Film İzle Sitemizde 48 Kategoride 5449 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

30 Ekim 2010'de Eklenmiş, 227.166 Kişi İzlemiş, 167 Yorum Yapılmış


Dom Cobb (Leonardo Di Caprio) çok yetenekli bir hırsızdır. Uzmanlık alanı, zihnin en savunmasız olduğu rüya görme anında, bilinçaltının derinliklerindeki değerli sırları çekip çıkarmak ve onları çalmaktır. Cobb’un bu ender mahareti, onu kurumsal casusluğun tehlikeli yeni dünyasında aranan bir oyuncu yapmıştır. Ancak, aynı zamanda bu durum onu uluslararası bir kaçak yapmış ve sevdiği her şeye malolmuştur. Cobb’a içinde bulunduğu durumdan kurtulmasını sağlayacak bir fırsat sunulur. Ona hayatını geri verebilecek son bir iş verilir; tabi eğer imkansız “başlangıç”ı tamamlayabilirse. Mükemmel soygun yerine, Cobb ve takımındaki profesyoneller bu sefer tam tersini yapmak zorundadır; görevleri bir fikri çalmak değil onu yerleştirmektir. Eğer başarırlarsa, mükemmel suç bu olacaktır.
Ama ne dikkatle yapılan planlamalar, ne de uzmanlıkları, onları, her hareketlerini önceden tahmin ettiği anlaşılan tehlikeli düşmanlarına karşı hazırlıklı kılabilir. Bu, gelişini sadece Cobb’un görebildiği bir düşmandır.

Gösterim Tarihi:30 Temmuz 2010
Filmizle.com.tr Puanı: 8.5/10
IMDB Puanı: 8.9/10
Yapım: 2010
Oyuncular: , , ,
Tür: Bilim Kurgu, Aksiyon, Gerilim
Yönetmen:


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI?

[pois-player]http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-ash4/79809/93/1685554092785_6878.mp4[/pois-player]

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Suzan
23 Şubat 2010

harika bir film gerçekten sinemada izlicem çıkmasını bekliyorum.

Ortak
24 Şubat 2010

Evet benimde favori filmlerin arasındadır.

İbo
25 Şubat 2010

harika bişey olucağa benziyor inş bedava izlenir.

Mithat
25 Şubat 2010

Titanikte oynayan sarışın çocuk oynuo sabırsızlıkla bekliyorum

Haberci
25 Şubat 2010

Gösterim tarihinide yazarsanız sevinirim.

admin
25 Şubat 2010

Tam tarihi verilmedi 2010 yılının yazında çıkıcak diye filmin konusunda belirttim.

Berkay
04 Nisan 2010

ne zaman vizyona çıkacağını neden yazmadınız

Tülin
06 Nisan 2010

Çok sağlam bilim kurgu filmi Titanik’te başroldeki oyuncu yer alıyor. Mutlaka izlenmeli

Anonim
18 Nisan 2010

titanik diyenler valla siz söylemesenız adamın o olmuycagını bilmiycez sanki

ahmet
02 Temmuz 2010

gösterim tariihi 30 temmuz fragmanın sonunda yazıor körmüsünüz nesiniz

ortak
30 Temmuz 2010

Bu filmi leonardo hayranı olarak aylardır bekliyordum bugün vizyona giriyor sonunda süper bir film olacak eminim herkese iyi seyirler

sefa
08 Ağustos 2010

fılmın sonundakı topac sankı sonuncusunda bır ruya oldugunu hıssettırdı 2cısı ıcın bı kapımı yoksa bu ?

umut
09 Ağustos 2010

valla ben tam anlamadım,birde türkçesini izlemem lazım :D

elif
09 Ağustos 2010

ya filmi izlemeden ne saçma yorumlar yapılmıs ya…!! izleyenlere sesleniyorum bunlar yerine siz konusun..

özgür
10 Ağustos 2010

filmin konusu çok orjinal.
yeni vizyona girmiş bir filme göre çekimleri çok iyi.
tek sorun filmin belli ama kısa yerlerinde çevirimin yapılmamış olması.
sürükleyici bir film ve kesinlikle izlenmeli.

eynesilli
10 Ağustos 2010

ya kardeşim ne acayip yorumlar yaqzmışsınız.yok titanikteki adam yok gösterim tarihi falan filan akıl ne diyo bu yorum yazanlara anlamadım ben.siz siparişmisiniz hepiniz ayrı ayrı saçma yorumlar yazmışsınız buraya!gelirsiniz filmi izlersiniz filmin konusuna nasıl bulduğunuzu yazarsınız siz den sonra filmi izlicek olan insanda filmi izlemeden yorumları okur ona göre filmi izler.hayret bişe ya sanki dünyayı yeni keşfeden insanlar toplanmış yorum yazmışlar.hem şuan filmi izlemedim size sinir olduğum için izlim nasıl yorum yazılırmış okursunuz öğrenğirsiniz admin sen de arkadaşları uyar oke

eynesilli
10 Ağustos 2010

evet filmin ilk 5 sn. izledim ve çözümleme yaptım.filmin konusu güzel fakat sinema çekimi ve ingilizce.ses iyi değil izlemek isteyern izlesin ama ben sinema çekimi film izlemem arkadaş.

gizem
10 Ağustos 2010

bu sayfaya 3. girişim ama bi türlü başlayamıyorum karar veremiyorum ses kötü gibi bide altyazılı :s

1903
10 Ağustos 2010

baş yapıt,, cengiz semercioğlu 2 kez izlerseniz anlarsınız demiş kibarca fakat ben beş kez izlediğim zaman ,anlayacağıma inanıyorum sinemada çığır açılmış ,arkadaşlar aksiyon yok macera hiç yok sadece kurgu var 10 numara

umut
11 Ağustos 2010

9.2 hakketmedigini düşünüyorum 8.7 olmasi lazim bence yoksa yüzüklerin efendisi ve matrix in ki onlar 1999-2000 filmi 8.6 oy aldilar onlara saygisizlik oldu bu benim yorumum bu film kötü değil ama 9.2 etmez bence

Erenn
11 Ağustos 2010

tek kelime ile muhtesem bir film.. 10 numara… Görüntü ses biraz kötü olabilir . sinema cekimi. ama vizyona girer girmez izlenmesi gerekn filmlerim basında …

dissapointed
14 Ağustos 2010

berbat çeviri berbat altyazı! ‘i dont know’u ‘tanımıyorum’ olarak çeviren ilk site sizsiniz sanırım!

loıns2001
15 Ağustos 2010

güzel birsite olmuş

başarılar

sinan
15 Ağustos 2010

i dont know. i dont meet tanımıyorum yerinede kullanılabilir.

issomail
15 Ağustos 2010

ilginç bir senaryo dikkatli izlenmesi gereken bir film başta karışık geliyo fakat sonra sürükleyici ii seyirler..

meja
16 Ağustos 2010

:)filmi izlemek için yorumlara baktım da kayda deger kimseden laf çıkmamış.kimisi ilk 5. snysini izlemiş yorum yapmış kimisi de I dont know tanımıyorum die çevrilmez demiş.nasıl bi manyaksınız siz bilmiyorum.her cümle sözlük anlamına göre çevrilmez.3 kuruşluk ingilizcenizle ahkam kesiyorsunuz komedi :)bu filmi izlicem ama bu sitede dgl bu kadar cahille bir arada izlemek iztemiyorum..

Alper
22 Ağustos 2010

dün sinemada izledim harika film sonlara doğru dahada sürükliyici oluyor gerçeklik payı var ama fantastik bir senaryo bence matrix veya avatar gibi tavsiye ederim ….

leyla
24 Ağustos 2010

filmin yarısında altyazı yok. herkes kaderiyle başbaşa! artık ne kapabiliyosan. Film ilginç ama güzelmi pek anlıyamıyoz çünkü çoğu part lar açılmıyo. Vaktimizi yediniz teşekkürler.

fhzh
24 Ağustos 2010

nasıl bi site bu ya film açılmıyo altyazı kötü

alp
25 Ağustos 2010

filmler çalısmıo salt ta buda ılk ekran var 2. ekran kesiliyor

ceyda
29 Ağustos 2010

Ben bu filmi sinemada seyrettim, ve bazı altyazılar yanlış. Ama genede müthiş bir film!

hasso
29 Ağustos 2010

ne kadar sacma bi film yaaa…iki saatim bosa gitti…o kadar film hakkinda yorum okudum ove ove okuz eetiler…ama hic bi sonuc cikmiyor filmde hersey askida…sacma bence

karnaval
03 Eylül 2010

filmin alt yazıları yer yer kayboluyor? görüntü kalitesi berbattııı… fragmanlardaki görünyülerle izlediğimiz görüntüler apayrı noktadaydııı…

evra
03 Eylül 2010

of daha film yeni vizyona girdi hemen korsanı düşmüş insaf yaaa .. ayrıca filmin kötü ve saçma yönü yok film oldukça mantıklı bazılarının beyni filmi anlıcak kadar gelişmiş olmadığı için saçma oldunu düşünüyolar !!

