünkü 16 yaşındayken sinema da izlemiştim.2013 versiyonu fena değil (modern special efektler biraz daha etkili)fakat bana kalırsa 1981 yapımı daha iyi :)……İyi seyirler dilerim

alta
04 Eylül 2013

zama kaybı

faruk
07 Eylül 2013

tek part fikri güzel çünkü bekle izle olmuyodu teşekkürler ve film harikaydı.

erdalll
08 Eylül 2013

harika film. saçma ve iğrenç diyenlere aldırmayın.korku filmi tabiki de iğrenç olacak. son anına kadar heyecanla izleyeceksiniz.

gececi
21 Eylül 2013

çok güzel bir film nerdeyse 3 kere film bitti diyorsunz ama farklı bir son oluyor fakat korku olarak çokta korkunç bir film deildi bence

movieer
23 Eylül 2013

Sıkmayan izlenebilir korku tadını veren çok az filmlerden bir tanesi 7.5/10

yakup
24 Eylül 2013

arkadaşlar korku filmi demek kan, kemik ve et değildir ki olsa bile bu film vasatın üzerine çıkamıyor. standart gençlik korku filmi

15 Kasım 2013

hayatımda izledgim en kanlı fil bastan sona kan ve kemik yok böyle bişe

levo
18 Kasım 2013

efektler gayet iyi , makyajlar efsane , konu yok gibi bi şey , sadece korku ve gerilim , izleyin …

murtaza
01 Aralık 2013

gerdirme makinesi kullanıyormuydu şeytan çok saçma. gerdirme makinesi ne alakaysa

murat
12 Aralık 2013

kolay kolay yorum yapmam ama sizin yorumlarınıza ve puana bakarak izledim,bu korku filmi felan deil,tamamen sacma igrenc,kurgusu v işleyisi basit,agzından bocekler yılanlar cıkıyo die korku filmi olmus bi film işte,safak sezerin it men bile bundan guzel ve eglenceli bi film,neysee yada siz izleyi karar verin,ben 1 keree bile gerilmedim korkmadım,tamamen -13 ve bu super film diyenleride anlamadım,herhalde hic korku filmi izlememişler

Carrie
16 Şubat 2014

Başarılı bir yapım, gönül rahatlığı ile öneririm.

emre
21 Mayıs 2014

korkmak istedim fakat olmadi :S

dilek
28 Mayıs 2014

yani abartı fazla.kalbine bıçak saplanırsa ölürsün bunlar baya hayatlarına devam ediyo.saçmamı komik mi bilemedim.sıkıcı diğil ama favorim olmaz.bol kanlı değişiklik isteyenlere öneririm.teşekkürler admin

merve
24 Ağustos 2014

nerden seyrettim bunu ya of cok fena süper film izleyin hemen cok korktum ya

emir
24 Ağustos 2014

sacma sapan 5 para etmez bi film.kesinlikle zaman kaybı

Begüm.
02 Eylül 2014

süperbır fılmmmm

chucky68
06 Eylül 2014

Bir korku filim uzmani olarak sunu rahatlikla yorumlayabilirimki son zamanlardaki izledigim en dinamik filim oldu….evil dead serileri icindeki tartismasiz en basarili korku filmi….her ani adami acayip geriyor….bu filmi begenmeyen varsa pepenin yeni bolumlerini cizgi filim seyretsin….anlamadigi konuya bir bok biliyormus gibi yorum yazmasin….filim muthis….emege saygi….

BERAT
24 Eylül 2014

korktum korkunç fecii…….. duyguyu alınca film güzeldir bence….
çok şiddetli bi şekilde korkuyu aldım ve hayla korkuyorum……

onur
29 Eylül 2014

güzel gerilim beklenmedik sonlara alışın bu filmde 😉

Film Robotu

Rastgele Filmler

Zindan ve Ejderha 3.6/10

Zindan ve Ejderha 3.6/10 Courtney Solomon’un yönetmenliğini yaptığı, Zindan Ve Ejderha (Dungeons & Dragons ) filmi 200 yılında ABD ile ÇekCumhuriyeti ülkelerinde

19 Mayıs 2010 - İzlenme : 4.496 - Yorum : 5
The Fatal Encounter – Yeok-Rin (Altyazılı) 6.8/10

The Fatal Encounter – Yeok-Rin (Altyazılı) 6.8/10 Kral Jeongjo (Hyun-Bin) yalnızca bir yıldır iktidardadır. Ancak şimdiden hayatına ve elinde tuttuğu güce karşı birkaç suikast girişimi geçirmiştir.

25 Ekim 2014 - İzlenme : 31.759 - Yorum : 14

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık