Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7072 Film Bulunmaktadır.

15 Kasım 2014'de Eklenmiş, 44.829 Kişi İzlemiş, 39 Yorum Yapılmış

Karabasan
Vebaya yakalanan kocasını kaybettikten sonra yedi yaşındaki oğlu Samuel ile bir başına kalan Amelia’nın, bir gün oğlunun kitapları arasında Mister Babadook adlı esrarengiz bir kitabı bulmasıyla birlikte baş gösteren gizemli olaylara yönelen film, çoğunlukla Rosemary’nin Bebeği ile kıyaslanıyor! Yavaş yavaş dengesizleşen ve karanlığa çekilen oğlunu geri kazanmaya çalışan Amelia’nın, oğlunu etkileyen doğaüstü bir varlıkla giriştiği mücadeleyi anlatan filmin başrollerinde Essie Davis ve etkileyici performansıyla adından söz ettiren çocuk oyuncu Noah Wiseman yer alıyor!
16 ödül ve 7 ödül adaylığı.

Gösterim tarihi: 15 Ağustos 2014
Filmizlesene.com.tr puanı: 5.2/10
IMDB puanı: 7.1/10
Yapım: 2014
Oyuncular: , ,
Tür: Korku, Gerilim
Senaryo: Yönetmen:
Orijinal İsim: The Babadook




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Erdem onur
15 Kasım 2014

Merhaba arkadaşlar sakın bu filmin 16 ödül aldığına aldanmayın çok rezilfilm bu kadar güzel bir konu ancak bu kadar berbat hale getirilir. Tabi renkler ve zevkler tartışılmaz iyi seyirler…

Hayatın renkleri
15 Kasım 2014

Sanırım sadece bu türün fanatikleri tarafından sevilecek bir film. Yoksa saçma bulup sıkılabilirsiniz. Korkunç denemez ama arka planda kasvetli bir gerilim var. Yalnız babanın vebadan ölmesi ne alaka! Orta çağda mı yaşıyoruz:p yok öyle bir şey elbette filmi izlediğinizde öğreneceksiniz. Koyu renkli seyirler…

Emre
15 Kasım 2014

Film eh iste sade diyelim…

efsuslu46
15 Kasım 2014

düz gece 3 te izledim bu filmi , acaip korktum , o bigboobmu ne canavarıda korkutucu yapsalarmış kalpten gidebilirdim , spn zamanlardaki güzel ender filmlerden biri

Orhan
15 Kasım 2014

aldıgı puana yazık.

yildirim
15 Kasım 2014

Emegine saglık admin kardeşim ve bu film mi 17 ödül almış ve 10 aday ödüle gösterilmiş,
Saçma ötesi bir film izledigime pişman oldum beş kuruş etmez benim düşüncem bu.

Deniz.
15 Kasım 2014

Fena değildi.Akılda soru işaretleri bırakıyor.sonunu merak ediyorsun.

tunç
15 Kasım 2014

hakikatten film tam bir karabasan.
bence 7.1 az aslında 117.1 olması lazım 🙂
uzak durun sizide karabasanlar basabilir.

oziyurtvermez
15 Kasım 2014

Bir korku ve gerilim filmi fanatiği olarak seyrettiğim gereksiz filmlerden bir tanesiydi puanı en fazla 3.9 olmalıydı o kadar kötüydü

Anonim
15 Kasım 2014

bence güzeldi bu arada izlemeden yorum yapmayın … ne vebası çocuğun babası eşini doğum için hastahaneye yetiştirirken ölmüş yuh artık ya vebada nerden çıktı gayet başarılı …

bahar
15 Kasım 2014

bence güzeldi bu arada izlemeden yorum yapmayın … ne vebası çocuğun babası eşini doğum için hastahaneye yetiştirirken ölmüş yuh artık ya vebada nerden çıktı gayet başarılı …

ecemsu
15 Kasım 2014

bu ne şimdi bu canavar niye geldi niye gitti güzel başlayan bi film böyle saçma mı biter zamanıma yazık oldu

Billur
15 Kasım 2014

ucuz film …sıradan salakça

Harry Potter
15 Kasım 2014

50.dakikadan sonra mükemmelliyete varıyor..İnanılmaz bir film..

eren ryzz
16 Kasım 2014

ALLAH RIZASI İÇİN BU FİLMİN SONUNU ANALAYAN VAR MI????

Sinan
16 Kasım 2014

Herkes beğenmeyebilir ama ben keyifle izledim.