Anonim
06 Eylül 2010

olaydakı ınce ayrıntı fılmın sonunda masada tıtreyen sey masadakı yanı orasıda ercek deıl oda ruya :(

memet
12 Eylül 2010

2.40 dakkamı düzdü bu film :(

Harun
15 Eylül 2010

@Anonim
Evet doğru yere basmışsın orada rüya =)
Bu adam demekki 7. kez ilan uyudu o karısının yanındyken gerçek dünyada 1 saniy geçerken 7. katta 1 asır filan geçmesi lazım herhalde ^^

“Bu arada I dont know la ilgili bi örnek verim türkçe olarak. Mehmeti tanıyormusun ? – Cevap : bilmiyorum .Bunun türkçede ile karşılığı var”

Göktuğ
16 Eylül 2010

Sıf bu site sürekliliğini korusun die reklamlara tıklıom

zişan
23 Eylül 2010

altyazılar tam bir felaket yarısı yok diğer yarsndaki hatalar da I don’t know ile sınırlı değil… dinleyerek anlamaya çalıştım ama ses kalitesi de kötü. birçok ayrntyı kaçrdm bu yüzden… sonra da filmden bi zevk alamayınca aptallık mı oluyor? bnce oturup burda bu filmi izlemek en büyük aptallıktı…

.....
24 Eylül 2010

film kesinlikle izlenmeli.ayrıca hiç de saçma değil eğer dikkatli izlerseniz filmden büyük zevk alırsınız.
not: film gerçeklikte bitiyor eğer sonuna kadar izlerseniz topacın düşme sesini duyarsınız ayrıca topaç ın dönmeye devam etmesi rüyada olduğunu göstermez çünkü o Mal’ın totemi Cobb’un totemi değil!!

serdan88
03 Ekim 2010

film ler neden izlenmiyo anlıyamadım rica etsem bu kanala bi ayar çekin

yakut21
05 Ekim 2010

arkadaslar kim paylaştıysa part 8 çalışmıo ilgilenirseniz sevinirim..

resul
30 Ekim 2010

ben bu yorumlara yorum yapmıyorum bile…

akın
31 Ekim 2010

Arkadaş yani daha leonardo di caprio gibi bir ismi tanımayan kişiler titanic de adam deyip sinemadaki cehaleti bari ortaya koymasınlar. Susun da bişey bildiğiniz sanılsın bari. Yada izleyin öğrenin sonra yorum yazın.

snake
31 Ekim 2010

muhteşem tek kelimeyle !!!

müjgan
31 Ekim 2010

Başlangıç filmi süper izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum
9.2 puan almış ama gerçekten haketmiş
çok yaratıcı sıradışı bir film
izledikten sonra etkisinden kurtulmanız biraz zaman alacak

müjgan
31 Ekim 2010

ayrıca tüm partlar çalışıyor sorunsuz bir şekilde izledim
altyazıda da hiçbir sorun yok doğrusu

fatih
31 Ekim 2010

başarılı….

fatih
31 Ekim 2010

rüya görmek istiyorumm…:D

orhan
01 Kasım 2010

ben hayatım boyunca böyle yaratıcılık ürünü bi film izlemedim rüyaların bu kadar yaratıcılık katılarak film konusu edilebilmesi akla gelir bişey değil kesinlikle izleyin böyle bir filmi diger filmlerle karsılastırmak bile cok yanlış olur hayatımda izledigim en anlamlı film

Karim Ziani
01 Kasım 2010

Fight Club Tarzında bir film olmuş ikisi arasında seçim yapamadım müthiş =)

burak tas
01 Kasım 2010

bence defalarca izlenilebilecek bas yapit olmayi hakeden yaratici oncu ve bir sahaser film olarak tarihe gecek bir film admin ellerine saglik cok tesekkur ederim…

well
01 Kasım 2010

müthiş ötesi bir filmdi.. nasıl bir yapımdır o ya :D
gerek altyazı, gerekse görüntü kalitesi olarakta süper ayrıca..
ve sonu hiç de tahmin ettiğim gibi bitmedi.. ileride filmin devamının yapılcağının sinyallerini veriyor belki de..

Doğukan
03 Kasım 2010

Hakikaten çok etkileyici bir film.
Bana göre anlatılamayacak kadar güzel 2010 filmleri arasında benim görüşüme göre izlediğim en iyi film diyorum
Senaryosu ve bütün herşeyiyle mükemmel..

Emeğinize sonsuz saygılarımı sunuyorum

Daima en iyi olmak için devam :)
Başarılar…

halil
04 Kasım 2010

süpeeeer

irfan
05 Kasım 2010

cristopher nolan yardırmış yine filmin gözüne. harika bi film

ysngzn
05 Kasım 2010

muh te şemm..’

wersus
08 Kasım 2010

muhakkak izlenmesi gereken müthiş bir film

filmkolik
09 Kasım 2010

Arkadaşlar bence bu film aldığı notu kesınlıkle hak etmıyor. bnım notum 10 üzerinden 7. zaten filmi anlamak için bayagı bi kafa yormanız gerekıyor.yine de güzel yani seyredilebilir. Film bittikten sonra ben şu an rüyadamıyım diye düşünmeden edemıyor ınsan. :)rüyada değilsiniz kendinizi öldürmeyin :)

Escobar_Baskan
10 Kasım 2010

Filmde konuşulan ingilizce çok bozuktu, ne biçim senaryo bu adam bir ingiliz dili edebiyatı öğretmenine verir düzeltsin diye. Bunun dışında aksiyon sahnelerinde pek araba parçalanmıyor bomba falanda yok pek gerçekçi olmamış. Saiko muydu neydi çekik adam oyuncu değil dedim bile oynar öyle bu arada titanikte oynayan sarışın çocuk bu değil titanikteki irlandalıydı bu amerikalı bunu bile anlayamamışsınız yani yuh filmi 200trilyon defa izleseniz gene bir işinize yaramıcak. Her neyse ben filme 10 üzerinden 5.1 veriyorum mustafa denizliye gönderme olsun.
Hadi Baskan out
cheers

passioner_
11 Kasım 2010

Uzun zamandır izlediğim en güzel yapım. Gerçekten bu kadar uzun bir filmin bu kadar kısa gibi gelmesi paradoksla açıklanabilir ancak.. Site yönetimine teşekkürler…

serkan
13 Kasım 2010

iyi filim ama daha düzgün bir kopyası ve alt yazısı geleseye kadar su andakini seyretmeyin .imkanınız varsa sinemada izleyin .cünkü gercekten cok sağlam bir film.

JustinCık
13 Kasım 2010

Çooooook güzel bir film bayıldım ben buna daha izlemedim ama çok güzeel gözüküyor mütişş hemen başlıyım bariii :) :) Bye Muck Muck…

resetu
14 Kasım 2010

filmi iki kez izledim gerçekten muhteşem bir film olmuş emeği geçen herkese çok teşekkürler mutlaka izlenmesi gereken bir film .

kisakenar
15 Kasım 2010

Panpsişizmden feyz alınarak yapılmış konusu uyduruk bir film. Sinemada seyretseydim belki görselliği beni biraz etkilerdi ama evde seyredince o da olmadı. Siz yine de seyredin millet geyiğini yaparken siz meseleye Fransız kalmayın

Anonim
17 Kasım 2010

güzel bir filim izlemeye deger

ilkan
17 Kasım 2010

Tek kelime ile Harika

7579
18 Kasım 2010

arkadaşlar film bence tek kelimeyle harika kimse bahanae bulmasın ayrıca sonu gerçekten enteresan bitiyo sanki devamı gelecekmiş gibi kurgu tarzı film sevenlere şiddetle tavsiye ederim ayrıca siteyede teşekkür ederim …

Okkitay
20 Kasım 2010

10 numara film.Ses,görüntü,çeviri ve partlarda harika.Siteye çok teşekkürler.Ayrıca di caprio ya “titanikte oynayan irlandalıydı bu amerikalı” diyen bazı koyunlar,hiç bi halttan çakmıyosanız adamın ismine bakın be.Her ikisi de LEONARDO DI CAPRIO.Utanmadan bide yorum yapıp,üstüne de bi halt biliyo gibi milleti yuhlamış.Siz gidin çizgi film falan izleyin.

Mrs X
26 Kasım 2010

Güzel film fakat hepiniz idiotsunuz.

Gaius
27 Kasım 2010

Çok orijinal ve harika kurgulanmış güzel bir film..Kurgusu Matrix ayarında.Çok beğendim.

dentist
04 Aralık 2010

film çok güzel,tavsiye ederim..

mine
04 Aralık 2010

Yılın filmi, tek kelimeyle harika.

ahmet
05 Aralık 2010

harika…

Derya
08 Aralık 2010

Okadar çok beğendim ki kelime bulamıyorum..
Tam Oscarlık bir film harika

irfan
09 Aralık 2010

tek kelimeyle harika bir film. kesinlikle klasiker arasına girecek. ayrıca konusu çok orjinal ve yaratıcı. ikinci bir matrix bence. kaçırmak aptallı olur.

Emre
12 Aralık 2010

Filmi anlamak istiyorsanız en az 3 kişiyle izleyin. Çünki anlamadığınız yerler olacaktır ve bunu yanınızdaki kişilere soracaksınızdır eminim :)
Filmi çok dikkatli izleyin. Aksi taktirde 1 dk sini bile kaçırdığınız taktirde filmi anlamazsınız
Film gerçekten çok harika bi film. Saygılarla Emre :)

Oğuz
19 Aralık 2010

Sonuda tam bi muamma güzel başladı güzel bitti tabi rüyada dışarıdan gelen bir darbe olmadan acı hissetmek imkansız orasıda ayrı bir konu yani rüyanızda nekadar bıçaklanırsanız bıçaklanın gerçekte bıçaklanmadığınız sürece ölmezsiniz veya acı hissetmezsini :D

MUAMMER
22 Aralık 2010

teşekkürler çok güzel bir film di ve emeğinize sağlık

NUR
23 Aralık 2010

filmi sinemada izleyememiştim ama şimdi izledim gerçekten süper bir film yaa ama bir kişi topaçın sonunda iyi dinlenirse düştüğünü söylüyor ama ben 2 3 defa baktım ama düşmüyor.hafif durmuş gibi oluyor ordada bitiyor film zaten yani o gördükleride çocuklarıda hayalmiş ama rüya ve bilinçaltına girmekle ilgili bu kadar güzel film izlememiştim.sonunuda süper bitirmişler gerçekten.zaten duygusal biri olarak çok duygulandım bazı sahnelerinde ama leonardonun gözünü açtığı sahne yi düşünsem o sahnenin olcağını aklımın ucundan bile geçirmezdim ama kesinlikle diğer yorumlara bakmayın herşeyde düzgün çeviride seste açılmadada bir problem yaşanmıyoo herkesin işi gücü abartmak.herkese tavsiye ederim.bir an önce izleyin..

aLpErEn
26 Aralık 2010

tek kelimeyle harika kesinlikle izlenmesi gereken bir film

AS.Erc
28 Aralık 2010

Sinema tarihi’nin başyapıt filmi bencee, harika efeksleri, leonardo di caprio gibi mükemmel oyunculuk, hiçbi hoolywood filminde görülmemiş senaryosuyla, BAŞLANGIÇ,

so so
29 Aralık 2010

I don’t Know bilmemek ve tanımamak anlamlarının 2 Sinide kapsar.. i don’t know him dersiniz onu tanımıorum yada onu bilmiorum.

İbrahim
31 Aralık 2010

Bu filmi beğenmeyen arkadaşlar türkçe dublajını izlesinler daha iyi anlayaklardır.cdsi çıktı gerçekten mükemmel bir film.

ergun
01 Ocak 2011

aklını başka yere vermeden izlenecek bir filim bence bayağı güzel tavsıye ederım

ali veli
11 Ocak 2011

Harika bir kurgu…Çok başarılı…

Zafer Yücel
15 Ocak 2011

5 krş etmez bir film..

asdf
19 Ocak 2011

harika süper muhteşem bir film bu kadarını beklemiyordum

tahsin yurtseven
23 Ocak 2011

guzel fılm sıteye de tesekkurler..açılırsa tsbı fılm acılmazsa alırım gerı :)

Fatih
23 Ocak 2011

5. bölümde bi yerden sonra izleyemedim ne kadar sayfayı yenilesemde.Umarım başkaları aynı problemi yaşamaz.Hayatımda izlediğim en iyi film.

Denizhan Yazıcıoğlu
23 Ocak 2011

İbretlik bir film. İzlemeyen pişman olabilir.
Dikkatli izlemenizi tavsiye ederim , çok fazla detay var .

merve
24 Ocak 2011

tek kelimeyle olağanüstü

Anonim
28 Ocak 2011

harika bir film geçekten,konusu çok farklı…

nurdan
29 Ocak 2011

harikaa bir filmmmm..

berke
29 Ocak 2011

Film sahnesinin altında yazan “direkizle …” kaldıramıyormusunuz yada sahnenin uygun biryeerine koymak daha güzel olmaz mı , yazık ediyorsunuz şu siteye

ilayda
03 Şubat 2011

çok güzel bi film hepinize tavsiye ederim bide lütfen bozuk zekalılar bilip bilmeden konuşmasınlar

dilara
03 Şubat 2011

film gerçekten harikaydı.bazı salakların yorumlarını okuyupta kanmayın.zaten kanarsanız onlardan bi farkınız yoktur.o titanikteki adam dediğiniz şahsiyet Leonardo Dicaprio bunu bilmeyen cahiller bare belli etmesin yorumlarıylada bu sayfayı kirletmesin ve bnce film bu puanı haketmiş.yönetmen gerçekten ii bi iş çıkarmış emekleri için teşekkürler

JONAH#HEX
04 Şubat 2011

film tek kelimeyle süper izle

esra
04 Şubat 2011

genel kültür,
leonardo dicaprio italyan asıllı amerikalı bi oyuncudur
site izleyicilerine duyrulur

ebru
05 Şubat 2011

olağanüstü film bayıldım çok güzeldi herkese tavsiye ediyorummmmmm

metan
05 Şubat 2011

uzun zamandır izlediklerim arasında en iyi kurgulaması yapılmış olan film mükemmel

nil
05 Şubat 2011

tek kelime ile muhteşem bir film di.. hala filmin etkisi üzerimde.. emekleriniz için de teşekkür ederim.

Anonim
09 Şubat 2011

Filmi çok beğendim.Amerikalılar yüzlerini mistik olaylara çevirmişler.

ferdi
10 Şubat 2011

Admin sitenizi çok beğeniyorum gerçekten iyisiniz. Site ile ilgili yorum yapmak için ayrı bir ikon eklerseniz sevinirim. Elinize emeğinize sağlık.

ramazan
11 Şubat 2011

muhteşem bir film aldığı puanı hakeden bir film

yardım
12 Şubat 2011

ne zaman çözülecek bu sorun

başlangıç
12 Şubat 2011

izlemeyenlerr, tereddütsüz filmi izleyinizzz. gerçekten aldğı puanı hakediyor…
filmin sonu hakkında bende tam karar veremedim.. moll un totemi olması ve topaçın sonnda düşmeye yaklaşması ve düşecek gibi yavaşlaması rüya oldğu kanısına vardryr.
ancak düştğnü göstermdler ve böle bitiosa klasik bir sürpriz oluo. başladığı yerdeymş gibiii. hala rüya.. acı gerçekk. sadece benim kanılarım bunlar.. umarımmm rüya değildir. üzülürümm :(

sinemis
19 Şubat 2011

bu film farklı kurgusu ve senaryosuyla alışılmış hollywood filmlerinden farklı olduğu için insanların ilgisini bu kadar çekti ve hayranlık uyandırdı… kabul etmek gerekir ki anlatım tarzı, sonuna kadar merak uyandıran ilerleyişi ve sahneleriyle çok çok iyi bir filmdi ama konu itibariyle saçma gerçekten saçma bir film…

sinemis
19 Şubat 2011

ha bu arada IQ seviyesinin yüksekliği bu filmi mükemmel bulmakla mı yoksa saçma bulmakla mı anlaşılır orası tartışılır lütfen filmi mükemmel bulanlardan birisi filmden ne anladığını ve filmin ona ne anlatmak istediğini yazabilir mi? verdiği mesajı… benim için filmi güzel yapan sıkıcı bile olsa ne anlattığıdır tabiki gösterim tarzı, sahneleri de önemli ama bunlar sadece biraz daha hayranlık uyandırmaya yarar lütfen anlatın IQ

4
20 Şubat 2011

Bencede harika bir film. Ayrıyetten senaryosuda bence gayet güzel ve dayanaklı. Insan rüyasında öldüğünde gerçek hayattada ölme ihtimali var aynen filmde geçtiği şekilde, rüyalar uyanana kadar gerçek görünür ve bazı derin rüyalarda insan öldüğünde beyin buna inanır ve çalışmasını durdurur. Yine filmde geçtiği gibi iç içe geçmiş rüyalarda vardır bunlardan kurtulmakta gayet zordur.

Jiyan
21 Şubat 2011

Ruyalarimiz, hayallerimiz degil mi bize bu acilari cektiren. Bize guzel ve hos gorunurler fakat gercek dunyayla bagdasmazlar. Sonucta onlari gerceklestiremedigimiz icin aci cekiyoruz. Yanlis miyim

zeyno
22 Şubat 2011

süpeerrr çok etkileyicciii izlenmeye değer,emeğinize sağlık sağolunn :))))))))))))))

ümit
25 Şubat 2011

bu film lucid dreaming ile ilgili araştırın . (Rüyayı kontrol edebilmek. )

georgian
27 Şubat 2011

çok ilgingç, bol aksiyonlu güzel bir film ama matrix, avatar gibi bir kaç kez izlemek gerekiyor 10 üzerinden 8 aldı bana göre

Vural
02 Mart 2011

film mükemmel gerçekten alt yazı ve ses iyi değildi..

altuğ
03 Mart 2011

süper

ConCon
09 Mart 2011

Öncelikle sitenin adminine ellerine sağlık demek istiyorum gerçekten güzel bir site olmuş.Yağ çekmek gibi olmasın gerçekten tavsiye ediyorum bu siteyi arkadaşlarıma.Filme gelince gerçekten izlenmeye değer bir film.Ancak şahsi görüşüm biraz daha aksiyon olmasını beklerdim.Bir tane arkadaş 9.2 yi hak etmez demiş.Katılıyorum o arkadaşa ancak şunuda ona belirtmek istiyorum bu film matrix ve yüzüklerin efendisi gibi ileriki çalışmaları olacak bir film değil o yüzden 9.2 yi hak etmeyebilir.Ancak yinede onlarla yarışacak bir film.Umarım beni yanıltırlar ve devamını getirirler filmin.Buraya yazan diğer insanlara(arkadaş demek istemiyorum çünkü yazanlarda ne yazdıklarını bilmiyorlar) sesleniyorum.Lütfen kayda değer şeyler yazın. Herkese iyi seyirler.. Admin tekrardan ellerine sağlık..

ali sami kara
16 Mart 2011

10 numara film adam hala hayal dünyasındamı analmadım bile harika

nihat
20 Mart 2011

topaç düşmedi. demekki neymiş, şu an yaşadıklarımız bir hayalden ibaretmiş.

kobe
20 Mart 2011

mükkemmel ötesi bir filim anlamak zaman adı bazı partların bölümlerini bi kaç kez izledim anlaması zor çok iyi film leonardo’nun filminden başka ne bklersn ki :)

son
20 Mart 2011

son zamanlarda cıkan ender bır fımm
emek harcanmıs guzel bır yapıt
ılk baslangıcı sıkıcı gelebılır dıkkatlı takıp edersenız
daha sonrasıı doyum bulunmaz bır bılım kurgu dırama aksıyonu harmanlanmıs bır bıcımde goreceksınız

mehmet
22 Mart 2011

güzell

incilifilm
04 Nisan 2011

farklı

tolga
07 Nisan 2011

admin sorun pc değil bu filmin videolarını açıyor.Sorun diğer filmlerin videolarında yenilersen sevinirim

ozan
15 Nisan 2011

süper bir film

can
15 Nisan 2011

akıl almaz bir hayal gücü gerçek olan ne :) uyumak istemiyorum :)

angell23
22 Nisan 2011

leonardonun filmleri muhteşem tıpkı bu filmdeki performansı gbi..arkadaşlar dehşet film izleyicisi olarak fevkalede öneriyorum.1 an olsun canınız sıkılmayacak…iyi seyirler

oğuz
23 Nisan 2011

başarılı bir film devamı gelmeli…

Barış
03 Mayıs 2011

Bu işle uğraşan herkese teşekkür ediyorum. Güzel bir filmdi.

Merın can KAvsara
05 Mayıs 2011

Olamazzzz Fılm gercekten mukemmeldııı!!!!! Ve soranlar ıcın cevapp Copp Sımdı gercek hayattaa :D Çünkü fılm bıtmeden hemen once topac yalpalamaya baslıyor.. Dıkkat edersenız farkedersınızz..

ece
10 Mayıs 2011

biraz gec kaldım ama sonunda izledim ve gerçekten çok orjinal bi filmdi. tavsiye ederim….

halil
15 Mayıs 2011

acayip bi film acayip senaryo acayip kurgu herşeyiyle harika bir film bambaşka birşey hiç bitmemesini istedim imdb iyi puan vermiş hakettiğini vermiş :)) çok teşekkürler admin emeğine yürğeine sağlık..

Anonim
18 Mayıs 2011

hiç bişey anlaşılmayan bi film

serhat
18 Mayıs 2011

kusursuz!

Esma
22 Mayıs 2011

film manyak ötesi bayıldım dehşet! süper film .

Özge
13 Haziran 2011

Tek kelime ile “HARİKA”. Mutlaka izlemelisiniz.Çok iyi bir yapım.Harcadığınız zamana değer ;)

Anonim
14 Temmuz 2011

la çoh ilginç

pervane
22 Temmuz 2011

guzel film ama kafa karishtirir..

Mert
28 Temmuz 2011

Filmin sonundaki topaçın bozulmadan dönmesinin rüyada olduklarını söylyen arkadaşlara katılıyorum (=

mrv
09 Ağustos 2011

süperdiii harika bir kurgu !!

AHTTAPOT
14 Ağustos 2011

film hakaten ödüllerrini haketmiş izleyicinin dikkatine ilk 15 dk çok sıkıcı gelebilir izlemeye kesinlikle devam edin…. Teşekkürler ADMİN

selimmusic
14 Ağustos 2011

muhteşem bir film

deniz
28 Ağustos 2011

film mütşite yayınladıgınz için tşkler

batenes
18 Eylül 2011

Leonardo DiCaprio’ya titanic teki sarışın çocuk diyen insanlar varmış hatta yorum yapmışlar bravo. filme gelince güzel bir fantastik film ancak ışıktan bile çok hızlı hareket eden beyin hücreleriyle temasa geçmek imkansız gibidir.

=)
20 Eylül 2011

aslında zaten rüyadamış (çocuklarına kavuştu dediniz ne güzel ama herşey mutlu sonla bitmez rüyada adam..)

Emre
15 Ekim 2011

Başarılı bir film olmuş.

Uğur
18 Aralık 2011

abi titanikdeki sarışın çocuk nedir yaa ayıptır yaa :)
şaka gibi :D

süleyman
26 Aralık 2011

Hz. Muhammed (sav): ”İnsanlar uykudadır, ölümle uyanırlar”

Anonim
02 Şubat 2012

bence bu film anlayana güzel.yaşı biraz büyük olanlar izlesin.bebeler değil

NightForMan
18 Şubat 2012

güzel bir film izlemeye değer

hakan
03 Mart 2012

Çok orjinal bir konusu olan bir film
herkese tavsiye ederim.

mesut
04 Mart 2012

ya çok komik yorumlar var.titanikteki sarışın çocuk filan demiş kimi.kimiside titanikteki başrol demiş..alemsiniz walla =)

sokacy
01 Mayıs 2012

Harika bir filmdi ve çok güzel bir son oldu. Kaliteli bir film izleme seçeneği sunduğu için sitenize teşekkür ediyorum.

emma
01 Mayıs 2012

Ne saçma bir film 2 saatimi boşuna yedi ne oldu sonunda adam rüya eleminde mutlu mesut yaşadı gerçek dünyada çocukları babasız kaldı ne saçma bir film olmuş tavsiye etmiyorum

ozi
05 Mayıs 2012

site yöneticilerine çok teşekkürler.çok kaliteliydi ehr şey ve film enfes.

murat
29 Mayıs 2012

sonu mükemmel olmuş

ali
06 Haziran 2012

film gerçekten süpermiş izlediğim en güzel filmlerden biri

Kubilay-Seda
09 Haziran 2012

Gercekten Guzel bır fılmdi sonun da cocuk larına kavustugunda Duygulandık Nekadar Bilim Kurgu Turunde Fılm sevmeyen olasa bile Bir deneyın :)

simge
21 Temmuz 2012

Tek kelimeyle müthiş bir filmdi. Sonunu herkes gibi bende ilk başta anlamasam da sonradan anladım . Böyle kurgulu bir film ben bir Titanic’te gördüm birde bu. Bu film benim favorilerim arasında. Büyük bir emek helal olsun !

zeynep
22 Temmuz 2012

arkadaşlar leonardo di caprio oynuyo tamam bu kadar büyütmeye gerek yok

ceyda
03 Eylül 2012

Film izlenmeye değer bir film herkese tavsiye ederim sizi şaşırtacağına eminim herkese iyi seyirler :)

Pars
03 Eylül 2012

Ceyda’ya kaılıyorum izlenmeye değer bir film harkulade

Ceyda
04 Eylül 2012

Pars sence esaretin bedeli nasıl bir film inception kadar iyi mi?

Pars
04 Eylül 2012

inception kadar iddialı olmasa da yine de güzel bir film tavsiye ederim Ceyda

Totoş
03 Şubat 2013

genellikle bunu söylerler…

inception
15 Şubat 2013

ulan şu sonunda düşecekti galiba o totem ?

zeynel
22 Temmuz 2014

güzel

Film Robotu

Rastgele Filmler

Kabile

Kabile Bir grup genç, tatil için yelkenliyle denize açılır. Ancak bir kaza geçirirler ve kendilerini ıssız bir sahilde bulurlar. Fakat burası göründüğü

29 Kasım 2011 - İzlenme : 21.272 - Yorum : 30
Cennetin Müziği 7.5/10

Cennetin Müziği 7.5/10 Dünyaca ünlü bir orkestra şefi olan Dareus, bir konser esnasında kalp krizi geçirir. Doktorunun tavsiyesi üzerine, stres dolu hayatını ardında

23 Şubat 2010 - İzlenme : 9.323 - Yorum : 4
Reklamı Kapat

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık