Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7073 Film Bulunmaktadır.

01 Ocak 2014'de Eklenmiş, 98.825 Kişi İzlemiş, 32 Yorum Yapılmış

Gåten Ragnarok
Kuzey mitolojisinde dünyanın sonu olduğu düşünülmektedir. Arkeolog olan Sigurd (Pål Sverre Hagen) Ragnarok efsanesini araştırma kararı alır. Bu araştırma için yanına iki arkeolog arkadaşını ve iki oğlunu alarak yola çıkar. Yolculukları kimsenin adım atmadığı Norveç ve Rusya arasında kalan ve en kuzey uçta bulunan bölgedir. Buraya vardıklarında Sigurd, eski Rune yazılarının gerçek anlamını öğrenecektir.

Gösterim tarihi: 30 Ağustos 2013
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.0/10
IMDB puanı: 6.7/10
Yapım: 2013
Oyuncular: , ,
Tür: Aksiyon, Macera
Senaryo:
Yönetmen:




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Gio Vaneo
01 Ocak 2014

pek beğenmedim, puanını hak etmemiş bence 10/4 en fazla

Ahmet
01 Ocak 2014

Tamamen Vakit Kaybı

okan
01 Ocak 2014

izlenebilir güzel

bilal
01 Ocak 2014

keyifle seyredilecek güzel film

qwerty
01 Ocak 2014

film akıcı ama konusu saçma geldi biraz bana sonu zaten cok anlamsızdı bana sıkıldımda denilemez

cem
01 Ocak 2014

yav nehir büyüklüğünde bi yılancanavar ama yavrusu 20cm solucan gibi? komik senarist yönetmen yapımcı düşünemedi diyelim hadi bunu oyunculardamı hiç farkedip uyarmamış

RacorK
01 Ocak 2014

Film güzel fakat bence sonu daha güzel olabilirdi izlemenizi tavsiye ederim

Asil
01 Ocak 2014

Sadece vakit kaybı tercih etmem …

deniz
01 Ocak 2014

admin neden son filmlerinde 5.ci kısımdaki film 360 da neden 480 yada 720 değil

admin
01 Ocak 2014

Merhaba Deniz.

360 yazan kısma tıkladığınız zaman istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz internet hızınıza göre.. Teşekkürler.

mustafa
01 Ocak 2014

başı güzeldi gittikçe saçmaladı ve sonu iğrenç bitti

mesutcivil
02 Ocak 2014

güzel.film.emeye.saygilar

apo
02 Ocak 2014

fil berbattı. izlemeye değmez. yinede emeğine sağlık admin.

ferit
02 Ocak 2014

izlemeye değer

Hidayet Navruz
02 Ocak 2014

Tehlikeli Aşk . Don 2 . Bu Fimler Türkçe Düblaj we Güzel Son Olarakda Rab Ne Bana Di Jodi 2008 Hint Filmi Altyazılı we 10 Numaranın ÜSTÜNDE Bir film Bununda düblajını Yapsınlar. Lafım Sana Deil Admin Bey Bunu Türkceye Cevirenlere Sen söLever … Ben İzledim Hepsini aLtyazı ve haLada Arada Yine İzliyorum. Kendım İÇİN istiyorsam namerdim 😀 TÜM Türkiye İzlesin Diye söLüyorum. Hani Türkler Amerikanlar ws Film Yapıyorda Bu Saydıklarımı İzlesinler Diğerlerine Film Derlermi… ( Tabi İstisnalar war ) Hepsini Yermemek Lazım. tşk

kgn
02 Ocak 2014

çok berbat bir film… kesinlikle izlemeye değmez.

Batuhan
02 Ocak 2014

hayatımda gördüğüm en saçma sondu insan bağlar bişeylere izleyin güzel ama sonu saçma

19derya83
02 Ocak 2014

idare eder….boş vaktiniz varsa izleyebilirsiniz…

uki
03 Ocak 2014

ya bu flim me vakit kaybı diyenler saçmalamıs bence izlerir izleyin

uki
03 Ocak 2014

bu flime saçma diyenler saçmalamıs bence izleyin

Anonim
03 Ocak 2014

iğrenc bir filmdi zaman kaybı bence

anormal
03 Ocak 2014

normalde yorum yapmam ama bu filmin sonuna yorum yapılır. nasıl bir son arkadaş sonu yok havada bitiyor film millete ne oldu oraya bir daha gidildi mi? veya önlem alındı mı? hadi hiç bir şey olmasın şehre dönüp hayatlarına devam etselerdi bari bu ne!!! arkadaşları etkilemek istemem isteyen izleyebilir ama filmin sonu hayal kırıklığı

izleyici
03 Ocak 2014

tek part kısmı düşük pencere 720 yapılsa daha güzel oludu

recep
04 Ocak 2014

evet çok anlamlı güzel bir film tavsiye ederim

enes
05 Ocak 2014

cok sacma bence vakit kaybı helıkopter le de ıne bılırler sacmalık sacmalık baska bırsy degıl .

boldbılot
06 Ocak 2014

iyi tamam da canavarın derdi neydi 1000 yıl sonra yavrusuna kvuşmakmıydı ? yavrusuda olup olmadığı da belli değilki…

makaryos
10 Ocak 2014

AMaçsız bir film olmuş,konu yok,mesaj yok,süreklilik yok.

Efe Can
18 Ocak 2014

film güzel de keşke sonu öyle bitmeseydi keşfettiklerini dünyaya gösterip tv de anlatıp ünlü zengin vesayre olsaydılar kadınlada evlenirdi fln fln 😀 senaryo yazdım be :)))

mstafa
20 Ocak 2014

kesinlikle izlemeyin cok saçma ve gereksiz

tayfun
25 Nisan 2014

pek beğenmedim özellikle sonu saçma olmuş

kartal
25 Eylül 2014

benim sevdiğim türdü saolun varolun

kadir
04 Ocak 2015

şu yorum yapanlar arkadaşlar hepiniz toplanın fılm yapın izleyelim bakalım nasıl olucak tepkılerınız ne olacak beğenecekmisiniz

Film Robotu

Rastgele Filmler

Kovboylar ve Uzaylılar 6.3/10

Kovboylar ve Uzaylılar 6.3/10 Yıllardan 1873, yer Arizona. Geçmişini hiç hatırlamayan bir yabancı (Craig) kendisini Absolution isimli çöl kasabasında bulur. Geçmişine dair

09 Aralık 2011 - İzlenme : 113.216 - Yorum : 103
Real Murders: An Aurora Teagarden Mystery (Altyazılı) 7.0/10

Real Murders: An Aurora Teagarden Mystery (Altyazılı) 7.0/10 Aurora gizemli cinayetleri çözmeyi kendisine hobi edinmiş bir kütüphane çalışanıdır. Kurdukları Gerçek Cinayetler Kulübü’nde belirli

30 Ekim 2015 - İzlenme : 17.515 - Yorum : 2

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık