Film İzle Sitemizde 48 Kategoride 5507 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

27 Nisan 2011'de Eklenmiş, 17.386 Kişi İzlemiş, 160 Yorum Yapılmış


Lubna Azabal oyunculuğundaki  mükemmel bir film! Polytechnique?in yönetmeni Denis Villeneuve tarafından Wajdi Mouawad?ın ünlü oyunundan sinemaya uyarlanan bu yürek burkucu trajedi, anneleri Nawal?ın (Lubna) ölümünün ardından Lübnan?a doğru yola çıkan Simon (Maxim Gaudette) ve Jeanne (Mélissa) adlı ikizleri izliyor. Bu serüven annelerinin geçmişine rahatsız edici bir ışık tutarak onları çarpıcı bir gerçekle karşı karşıya getirecektir.

Gösterim tarihi: 29 Nisan 2011
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.9/10
IMDB puanı: 8.2/10
Yapım: 2010-2011
Oyuncular: , , , , , , , , , , ,
Tür: Dram, Gerilim
Senaryo: , ,
Yönetmen:
Orijinal Adı: incendies


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI?

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

neslihan
27 Nisan 2011

tek kelimeyle muthiş bir film sonuna kadar izleyin sonunda tüyleriniz diken diken olacak emin olun kesinlikle izlenmesi gereken bir film…

sedat hamoğlu
27 Nisan 2011

muhteşem bir yapıt verilen puan tam olmalı 10 katmerli bir dram hayatın acıların içerisinden çıkan izlemelisiniz

yaralieskiya
27 Nisan 2011

MUKEMMEL MUKEMMEL AMA SONUNA KADAR IZLEYIN MUKEMMEL!!!!!!!

sef
27 Nisan 2011

cok güzel bir film sonu çok etkileyeci bir şekilde bitiyor şok eder cinsten

ERSEL
27 Nisan 2011

TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM…

Tülay Kahraman
28 Nisan 2011

Çarpıcı bir hikaye…

derya
28 Nisan 2011

gerçekten izlenmeye deger bir film

hanedan46
28 Nisan 2011

buraya çok şey yazmak isterdim ama inanın nutkum tutuldu.bu filmi buraya koyup bizlerle paylaşan arkadalara çok teşekkür ediyorum.ellerinize sağlık.

Mehmet Akif Oymak
28 Nisan 2011

güzelmiş öylemi insanların kafalarına yerleştirdikleri fikiri anlamıyanlara yazıklar olsun. hep müslümanlar kötü acımasız hristiyanları ezen onları öldüren hristianlar masum ezilen taraf barış isteyen bunları göremeyip hayla ay ne güzel film diyosunuz yüreğine sor denen bizim salak türklerin yaptığı bunun gibi bir filmdi. dininize sahip çıkamayanlar siz bu dini hakketmiyosunuz.

Anonim
28 Nisan 2011

gerçekten çok ii yapılmış çok güzel bir flim.

gülveren
28 Nisan 2011

mehmet akif bey herşeyi din işlerine sokarsanız bu hayat çekilmez olur bu kadar dini bütün bir zati muhterem zat iseniz emek zaman ve para harcanmış bir sinama filmini bu ortamdan değilde misal sinemada oda olmadı orjinal dvd olarak izleseniz? emek hırsızlığı haram değilmidir hak yemek haram değilmidir?din istismarı yapmayın seversin izlersin sevmezsin izlemezsin heee bide sana bunu izleten site yöneticilerine bi teşekkür edersin. . .

halil
28 Nisan 2011

yüzlerce film izleyip de daha ilkkez yorum yapma aşkı içimde oluştu. öyle bir film ki hani son dakikalar adamı yerden yere vuran cinsten.. gerçekten çok şaşırdım son bölüme, görüntüler özellikle oyunculuk anne ve ikizlerin oyunculuğu şok oldum yaa böyle bir senaryo olamaz.. hakikaten herkese tavsiye ederim izleyin mutlaka, ekleyen arkadaşıma bizi bu filmle tanıştıran arkadaşıma çooookk teşekkür ederim..

cin_ali_sinemada
28 Nisan 2011

izlenmes gereken bir film
savas dekorun cok begendim…

bir de arkadaslar filmin sonunu yazmasalar daha a guzel olacak tabii :-)

seva
28 Nisan 2011

film guzel amma son bolum bozuk, saka gibi yani

beady belle
28 Nisan 2011

böyle bir senaryo , böyle bir oyunculuk !! Çarpıcı , yıkıcı , insanı dehşete sürükleyen ve nefesini kesen bir film ! izlemelisiniz .. !

serpil
29 Nisan 2011

müthiş

1+1=1
29 Nisan 2011

kesinlikle gelmiş geçmiş en iyi filmlerden….

nazenin
29 Nisan 2011

mehmet akif bey islamiyeti karalamakla filmin ilgisini anlamadım.kadın sağcı hristiyan milislerin başkanını öldürüyor.öldürmesinin nedenide otobüsteki müslümanları yakması.filmi nasıl seyrettiniz yahu siz.konu açık müslümanlığı kötüleyen bişey yok ortada saçmalamışsınız resmen.

nazenin
29 Nisan 2011

kadın filmin başında sağcı milislerden yanayken müslümanların mülteclere yardım ettiğini söylüyor.filmin devemında yanıldığını yanlış tarafı tuttuğunu söyleyip mültecilerden yana oluyor.

Anonim
29 Nisan 2011

tek kelimeyle harika bir film

murad33
29 Nisan 2011

dehşete düştüm.izlenmesi gereken bir film herkese tavsiye ederim.teşekkürler…

Antiochos
29 Nisan 2011

Mükemmel..
Filmi bitirebilmek için 3 site gezdim en son burada tamamladım.. Emeğinize sağlık..

mavigece13
30 Nisan 2011

tek kelimeyle mükemmel bir film, izlemeye başladığın an sonuna kadar seni merak içinde götüren cinsten… tüyleriniz diken diken olacak duyduklarınız karşısında…

Murat
01 Mayıs 2011

Filmi izledikten yarım saat sonra bile konuşamıyordum!

özgür
01 Mayıs 2011

harika bir film oscar alması şaşırtmaz

hasan
01 Mayıs 2011

way bea ıyımıss

levent güneş
01 Mayıs 2011

1 artı 1 her zaman 2 etmez tüylerim diken diken oldu. herkesin izlemesi gereken bir film…

gececi!!
02 Mayıs 2011

film gerçekten mükemmel…izlenilmesi gerekn ve bir çok ders çıkarılması gerekn bir film…
emegi geçen herkese teşekkürler..

tuar
02 Mayıs 2011

Güzel film. lütfen yorum yazarken filmin özetini geçmeyin. izlemeden önce yorumlar okunuyor biliyosunuz ki

suna can
03 Mayıs 2011

Adamlar işte böyle seneryolar yazarak müslümanlıga en büyük hakareti yapıyorlar sonrada onu izleyen biz müslümanlar müthiş filmdi diye laflarla filmi beynimizde düşüncelerimizde sindirmeye çalışıyoruz . bu ne kadar çirkin bir seneryo üstelik ortadoğuda sefalet içinde yaşamaya çalışan insanlar üzerinden uydurulan seneryoya bakın tamda onlara uygun içlerinin pisliğini müslümanlık üzerinden yazmışlar bizde yoktur ana oğul birde onlara bakın daha geçenlerde yabancı bir ünlü açıkladı onyıl babamla yaşadım diye

suna can
03 Mayıs 2011

tüm yüreğimle kınıyorum filmi bunu senaryo olarak yazanları filme alanları tüm nefretimle kınıyorum ve bu yaptıklarını bu hayatta ödemelerini istiyorum RABBİM SEN BÜYÜKSÜN

ilhami
03 Mayıs 2011

tek kelimeyle harika savaşın çıplak ve korkunç yüzünü sergiliyor tabi bu sırada sagcı faşistlerinde yüzünü bir kez daha görmüş oluyoruz. böyle kaliteli filimleri zevkle izliyorum. tşkler

yasin
04 Mayıs 2011

değişik bi hikaye farklı bir kurgu senaryoda fena deil fakat akıcı deil sırf yorumlar yuzunden sonuna kadar bekledım beklentımı sadece sonunda son sahnesi karşıladı ki yorumları okuyup son partı izlesen izlemiş kadar olrsun bazı arkadaşlarımız butun detayları yazmış saolsunlar.emegi gecenlere teşekürler.

kkfilm
04 Mayıs 2011

teşekkürler öncelikle emeğe saygı, filmde müslümanlığa karşı bir duruş görmedim hatta tam tersi hıristiyanlığa karşı bir tavır var. etkilendiğim nadir filmlerden biri oldu. senaryo ve aktarımı başarılıydı filme yapıştırdı beni resmen. konu takibi ve detayları için tekrar izlenebilecek bir film.

gökhan
06 Mayıs 2011

tek kelimeyle müthiş…

mertt
06 Mayıs 2011

way canına!!!

Mehmet Akif Oymak
07 Mayıs 2011

arkadaşlar flimi bende beğendim başta islamiyeti karalaması zoruma gitti sonuna kadar izleyemedim direk yorum yazdım bencede her iki tarafında yanlışlarını anlatan bir flim sonunu yazan bu gerizekalı yüzünden bende flimden keyif alamadım :)

evrim
08 Mayıs 2011

film çok güzelll……
ERKUNT ALBAYRAK’I KINIYORUM…….

feyazs
08 Mayıs 2011

dram bu kadar mı acı bi gercekle biter mi ya… etkilenmemek imkansız.. muhteşem.. mutlaka izleyin.. ve ayrıca bu siteye emeği gecen herkese teşkürler..

mustafa
09 Mayıs 2011

ulan bari burda yapmayın siyaset.siz filme bakın.ne dini ne de başka bişeyi yorumlamayın.her boka dini sokmasanız ölürsünüz.

fatih özer
11 Mayıs 2011

ah tülay ah..

fatih özer
11 Mayıs 2011

güzelmiş

inzaghi
11 Mayıs 2011

herkesin beğendiği bir film olduğu yorumlardan belli. nasıl bir film olduğu ise, genimize işlemiş cinsellik saplantısı ile ülkede yayınlanan dizilerin ailedeki herkesin birbiriyle cinsel münasebette bulunduğuyla paralel olduğu.yakında bu filmdeki ahlaksızlık bu ülkede dizi ve filmlerde de olur görürsünğüz. bir zamanlar fransız din düşmanlarına ultimatom veren dedelerimiz Osmanlı idi şimdi ise ne yazıkkı onlar bize yön veriyor… yazık!

cancancan
11 Mayıs 2011

SUNA CAN, senin gibi cahillere laf anlatmaktan bıktım. Ne ahmak insansın be!!!
Bi dur ya bi dur, hemen Müslümanlığı kötülüyorlar diye bakma örümcek, sanane milletin film zevkinden. Senin gibi iğrenç düşünceleri olanlar için yapıldı bu film. Hayatta her şey olabilir, kınama hiçbir şeyi yarın senin de başına gelebilir!!1

fatih
12 Mayıs 2011

Filmi yeni izleyiceklere kendi görüşümü söyleyim.
Filmin ilk yarım saati karışık gibi pek bişey anlıyamassınız ama yarım saatten sonra olayları kavrıyorsunuz.Film sürükleyici sonu gerçekten çok anlamlı izlemeye değer.Ama sakın ilk yarım saat içinde filmi kapatmayın ben kapatıcaktım ama iyki kapatmamışım.

Rıdvan
14 Mayıs 2011

site yöneticilerine…
Eğer etkut denen adamın yorumu siteden kaldırılmazsa bu siteyi protersto edip bir daha açmayacağım. Adam kasıtlı yazmış veya molozun teki. Ama site yönetimi bu yorumu kaldırmıyor. Abi siteye zararı var be kaldırın şu yorumu…

Seyma
15 Mayıs 2011

İZlediğim en etkileyici filmdi. Gerçekten harika.

atilla1976
15 Mayıs 2011

verilmiş sözü tutmak her ne olursa olsun duyguların en güzeliymiş

hakkı
19 Mayıs 2011

film konusu itibariyle çok ilginç bir film sıkıcı gibi gözüküyor ama sabırla sonuna kadar izlerseniz hadi be diyeceksiniz benim gibi… sonu gerçekten çok dramatik…

Anonim
19 Mayıs 2011

hayatımda izlediğim en konulu film muhteşem ve kesinlikle ödül alması gerekli hiç düşünmeden izleyiniz..

zeynep
19 Mayıs 2011

yaşam boyu izlediğim en güzel konulu film,kesinlikle ödül alması gerekir, dikkatli ve kendinizi vererek izlemenizi tavsiye ederim MUHTEŞEM..

hassasmavi
21 Mayıs 2011

güzel film.. izlenir !

tajdin
21 Mayıs 2011

muhtesem bir kurgu ile cekilmiş bir film unutulmıyacak kılasık film haline gelecegine inanıyorum

hilal
22 Mayıs 2011

bir artı bir, bir edermi.. kesinlikle çok güzel film yapmışlar.muhteşem hemen izleyin..

Hakan
22 Mayıs 2011

Sıkıcı bir film…

serpil
23 Mayıs 2011

hayatımda ızledıgım en etkıleyıcı fılm, mutlaka ızleyın

undercover
23 Mayıs 2011

hayatımda, senaryosu bu kadar şaşırtıcı bir filme rastlamadım bu film gerçekten çok etkileyiciydi.

A.ALİ KÜKREK
26 Mayıs 2011

mükemmel bir yapıt son zamanlarda hayranlıkla izledigim en enterasan fim

mustafa
27 Mayıs 2011

Etkileyici bir film. İzleyin.

perla
27 Mayıs 2011

bu filme yorum yapmadan gecemicem sonlara doğru şoklara gireceğiniz bir film elim ağzımda izledim resmen tüğlerim diken diken olmakdan çok suratım şekilden şekle girdi şiddet ötesinde tavsiye ediyrum

selma
28 Mayıs 2011

Evet 1 + 1 = 1 dir.Müthiş bir filmdi.Ama sonuna kadar izleyin lütfen.

mavi
28 Mayıs 2011

offf çok kötü bir durum yaaa kızn öğrenince verdiği tepkinin kaç katı bir tepki verdim ben inanamadım

süper bir film muhteşem

angel
30 Mayıs 2011

film guzeldi diyorumki lutfen hayata insanlara hangi irkdan olursa sabit dusuncelerle bakmayin arkadaslar ben yurt disinda yasiyorum bir suru farkli ulkeden insan gordum ve hic ogle filmlerdeki gibi degil.Cogu film dogru politik saptiriliyor ulkeler cikarlarina gore kullaniyor onyargili olmayin asla muslumanlardada cok iyi insanlar var hiristiyan ve diger tum dinlerde hepmizi yaradan tek allah herkes nihayetinde insan cogu duygularimiz olaylara karsi ayni uzuntu sevinc gibi akilli mantikli olalim irkicilik guzel bisey degil insanlari sevelim saygi duyalim.Site ekibine tesekkurler hizmetlerinden dolayi.Birde bir konu hakkinda yorum yapiyorsaniz once saygili olalim hakeret icerikli yorumlarla asla dusuncelrinizi kabulendiremzsiniz karsinidakilere yararli faydali ogretici bir yorum yapmak isdiyorsaniz once karsinizdaki insanlara saygili olun ozaman yaptiniz yorum kayde deger alinir tesekkurler

Cevherap
01 Haziran 2011

hepsini izledim en son bölümde sorun cıktı izlenmıyor… en önemlki yerınde olur mu bu :(

Cevherap
01 Haziran 2011

arkadaşlar 1+1=1 eder mi derken ne demek istiyor ben anlamadım ?

SERKAN
02 Haziran 2011

1+1 i bende anlamadım yaw..

selcuk
03 Haziran 2011

guzel fılmdı tesekkurler…..

elçinn
04 Haziran 2011

hayatmda izledgm en güzel flmlerden bi tanesi… muhteşemm..

mehmet
04 Haziran 2011

yok böyle bişi arkadaş yaw…bi de gerçek hikaye derlerse intihar ederim ya…

MEHMET
05 Haziran 2011

emeği eçenlere tşk muhteşem tavsiye ederımmm

emine
05 Haziran 2011

1+1 bir dogum 2bebek yanı onu anlıyorlar arkadaşlar daha acıkca yazamadım izlemeyenlere saygısızlık olmasın.

ali
07 Haziran 2011

çok güzel bir filim seyredilmeye deyer

ankara
07 Haziran 2011

ben hayatımda bu kadar güzel kurgulanmış bir film daha görmedim. gerçekten ilk sırada olması gereken bir film…

demirbilek
08 Haziran 2011

tek kelimeyle mükemmel…

maddoxX
10 Haziran 2011

beni sarmadı…

Anonim
10 Haziran 2011

süper ötesi bir film.. 1+1 1 eder mi? ve ettii.. son müthişti… izleyin..

lordalahor
10 Haziran 2011

filmi izleyecek olan arkadaslar bana sorarsanınz ızlemeyın derım bu fılmın kotu olduğu ıcın değiş sadece saptırılmıs ınsan hayatını cok etkılıyeceğını dusunduğum ıcın bu nfılmı ızledıkten sonra bır annenınne olsun nelere karsı geldığını gorursunuz .cok guzel bır fılım her yonden ama ızlemeyı kımseye tavsıye etmıyorum admın sanada çok tesekurlerımı gonderıyorum boyle guzel bır yapıtı paylasrtığıniçin :)

muhsin
10 Haziran 2011

muhteşem bir filim sonu hele insanın kanını donduruyor yapımcılara teşekkürler

alamut
10 Haziran 2011

Cok etkileyici ve yaralayici bir film sonu bana cok agir geldi. Ama savasi, goturduklerini, bi nebze anlayabilmek icin izlenmli.

Anonim
11 Haziran 2011

psikolojimi bozucak

attila
12 Haziran 2011

emeğe saygı teşekkurler.
YORUMUM SAPIK ÖTESİ BOKTAN Bİ SENARYO AYRI GAYRI
AMA BİZ MİLLET OLARAK HIZLI İLERLİYOZ.
AŞKI MEMNU FALAN BİZİM GÜNLÜK DİZİLERİMİZ HALİNE GELDİ.
FİLMİN SONUDA BENİ HİÇ ŞAŞIRTMADI YABANCİ HIRİSTİYAN USULÜ Bİ TOKAT GİBİ BİŞEY.
arkadaşlar YANE OKADAR YORUM YAPMIŞSINIZ SONU ÇOK GÜZEL DİYE AMA BENCE ÖYLE OLMASAYDI ÜZÜCÜ Bİ DURUMLA KARŞILAŞTIK …ALLAHTAN KİMSENİN BAŞINA GELMESİNİ İSTEMEM. ALLAH KORUSUN DENİCEK BAŞKA BİŞEY YOK.

hande
12 Haziran 2011

nutkum tutuldu!! hayatımda izlediğim en çarpıcı hikaye! mutlaka izlemelisiniz… film için teşekkürler admin.

fatemm
13 Haziran 2011

izlerken kanımın donduğunu hissettim… çok güzel bir film.. ölüm asla hikayenin sonu değildir…

bosnjak
15 Haziran 2011

mükemmel bi film izlenmesi gerek gerçekten…….

ayra
17 Haziran 2011

Son yıllarda izlediğim en güzel filmlerden biri. Kurgu ve senaryo harika. Takip etmesi başlarda biraz izleyiciyi yorsa da bir süre sonra olaylar ve rastlantılar çorap söküğü gibi ard arda dökülüyor.
1+1=1dir. Filmde bunu göreceksiniz…

Kubican
18 Haziran 2011

Çok dramatik,iğrenç ama iyi bir başyapıt..Oscar bu filme verilmezse hangi filme verilecekki.

ahmet
18 Haziran 2011

mal edici bi film .

ahmet
18 Haziran 2011

dini boyutunu karıştırmazsanız gerçekten güzel kurgulanmış bir film.tavsiye ederim

erkan
21 Haziran 2011

hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri. Gerçekten çok başarılı.izleyin pişman olmayacaksınız.

Tokyo
25 Haziran 2011

Film Muhtesem kurgu anlatim olaganustu bu filmi begenenlere 2003 yapimi Oldboy filmini tavsiye ederim neyapip edip izleyin etkisinden kurtulamayacaksiniz sanki senaryo biraz o filmin etkisinde kalmis
emegi gecen herkese sukranlarimi sunuyorum ve HERSEY DE BIRAZ SABIR GOSTERIN

zple
26 Haziran 2011

tek anlamadığım yer “1+1=1 eder mi?”oldu.biri açıklayabilir mi acaba?

Egemen Kurbetli
30 Haziran 2011

spoiler…

1+1=1 Baba ve ağabeyi aynı kişi anlatmak istediği bu..

arzu
01 Temmuz 2011

öğğööo miydem bulandı drama yapıcaklar diye b.. çıkarmışlar böyle feci bişey olurmu olsa bile görmek istemeyiz bir öküz yazmış uydurmuş diğer öküzlerde çekmiş bende öküz gibi baktım saçmalık iğrençliğin ismi mütiş olamaz kabullenemez

hacı osman
01 Temmuz 2011

Bu filmi daha dün izledim, güzel film, özellikle savaşta yaşanan acıların ve insanların çektiği sıkıntıların güzel bir göstergesi, izleyin bence düşünmek ve yaşadığımız zamana ve ülkeye şükretmek için güzel bir ibret olur. filmin sonunu bileden izledim, ama şunu söylemeden geçemiycem;
filmin sonunu yazan malların “ALLAH BELASINI VERSİN”

emine
02 Temmuz 2011

cok beğendim.. herkesin izlemesi gereken bir film..dehset bir senaryo..tebrikler..

esra kaptan
04 Temmuz 2011

afalladım…nutkum durdu…tokat yedim…savaşın iğrençliğini anlatan daha iyi bir film izlemedim…paylaşanlara sonsuz teşekkürler…

şebo
06 Temmuz 2011

mükemmel…

brsrck
07 Temmuz 2011

müthiş müthiş müthiş inanılmaz tüylerim diken diken oldu olağanüstü

burak
08 Temmuz 2011

esaretin bedelinden bile daha iyi bi son.. kesinlikle izlenmeli.

ısımsız kahraman
08 Temmuz 2011

mehmet

Büşra K.
10 Temmuz 2011

Birinin midesi bulanır öbürünün islami duyguları kabarır filme atar da atar.. Hayat çok mu iyi anılarla dolu sanki,bunların kat kat fazlasını kim bilir hangi tarihte hangi insanlar ne şekilde yaşamış da hayatları alt üst olmuş ya da olmakta..Filmdeki savaşa gelince yüzlerce ‘Müslüman’ varki yaptıklarını ateistler yapmıyor!Tartışılır..Velhasıl,Filmin Sonu Oha,Yok Artık dedirtecek cinsten.. İzlenilesidir.. Tavsiye edilir..

barış
10 Temmuz 2011

inanılması zor bir film. hayatımdaki en güzel senaryo diyebilirim. anlatılmaz yaşanır bir film…

cihan
14 Temmuz 2011

harika.

tuğba ylmaz
14 Temmuz 2011

gereçkten çok etkilendim nevalin yerinde olmak istemezdim..herşeyiyle mükemmeldi..

merve
17 Temmuz 2011

tek kelimeyle harika hiç beklenmedik bir son son zamanlarda yapılan en iyi filmlerden biri izlenmeye kesinlikle değer

ayse
18 Temmuz 2011

müthiş bir hikaye…inanılacak gibi değil

fatih
18 Temmuz 2011

Bu film değil resmen propaganda. Yarısına kadar sırf şu yorumlarınızın hatırına izledim. Filistinlilerin Filistin otobüsünü taradığı yerde zurna zırt dedi. Böyle bir şeyi hiç aklınız mantığınız alıyor mu? Bundan sonra yorumları ciddiye almayacağım.

duru
20 Temmuz 2011

kesinlikle muhteşem bir film.hayatımın filmi.tavsye ederim.radiohead in şarkısı filme oldukça uymuş özelliklede o sahneye.ayrıca lütfen arkadaşlar yorum yazarken film hakkında ayrıntı bilgi vermeyin.örneğin bazı kişiler filmin sonunu falan yazıyor.hiç hoş değil.filmizleye teşekkürler.

elif
22 Temmuz 2011

tek kelimeyle gerçekten mükemmellll… Anlatacak kelime bulamıyorum film için… çok etkileyiciydi. Son zamanlarda izlediğimm en güzel en başarılı filmdi.

Emre
24 Temmuz 2011

Filmin başında sıkılıpta sakın yarıda bırakmayın.Pişman olmayacaksınız.Sarsılacaksınız ve tekrar kendinize gelmeniz biraz zaman alacak.

Anonim
01 Ağustos 2011

mükemmel film

mervann
02 Ağustos 2011

beni sokk eden tek film

izleyici
03 Ağustos 2011

harika bir film

Cansu
05 Ağustos 2011

dondum kaldım. her anı bir başka çarpıcılıkta ama son öğrenilen gerçek baş döndürücü hatta vurgun. olağanüstü

ceren
08 Ağustos 2011

tek kelimeyle muhteşem bir film.sonuna kadar büyük bir heyecanla izledim ki bence 10 üzerinden 10 alabilecek bir film.öylesine çarpıcı bir hikaye,oyunculuk,gerçekliğin yansıtılması.kesinlikle izleyin asla pişman olmıycaksınız….

begüm
09 Ağustos 2011

yorumlara bakıp filmi izledim ama söylendiği gibi donup kalmadım belli bi zaman sonra tahmin etmiştim zaten annenin mektupları dokunaklı geldi okdar ne çok güzel nede çok kötü tek söylüceğim artık yorumlara bakmadan film izlicem…

büşra
13 Ağustos 2011

içimi çürüttü bu film, böyle bir hayat yoktur ya sanmam, bir kadın dayanamaz bence bu kadar ağır hayata!

pelin
14 Ağustos 2011

Filmin senaryosu iyi olabilir ancak mekan ve ışıklandırmalar berbattı.İçimi kararttı diyebilirim.Bir de çok yavaş gelişiyordu olaylar..

azade
17 Ağustos 2011

mutaka ızleyinnnnn sonuna kadar izleyin

mevmev
17 Ağustos 2011

bir artı bir iki eder.bir artı bir ,bir eder mi? izlenmesi gereken güzel bir film.tavsiye ederim.

1+1=1
17 Ağustos 2011

çok deriinn ce çokkk ince bir yapım ilkdefa yorum yazdım

NIL
17 Ağustos 2011

Filmde bir savaş var ve izleyenler sonuna şaşırıyor. Bence geçmişle bağlantılar çok güzel kurulmuş. Akılda hiç soru işareti bırakmayan bir film. Herkes aynı şeyi beğenmek zorunda değil.
Sadece bazı arapçalar eksik tercüme edilmiş ama çok da büyük bir eksiklik değil.
Güzeldi.

halim
17 Ağustos 2011

Bır kamera bır ınsan berbat bır sahne kıyfettler sıfır goruntu sıfır somurge halınde olan bır ulkede fılm ne kada guzel olabılır sorarım sıze..berbat otesı pıs bır fıransız fılmı daha ne deyeyım kı ..KEMAL SUNAL FILMI bıle bunda vede bunun gıbılerden 1000 kat ıyıdır…yetmemıs gbı 120yorum almıs TURK fılmı neden gerı kaldığı bellı ıldu arkadaslar BELLI OLDU…

Tolga
18 Ağustos 2011

Sağlam senaryo ve kurguya sahip harika bir film…unutulmaz bir final ve hikaye…İŞTE SİNEMA…emeği geçen herkezi kutlamak gerekiyor…Oscara aday olmuş nasıl alamamış anlamak mümkün değil!!!yerine kim almışda daha iyimiş merak ettim doğrusu….

İZLEYİN MUTLAKA AMA MUTLAKA…

cevat
18 Ağustos 2011

MÜTHİŞ, MÜKEMMEL, ŞAHANE

emre
18 Ağustos 2011

Çok güzel bir film. En sevdiğim filmler arasına girebilirmiş! eğer yorumları okumasaydım. Çünkü bazı şom ağızlılar sonunu yazmış. Eğer izleyecekseniz sakın yorumları okumayın….

polat
18 Ağustos 2011

ya bu kadar olur ya o kadar film izledim böylesini izlemedim arkadaslar film biraz bulmaca gibi anlamaya calısyorsun zor anlasılıyo ve film min sonuna geldığınde anca filmi çözebiliyorsun yok böyle film helal olsun filmi yapana 10 üzerinden 10 bu filme kötü yorum yapanda ya filmden anlamayan ya gerizekalı olmalı sonunu 3 defa tekrar tekrar izledim süper bu filmi izlemeden ben film izledim demeyın muhteşem …

polat
18 Ağustos 2011

yok böyle bir film muhteşem ötesi film biraz bulmaca gıbı karışık görünsede filmin sonun da herşey anlaşılıyo ve yok böyle birşey diyorsunuz filmin sonunu 3 kez izledim bu filmi izlemeden baska film izleyenler film izledim demesin 10 üzerinden 10 süper helal olsun filmi yapana

Aslı
18 Ağustos 2011

Söylenecek çok şey var…
Belkide hiçbirşey…

Muhteşem bi yapıt.Özellikle sonu

elif
27 Ağustos 2011

Filmi yaklaşık 1 ay önce izledim. ama filmin adını her duyduğumda gördüğümde bu filmle ilgili bişeyler söylemek istiyorum. Ama sadece “muhteşemmm harikaa” demekten başka bişey diyemiyorum. Gerçkekten bu filmi kesinlikle izleyin. ben bu filmi seyrettiğimden beri bu filmin yarısı kadar etkileyici bi film izlemdm.

emrah deniz
27 Ağustos 2011

film çok çok güzel…özellikle sonuç kısmı mükemmel kadının yazdığı mektuplar ve yıllar sonra 3 kişinin ortak kaderi.sıkılmadan izleyebilirsiniz..

büşra
01 Eylül 2011

Gerçekten diyecek bi şey bulamıyorum yaa çok etkileyici kaçırılmaması gereken filmlerden.

sedef
04 Eylül 2011

Bu kadar etkileyici bir son beklemiyordum.Başlar biraz durgun diye filmi sakın izlemeyi bırakmayın derim Harika bir film.

ayse
13 Eylül 2011

tek kelimeyle süperrr bir filmmm

ali osman
15 Eylül 2011

bu filmi izleyen herkesin aklında sonsuza ”kadar şarkı söyleyen kadın”ın ismi hafızalardan silinmeyecektir… bu arada psikolojiniz de bozulabilir!!!!

SEYYARE
15 Eylül 2011

cok guzel filmdi..anlamli sonunda insan ne oldugunu ancak cikariyor..

kuntay
15 Eylül 2011

büyük bir dram,ne acı…

karanlık
16 Eylül 2011

o ne yahu o nasıl bir film yahu hakikaten bazen gerçekleri öğrenmemek daha az can yakıcı olabılıyor:(

karadeniz
01 Ekim 2011

en sade nasıl anlatılır bilmiyorum. film kanımı dondurdu neden bilmiyorum ağlamak geldi içimden

idilka
07 Ekim 2011

Nasıl bir hikayedir bu…Filmin ismi gibi içimde yangın oldu film.Mutlaka izleyin…İbretlik..ok teşekkürler:)

meral inan
10 Ekim 2011

harika muhteşem ne derseniz deyin.kanım dondu son sahnelerde.

cart curt
12 Ekim 2011

muhteşem ötesi… filmi izlediğimde hiç ben film izlememişim dedim çok etkili

Soner Sırmatel
20 Ekim 2011

Sinema bu işte .. 10/10

erhan aydın
27 Kasım 2011

bu filmde müslümanların eziyet ettiğini sanıp akabinde filmi beğenenleri ahmaklıkla itham eden zat otobüsü ateşe verenler sağcı hristiyan milisler bu arada bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak acziyetine düşme bence

serkan
16 Aralık 2011

gerçektem mükemmel bir film trajik bir hayat hikayesi çok iyi oyunculuklarla işlenmiş filmde.

serkan
16 Aralık 2011

gerçekten mükemmel bir film. trajik bir hayat hikayesi iyi oyunculuklarla işlenmiş filmde. kaçırmayın mutlaka izleyin.

hüseyin
17 Aralık 2011

neydi bu böyle ya ?? dondum..çok iyi film..müthiş

aslı
07 Ocak 2012

herkese tavsıye edebılcegım bı fılm tek kelımeyle şahane…sonuna kadar sabırla ızledım ve bu yorumu yazarken bıle fılmın şokundayım 10/10

mrym
16 Ocak 2012

muhteşem bir film ikinci kez izledim yine izleyebilirim.1+1 i anlamayan arkadaşlar arada kitap okuyun anlayışınız gelişsin.ne cinsellik ne de dinimize hakaret var baktığını göremeyenlere aldırmayın mutlaka ama mutlaka izleyin.bu bir başyapıt

dilek
23 Ocak 2012

Onlarca film izlemiş olmama rağmen bu siteden, ilk defa yorum yazıyorum.
Öncelikle bu filmi izleme olanağı verdiğiniz için site yöneticilerine çok teşekkür ederim.
Tek kelimeyle “vurucu” bir film… Öyle hayatın içinden, öyle olası bir dram ki, insanı fazlasıyla ürpertiyor bu yüzden. Dilerim kimse bu acıları çekmez.

ossy1982
25 Ocak 2012

muthesem bir film tek kelimeyle anlatilirsa…

defne
31 Ocak 2012

Güzel filmdi gercekten.Mehmet Akif Bey,öncelikle salak türkler diyorsunuz siz nesiniz?Bu topraklarda yaşıyorsanız ve türkiye vatandaşıysanız siz de türksünüz.Bu bir film nihayetinde.Bu dini kimin hakedip etmediği sizin kararınıza mı kaldı?Siz bu hakkı nereden aldınız?Kendinizi gerçekten neyin yerine koyuyorsunuz?Siz kendi içinizde dininize sahip çıkın.bırakın diger insanlar ister çıksın ister çıkmasın.dini sanata da karıştırdınız ya laf yok diyecek.Tahsil seviyenizi bilemem ama ‘hayla’ diye yazdığınıza göre,tahsiliiz iyi de olsa-ki çok sanmıyorum- düşünce tarzınız ve türkçeyi kullanma biçimiz çok eksik.Acaba dinle çok mu kafayı bozdugunuzdan ki?

erkan
08 Şubat 2012

gercekten guzel bir film .herkese tsekkur .herkese tavsiyem bence filmi okumaya calisin .gerisi yalan.he bu arada the game de izleyin .

gözde
29 Şubat 2012

mutlaka ama mutlaka izleyinnnn .. hayatımda izlediğim en ama en müthiş filmm..

Avatar
17 Mart 2012

Cok film izledim ama hayatimda boyle guzel film gormedim ,kalpi olan bakmasin:)

yusuf
24 Mart 2012

ben böyle bi film daha önce yapıldımı hatırlamıyorum izlediğimin en iyilerindendi gerçekten

özlem
07 Aralık 2013

şok şok şok..kanım dondu beee

bilal
08 Aralık 2013

müthiş izlenmesi gereken çarpıcı bir film emeyi geçenlere teşekkür ederim

ayers
15 Aralık 2013

beğenen arkadaşların zevklerine saygı duyarak sölüyorum son yarım saatlik bir film yorumlara bakarak izledim ama çıtayı fazla yüksek tutmuşsunuz bence bu tür savaş filmleri hep böle dramatiktir burda da aynı duygular ahım şahım bişey yok senarist sonunda çakmış voleyi ama filmin 100 dk sı çok da ekrana kilitlemiyo hele % 70 arapçayken ne alt yazı var ne çeviri filmin akıcılığını bozan en büyük neden

kemal mustafa
16 Aralık 2013

bu hrtynların yaptıkları ırakta arapkadınlara tecavüz edip mavi gözlü sarısaçlı çok cocuk var ve bu filmi günah cıkarmaları için yapmışlar yaptıklarını müslümanlara yıkmaya çalışan AHLAKSIZLAR BUNLAR M AKİF Kardeşi teprik edirim otobustekileri yakanlar yüzleriniörten dinsizlerdir haççı göstereni vurmadılar tamamen müşlümanları dişlamak için yapilmış bir hayvanlıktır HAAA sakın benım hakkımda kimse yorum yapmasın bulurum KOD61 beyninizle izleyin

Film Robotu

Rastgele Filmler

Koruyucu 5.1/10

Koruyucu 5.1/10 Jackie Chan’in en güzel filmlerinden birisidir. En çok aksiyon gösterdiği filmler arasında en üst sıralardadır. Gösterim tarihi: 23 Ağustos

01 Ocak 2011 - İzlenme : 23.182 - Yorum : 8
A Prophet (Türkçe Altyazılı) 8.1/10

A Prophet (Türkçe Altyazılı) 8.1/10 Bir gencin hapishanede mafya babasına dönüşmesinin hikayesi anlatılıyor. Film 2009 yılında İtalya ve Fransada yapılıyor. Senaristleri Jacques

25 Nisan 2010 - İzlenme : 11.224 - Yorum : 29
Reklamı Kapat

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     

 
Yukarı Çık