Reklamı geçmek için tıklayınız     

Sosyal Medyada Biz

02 Şubat 2012'de Eklenmiş, 33.290 Kişi İzlemiş, 16 Yorum Yapılmış


Arthur araba kazası sonrasında hastanede yatmaktadır ve komadadır Gözünü açtığında yanıbaşında güzel hemşire Isabelle Kruger vardır Hemşire ona, komadayken sayıkladığını söyler Arthur aniden belirip kaybolan bazı görüntüler görmüş ve parça parça kelimelerden cümlelerden oluşan sesler duymuştur Gördükleri arasında bazı cinayetler ve kardeşinin ölümü de vardır Hasta yatağında sayıkladıklarını not alan Hemşire Isabelle, o defteri Arthur’a verir…

Gösterim tarihi: 2 Kasım 2005
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.0/10
IMDB puanı: 5.9/10
Yapım: 2005
Oyuncular: , , , , , , , , , ,
Tür: Korku
Senaryo: , , , ,
Yönetmen: ,
Orijinal Adı: The Black Box



.

Film Galerisi

İzleyici Yorumları

 



r0wLeNd* 02 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

İzleyım Yorum Atıcam…

34 02 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

güzel bir filim ama çok karışık çok saglam bir senaryo deyil

a.m.c.ı.k-FENEV 03 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

Galatasaray akar feneve de koyar önüne gelen feneve koyuyo ztn samsunda 3 tane çaktı bugün o.c fenev

kübra 05 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

bu ne acaip bi filmdi ya………

hauhet 13 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

hoş, flash back’ler her seferinde yeni bilgi getiriyor. psikolojik film sevenlere hitap ediyor.

senem 13 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

güzel bi film gibi daha izliyorum sanırım beğendim

erhan 14 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

aile ortamında cok geniş ınsanlar deglsenız asla ızlenmez!!fazla erotik,cok cınsellıge çalan bir film +18

mustafa 15 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

yorum ve uyarın için teşekkür ederim Erhan kardeşim. izlemiyorum.

sezar80 15 Şubat 2012 tarihinde yazmış ;

gercekten guzel bi filmve kesinlikle izlemeye deger

Gardaş 03 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

izlemedim ama guzel bır fılm onerırım herkes ızlemelı ozelıkle ıcerdıgı sevısme sahnalerı cok dıkkatımı ceki dur bır ızleyem de bakayım bekledıgım gıbı mı acaba

s 20 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

önermiyorum

alihanbakırcı 20 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

Film berbat anlamak için uraşmayın cok sacma adam deli bizide deli etti…

Ramazan 20 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

Berbaaaatttt

suleyman guzel 20 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

bu filme guzel diyen bazı arkadaşlar var bu filmi izlemediklerine kesin eminim artık bu ne yaaa.film değil resmen hatıra salatası yarısıda hatıra değil hayal sonunu söylemeyeyim ama saaçma bana göre

iskender 20 Mart 2012 tarihinde yazmış ;

sıkıcı. içim daraldı ya

tubaaa 30 Mart 2014 tarihinde yazmış ;

korku degil psikolojik bir filmdi sürükleyici ama anlaşılması çok güçtü ben çok da beğenmedim ama yinede izlenebilir…

Sosyal Medyada Biz