ESVET ÖZER
16 Kasım 2014

kadınla çocuk haarika rol çıkartıyor..ama bazı gerçekleri saklamışlar.mesela o rüya yaratığı cin..onların beyinlere hükmede bilme yeteneği var..ve öyle avaz avaz bağırmakla asla gitmezler..rukye okunacak,damarlı akik ve burca göre taşlar takınılıp gümüşte takılacak..evde alkol vs olmayacak..sigara dumanına hemen gelirler içilmeyecek,ve bodrumda böyle yaratık bulunacakta evden kaçılmayacak..ve bedenlere girdikleri için enerjiden yararlanırlar..inanç olacak,her gün baraka süresi okunacak..abdestli gezinilecek..mutlaka namaz kılınacak yoksa beden kötü enerjilere çık oluyor..örtülü olunacak..yoksa hep böyle musallat olurlar..aynen de böyle aile faciaları ve cinayet işletirler..

haha
16 Kasım 2014

kaliteli bir izleyici olduğumu düşünüyorum, eleştirim zaman kaybı. Film de görülen yüz sayısı toplam da 10. iki kişi ile film çekmişler, özellikle son berbat. aniden filmi bitirseler daha iyi olurdu. bu filmi vikpedi vs. gibi sitelerden ve imdb’den araştıracağım, 27 ödüle aday gösterilip 17 ödül alması imkansız. titanik’i düşünün bir, birde imdb puanını. bu admin dolandrıcılığı; film berbat. özellikle samuel iğrenç derece de rahatsız edici bir çocuk.

dygeyb
16 Kasım 2014

oyuncular gercekten çok başarılı oyunculuk harika psikolojik gerilim olduğu için verilmesi gereken kasveti çok başarılı vermişler. ama senaryo için ayn şeyi söyleyemicem.biraz saçma biraz havada kalmış korku değil ama gerilim denebilir…

Çirkin
16 Kasım 2014

Yorumlara aldanmayın. Filmi beğenmeyenler filmi tam olarak anlamış değiller çünkü. Film muhteşemdi, yenisini gelene kadar en iyisi bu. Tabii ki kendi türünde. Bunun dışında filme, korku ve gerilimin yanı sıra dramın da eklenmesi gerekiyor. Buradan sonrası SPOILER, bilginize.

Kadın çocuğu doğuracağı gün kocasını kaybediyor, travmaya giriyor. Yani kadının psikolojik sorunları var, şizofreni. Çocukta da psikolojik sorunlar mevcut ve şiddete meyilli. Fakat zeki de. Şimdi hikayeye geçelim. Kadın, çocuğa üç boyutlu bir masal kitabı alıyor. Bu masal kitabında Babadook isimli bir canavar kısaca tanıtılıyor. Kötü ve korkunç olduğu yazıyor. Çocuk kafasında bunları kuruyor, canavarın gerçek olduğunu düşünmeye başlıyor. Çevresine anlatıyor, sürekli Babadook hakkında konuşuyor. Kadın psikolojik sorunları olan hastaların bakıcısı, onlarla ilgileniyor işi dolayısıyla. Çocuk sürekli Babadook’u anlattığı için bir süre sonra kadın da bu hikayeye inanmaya ve kafasında kurmaya başlıyor. Yani biz iki delinin aslında kurmaca olan Babadook isimli bir yaratık ile olan mücadelerini izledik. Yaşlı kadının her sene bu zamanlar böyle oluyor, isterseniz bende kalabilirsiniz sözünden, olayların yaşandığı zamanın şizofreninin aktif zamanı olduğunu anlaşılıyor. Çocuk bu zamana geldikleri zaman tuzaklar kurmaya başladı. Tuzakları Babadook için değil, annesi için kurdu. Filmin sonunda kadındaki şizofreni pasifleşiyor ve Babadook’u evcil bir hayvana dönüştürerek yenmeyi seçiyor.

ayse yangin
16 Kasım 2014

sonunuu anlayan yazsin lütfen
1. Nasil bodrumda yasamaya karar verdi ve niye
2. cocukla kadini nasil rahat birakiyor.

emre
16 Kasım 2014

bu filmi izlemeyin.boşa vakit kaybı.çok anlamsız saçma bir film..

nil
17 Kasım 2014

çirkin ;filmi izleyipte anlayan tek insansın ben sonuna anlam verememiştim ama çirkinin yorumunu okuduğumda daha iyi anladım filme gelince izlenmeyince bişey kaybetmiş olmazsınız izleyincede kazanmış olmazsınız çirkin arkadasında dediği gibi şizofreni bir durum anlatılmış.böyle insanların çocuk yetiştirmesi o çocukların yaşadıkları beni derinden üzüyor .bu filmlere benzer gerçek yaşanmışlıklar var dünyada ne yazıkki… sonra bizler bunları haberlerde anne yada baba cinnet geçirdi diye okuyoruz yada izliyoruz çok acı çoooooooookkkkk..

ecemsu
17 Kasım 2014

çirkin anlamamı sağladın sağol bende aslında öyle bişey bekledim ama çocuk da görünce olmaz demiştim meğer çocuk da hastaymış şimdi oldu o zaman bu film vasattan çıktı

Anonim
17 Kasım 2014

İZLEMESEN BİŞEY KAYBETMEZSİN :p

Berk
18 Kasım 2014

7.1 mi yok artık bu film en fazla 5/10 5.1 değil bak dikkat et 5 diyorum.. Vasat.. Beni etkilemeyi başarak tek bi sahnesi bile olmadı.. Korku gerilim dalında izlemediğim film kalmadı.. Benim sıralamamda izlemeseydim hiç bişey kaçırmış olmazdımda yer alıyor..

Berk
19 Kasım 2014

Bu arada Çirkin’in tüm filmi baştan sona anlatması ve öve öve bitirememesi IQ’sunun ne derece düşük ne kadar düşüncesiz ve zevksiz olduğunun kanıtıdır.. Çirkin mümkünse sen film seyrettiğinde yorum yapma.. Dengesizlik abidesi seni..

ece
19 Kasım 2014

sanki tiyatroda gibiydim izlerken:D oyunculuk muhteşemdi anne ve oğulun. ben çok beğendim galiba ya da sevmedim emin değilim bu duyguyu uyandırıyor işte .. ama herşeye rağmen hepimizin içinde büyüttüğü bi gece canavarı vardır gölgeler arasında hı

Çirkin
20 Kasım 2014

Berk, merak ediyorum, böyle bir kanıya nerden vardın? Ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz, beğendim ki övüyorum.

korkumen
23 Kasım 2014

kötü bi film ve hiç bişey beklemeden izleyin yoksa söversiniz :O

su
23 Kasım 2014

çok saça nbir film özellikle sonu ortasına kdr hiç bir şey yok öylesine bakıyor insan

gatech
24 Kasım 2014

bu mu odul almis inanamiyorum gece evde tekseniz belki izlenilebilir

CANDY
05 Aralık 2014

Psikolojik gerilim sevenler tam size göre bir film delirmiş bir kadını anlatıyor korku filmi değil

CANDY
05 Aralık 2014

çirkin yorumunda haklısın aynen senın yazdığın gibi bir film

moonwalk
11 Aralık 2014

Merhabalar; film 7.1 etmez dalı ne olursa olsun türü korku gerilim sonuçta,bu 7.1 ise paranormal activity 1.si 9 filan olması lazım korku olarak bakıcaksak,yanlız şu var filmede haksızlık etmiyelim vasatın üstünde sayılır,özellikle alt yazı izlenmeli ve kadının oyunculuğunun gerçekten iyi olduğunu görmüş olursunuz ki çocukta aşşağı diil yani ki ses efekleride bence başarılı iyi bi ses sistemiylede biraz seslide izlenirse gerebilir diyebilirim ama filmi aile ortamında laptopun sesiyle izlediği için filmde haliyle beş para etmez hale geliyo,filmi anlamayanlar için ”Çirkin” rumuzlu arkadaş durumu iyi çözmüş bence,gerisi sizde artık 😉

Elmara
21 Aralık 2014

Bence 7.1 lik puanı çirkin’in yorumu hak ediyor ama film asla haketmiyor.Şu canli milli yorum yapan arkadaşın yaşadığı kafayı yaşamak isterdim.

Elmara
21 Aralık 2014

Şu cinli minli yazacaktım telefon yine tamamlamış kafasına göre 🙂

demet
21 Aralık 2014

Acaba bu roldekı çocugun psikolojısı bozulmamaısmıdır ?? kucuk bır cocugun oynaması cesaret gerektırıcek bırseyy

peyzmim
02 Şubat 2015

Bu siteyi çok begeniyorum. Korku gerilim seven biri olarak izlemeyin zaman kaybı …kesinlikle pişman olursunuz

İlgili Kelimeler : ,

Film Robotu

Rastgele Filmler

Fransız Mutfağı 4.3/10

Fransız Mutfağı 4.3/10 Deniz kenarında, bir otel ve restoran işleten François ve Charlotte, işlerinde başarılı olsalar da evliliklerinde sorunlar yaşamaktadırlar. François,

14 Haziran 2016 - İzlenme : 1.884 - Yorum : 3
Turnout (Altyazılı)

Turnout (Altyazılı) Lee Sales yönetmenliğindeki 2011 yapımı dram filmi.. Gösterim tarihi: 16 Eylül 2011 Filmizlesene.com.tr puanı: 5.0/10 Yapım: 2011 Oyuncular:

20 Ekim 2011 - İzlenme : 3.197 - Yorum : 2

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık