Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7072 Film Bulunmaktadır.

26 Aralık 2012'de Eklenmiş, 100.603 Kişi İzlemiş, 46 Yorum Yapılmış

Dredd
Dünyanın Atom Çağı’na girdiği karanlık bir gelecekte, bildiğimiz şehirler yok olmuş ve insanlar yüz binlerce nüfuslu megapollerde yaşamaya başlamıştır. Suça karşı zerre kadar acıması olmayan polis güçleri, suçlu potansiyali gördükleri her insanı acımasızca cezalandırmaktadır. Polis şimdi hem jüri, hem yargıç hem de cellattır. Bu Yargıçların en namlısı ise, Dredd’dir. BaşYargıç’tan bir gün Dredd’e, önemli bir görev verir: Cassandra Anderson isimle yeni bir Yargıç adayı eğitim için göreve çıkartılacaktır. Dredd ve Cassandra dönemin en güçlü çetelerinden Ma-Ma’nın yönettiği dev Peach Trees Binası’ndaki bir cinayeti araştırmaya giderler. Fakat 200 katlı ve her yanının çete üyeleriyle sarıldığı bu binadan canlı çıkmaları mümkün olacak mıdır?
Pete Travis tarafından yönetilen filmin senaryasu Carlos Ezquerra, John Wagner ve Alex Garland’a ait, filmin baş rollerini ise Karl Urban, Olivia Thirlby ve Lena Headey paylaşıyor.

Gösterim tarihi: 23 Eylül 2012
Filmizlesene.com.tr puanı: 8.0/10
IMDB puanı: 7.5/10
Yapım: 2012
Oyuncular: , ,
Tür: Aksiyon, Suç, Bilim Kurgu
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal Adı:




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

murat
26 Aralık 2012

sağlam film direk izleyin diyorm

film sever
26 Aralık 2012

Muhteşem bir film, benden 8,9 aldı, iyi seyirler….

kamelot_55
26 Aralık 2012

mutlaka izleyin sadece o kadar diyorum.

yücel
26 Aralık 2012

bencede harika…

phoneix 35
27 Aralık 2012

arkadaşlar film gerçekten güzel izlemeye değer

Tolqa
27 Aralık 2012

Kesinlikle kaçırmayın derim fragmanına aldanmayın dehşet ötesi bir film

jhhgjg
27 Aralık 2012

saçma sapan bi, film

6T1S
27 Aralık 2012

film güzelde karizma adamı bi kere gostermediler ya la 😀

deniz
27 Aralık 2012

ahh ahh nerede slyvester stallone? ilk filme bakın birde buna! adam film boyunca kask taktı. güzel film di ama stallone efsane!!!

Ecem
27 Aralık 2012

iPhone da izlerdim onceden suan su sohbet zimbirtisi yüzünden video oynatmiyor tikladigimda sadece o site açılıyor bı care lütfen iPad tede aynı :/

brky
27 Aralık 2012

güzel film her saniyesi heyecan dolu sıkılmadan izlenir

ozkan
28 Aralık 2012

ya 4. partt silnmiş açılmıyor.

Tolqa
28 Aralık 2012

kesinlikle kaçırmadan izleyin…

alper
28 Aralık 2012

çok iyi tavsiye ederim izleyin

mehmet
28 Aralık 2012

film fena değl ama etkileyici

feride
28 Aralık 2012

harika bi film cok beyendim

ewerest16
28 Aralık 2012

harbi adamı bi gösterseydiyniz yaa.fim güzel.izlenebilirliği var.iyi seyirler.

mst
28 Aralık 2012

very nice

mustafa
28 Aralık 2012

Devamıda gelir serinin sanırım çok güzel bi film keşke sinemada izlense daha güzel olur ancak böyle de güzel şiddetle tavsiye ederim 10/8.5 aldı benden

Mesut
29 Aralık 2012

İzlediğim en güzel filmlerden bir tanesi kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim film muhteşemdi…

yasin yeter
29 Aralık 2012

Güzel bir filmdi tavsiye ederim . :))

BenX
29 Aralık 2012

MüKeMMeL bir Filmdi..

emre
29 Aralık 2012

bence de film çok güzel ve ileri serileri yapılmalı,direk izleyin.

MAD_MAN
30 Aralık 2012

BAŞROLDE KARL URBAN OYNUYO SÜPER BİR FİLM

saint
30 Aralık 2012

harika sürükleyici ber film.tşkrler

atos
30 Aralık 2012

muhteşem bir filmdi.amcık senarist adamın yüzünü göstermedi buda ikinci bir film daha çekecegini anlatmış

ömer
31 Aralık 2012

Film sürükleyiciydi.Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Farklı bir dünya yaratmakla farkını ortaya koymuş zaten.Filmin müzikleride gayet başarılı.İkinci filme göz kırpmışlar.Gişe başarısıda orta derecenin biraz üstü.Boşa gitmeyecek vaktinizi değerlendirebilceğiniz bir film.

ömer
31 Aralık 2012

Film sürükleyiciydi.Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Farklı bir dünya yaratmakla farkını ortaya koymuş zaten.Filmin müzikleri de gayet başarılı.İkinci filme göz kırpmışlar.Gişe başarısı da orta derecenin biraz üstü.Zamanınız boşa gitmeyecek.

efe
31 Aralık 2012

Beğendim ,

BenX
31 Aralık 2012

MükeMMeL Tek Kelimeyle

serkan
03 Ocak 2013

film çok iyi aksiyon filmlerini sevenler için muhteşem gelebilir.

fikret özden
06 Ocak 2013

Film gayet başarılı, etkileyici sahneleri de oldukça fazla fakat bir sonraki sahneyi tahmin etmeniz çok zor değil o yüzden sizi çok fazla heyecanlandıra maya bilir… Kesinlikle zaman kaybı değil tam cumartesi gecesi izlenecek tarzda bir film…

mert
07 Ocak 2013

hep yorumlara bakarak izlerim filimleri gerçekten çok şahane bi filim tafsiye ederım

by_fatih
07 Ocak 2013

MÜKEMMEL ÖTESİ…

Billur
08 Ocak 2013

Aksiyon filmi sevenlerin izleyebilecegi bir film.Konu yavan ama ilginç sahneleri ve zekice işlenmiş kısımları var.Muhteşem demiyim ama guzel bir film bence.

gromba
09 Ocak 2013

film takılıyo çok kötü film güzel ama takılmasa daha güzel olablilir

ty@istanbul
11 Ocak 2013

Güzel film,oldukça sert sahneler var

jemma
12 Ocak 2013

Güzel film ,jöne para vereceğimize tipsiz biriyle ucuza kapatırız hem karizma katar demişler suratı açmamışlar …

murat06
17 Ocak 2013

10 numara bi yapıt

Serkan.
18 Ocak 2013

lam manyakdı olum deliydi lan kafayı buldum aga xd

Swiss
25 Ocak 2013

Bide dublaji olsa 🙂

aytaç
26 Ocak 2013

Basit sıradan hiçbir getirisi olmayan zaman kaybı. O kadar güzel yoruma aldanıp izledim. Hayatımın 100Dk sı çöpe giiti.

haksoz
26 Ocak 2013

bencede güzel filim tavsiye ederim

Gökhan
28 Ocak 2013

Çok güzelmiş.Devamının gelecegini düşündürüyor sonuda 2.si çıkarmı bilmem ama çıkarsa reyiz yumuşar kızla yakınlaşır bence 😀

kartal007
06 Şubat 2013

filim gerçekten güzel kesinlikle izlemeye değer tavsiye ederim.

WrithQuars
04 Ocak 2015

3D Ayri bir ZEVK Cok guzel fakat Biraz sacma gibi O yilina gore oyle efekler Efekler haric hersey super bide bazi yerlerde oyunculk hatasi var AMA YINE COK GUZEL
IZLIYEBILIRSNIZI

Film Robotu

Rastgele Filmler

Geçmişten Gelen 7.1/10

Geçmişten Gelen 7.1/10 Genç evli çift Simon ve Robyn için hayat planladıkları gibi gitmektedir. Ancak Simon’ın liseden arkadaşı Gordo’nun hayatlarına girmesiyle

09 Haziran 2016 - İzlenme : 40.718 - Yorum : 19
Yabancı (Altyazılı) 6.1/10

Yabancı (Altyazılı) 6.1/10 Bir komplo oyununa alet olduktan sonra casuslukla suçlanan eski ajan Snow’a özgürlüğünü yeniden kazanma fırsatı sunulur. Fakat karşılığında

17 Ağustos 2012 - İzlenme : 51.221 - Yorum : 16

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık