Film İzle Sitemizde 40 Kategoride 7063 Film Bulunmaktadır.

13 Ekim 2014'de Eklenmiş, 51.323 Kişi İzlemiş, 37 Yorum Yapılmış

Derinin Altında
“Biçim, doğru anlatıyı bulma çabasından yola çıkar. Bu filmin biçimine baktığınızda, gördüğünüz şey gerçekten de sıradan olmayan bir film.”

Scarlett Johansson dünyaya erkek otostopçuları yakalamak için gönderilmiş bir uzaylıyı oynuyor. Ne kadar donuk ve buz gibi görünse de, dolgun kırmızı rujlu dudaklardan kürk mantosuna noir filmlerinden çıkma bir femme fatale’den çok farkı yok aslında. İskoçya’nın ıssız mahallelerinde araba süren bu seksi kadının neyin peşinde olduğu ya da kim olduğu hakkında bir fikrimiz yok. Kült filmleri ve videolarıyla tanıdığımız Jonathan Glazer uzun yıllar sonra gene tuhaf ve görselliğiyle zihin açıcı bir filmle karşımızda.

Halüsinatif ve rüya gibi sıfatlarını sonuna kadar hak eden film, sosyal gerçekçi bir arkaplanda oldukça tensel ve duyusal bir biçimde sizi yavaş yavaş içine çekiyor. Michel Faber’in aynı adlı kült romanından uyarlanan film, insan olmaya ve hissetmeye dair bir meditasyon adeta. Yarattığı etkiyle uzun bir süre derinizin altında kalacağı kesin!

Gösterim tarihi: 14 Mart 2014
IMDB puanı: 6.3/10
Oyuncular: , ,
Tür: Bilim-Kurgu, Gerilim, Dram




Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

cem
13 Ekim 2014

hayatımda bu kadar saçma boş anlamsız bi film görmedim. 30 dakika bile çok zor katlandım

Anonim
13 Ekim 2014

berbat

huzi
13 Ekim 2014

hayatımda bunun kadar saçma bir film izlemedim.saçma kelimesi bu filmi anlatmaya yetmez..boşa açıpta vakit kaybetmeyin…tamamını izleyemedim tabi.yinede siz bilirsiniz birbakın isterseniz ama değmez…!!!

huzi
13 Ekim 2014

bu filme kim 6.3 verdiyse gözü kördü galiba.0 bile etmez bu film 0 bile fazla…!

Billur
13 Ekim 2014

Uzaylı fılmıydı bence ..yanı bu benım yorumum tabı… ole sıkıcı bır ılerleyısı var kı yarıda kapatabılırsınız ama benımkı merak ıste devam ettım:) tuhaf sonu uzucu geldı.Scarlet johnson a yakıstıramadım bu fılmı dogrusu

büşra giritoğlu
13 Ekim 2014

ilk 40 dk anca izleyebildim. filmin konusu anlatıldığı gibi scarlet bir uzaylımıdır nedir minübüsüyle giderken birilerine adres soruyo vs. topladığı adamları simsiyah biryere götürüyor soyunup baştan çıkartıyor arkasından gelen adamda peşinden gelerek siyah zeminden suya batar gibi bir şeye iniyor. daha sonra içinde duran adam tuhaf bir saçma şeye dönüşüyor. yani okadar saçma ve boş birbirini tekrar eden bir konu 40 dk bunlar oldu vakti olan dayanabiliyosa izlesin.

markwatching
13 Ekim 2014

kesinlikle değerdi

oraslan
13 Ekim 2014

6,8 puan degil o,6 yinede tesekkurler

aLi
14 Ekim 2014

En fazla 20 dakika dayanabildim.Filme tahammül edip bitiren varsa helal olsun derim 🙂

mn
14 Ekim 2014

berbat

MeFTuN
14 Ekim 2014

Arkadaşlar çok saçma bi film.Kelimenin tam anlamıyla berbat….

yalnızkurt
14 Ekim 2014

bütün inancını ve insani değerlerini kaybetmiş herşeyden yoksun kendini koca bir boşlukta hisseden birinin yapabilecegi bir film gerçii buna film denirmi bilmem…

tülay
14 Ekim 2014

Bukadar zamandır film izlerim böyle saçmasını izlememiştim ilk defa yorum yazıyorum .

gio
14 Ekim 2014

evet interesan ama sacma, gercekten birsey olmiyor. film bir fikir yurutemiyor malesef.

sezgin
14 Ekim 2014

tek kelimeyle rezalet sakın izlemeyin

Fatih
15 Ekim 2014

60 dakika dayandım İZLEMEYİN zaman kaybı

sembol10
15 Ekim 2014

İZLEMEDEN YORUMLARI OKUYAN ZEKİ İNSANLARA : filmin konusu; yerli malı haftasında kahtalı mıçı nın konya ovasındaki tek kişilik dev konserinde veresiyenin başı sağolsun,yaşlılara otobüste yer verelimdir.anlamadın mı? film den ne anladın ki yorum dan birşey anlayasanız :)aç tv yi kemal sunal ın kiracı filmi ni 786. kez yine izle.keloğlan ,kara murat,tarkan ve kurt M.ALİ ERBİL FİLMİ izle. hatta tv yi kapat,gözlerini bağla ekrana 7 saat mal mal bakar gibi dur.sokağa çık birine küfür et DAYAK YE.gıcık olduğun birine mutlaka izle diye tavsiye et.ama bu filmi bizim gibi izleme cehaleti yapmayın.( kardeş sen de izledikten sonra okuyorsun galiba) 🙂 emek verenler ne yapsın.

coşkun
15 Ekim 2014

yani bu kadar saçmasapan bir film daha izledim mi evet izledim. bu ne boş ne salakça bir film.

sea
15 Ekim 2014

ilginç bir film

nusret
16 Ekim 2014

berbattttttttttt

aile
17 Ekim 2014

hayatımda bu kadar boş, herhangi bir konusu olmayan saçma sapan bir film izlememiştim, izlemiş oldum, ha bişey anlarız, belki filmin aslı sonundadır dedik yok …. bir halt değilmiş… iğrenç bir film. boşa zaman kaybı…

klç
17 Ekim 2014

böyle saçma bi film olmaz 🙁

kritik
18 Ekim 2014

bu berbat çok kötü diyenleri görende ayda bir film yapıyor zanneder.film on numara bunlar sahtekar izleyin

Archer
19 Ekim 2014

Tam manyaklara göre. Bu filmi yapan normal değil sanırım

Hayatın renkleri
19 Ekim 2014

Çok sıkıcıydı veya beni ruh halim sıkıntılıydı! Yarısını bile bekleyemedim. Scarlett johansson bırakayım da aklımda hep Lucy olarak kalsın:)

kadir cevit
20 Ekim 2014

film çok sıradışıydı.film için kötü şeyler yazanlar emin olun filmi anlamamış(:,film erkek kadın ilişkileri ve ikisinin de birbirini tüketişinin dramatik bir anlatımı ancak anlatım çok felsefik bir şekilde verilmiş.film biraz salvador dali resimlerinin tarzı olmuş.anlamları siz bütünleştirmeli ve ilişkiler üzerine düşünmelisiniz.FİLM GÜZELDİ…

sezgin
20 Ekim 2014

bu berbat çok kötü diyenleri görende ayda bir film yapıyor zanneder.film on numara bunlar sahtekar izleyin BU YORUMU YAZAN kritik sen filmi bile izlememşsin yoksa 50 kişinin saçma dediği filme sen güzel demezdin SAHTEKARDA SENSİN

asabininja
22 Ekim 2014

Bu filme kötü diyen arkadasların filmi bitirmediklerine inanıyorum. Burada uzaylı bir yaratığın gözünden anlatılmış film. Empatinin dibine vurmanız gerekıyor, algılayabılmenız ıcın. Size soğuk ve ruhsuz gelen aslında bir başka yaşam biçiminin bizim dünyamızı algılaması aslında. Bizim değer verdiğimiz tüm şeylerin başka yaşam biçimleri için zerre değeri olmadığını, değerleri oluşturan tüm etkenlerin bizim tarafımızdan oluşturulduğunu gözümüze sokuyor. Bir başka ten altında bir amaç için bulunduğu dünya da yavaş yavaş bizim gibi olmaya başlayan başka bir dünyalının hikayesi. Sonuna kadar izleyin. Uzaylı fenomenine belki de bu kadar realist bakmadınız. Çok iyi.

Anonim
25 Ekim 2014

çok saçma birfilm

evrem
31 Ekim 2014

inanamıyorum ya tüm yorumlara ragmen izledim ama berbat ötesi film konusu bile yok filmin

EFLATUN
04 Kasım 2014

yaramaz…

hollygun
09 Kasım 2014

scarlett abla sanırım bu filmi Lucy’i çekerken arada WC ye giderken çekmiş…keşke bunu çekeceğine tiner çekseymiş…en azından ‘kafa’ yapardı…lanet olası filme çerçeve yapmamışlar…ben izledim pişman oldum siz izlemeyin…pokemon falan izleyin ne bileyim.

orhan
03 Aralık 2014

yani bu kadar negatif yorumdan sonra bu filmi izlemeye korkarım korkuyorum yani 🙂

asabininja
14 Aralık 2014

Anonim. filmleri izlemeden önce genelde senin yorumlarını okurdum dostum. bu filmde fikrim değişti çok üzgünüm.

samet
18 Aralık 2014

BUNU CEKEN KAMERAMAN KÖR OLMUŞ 🙂

susun
27 Ağustos 2015

Allah rızası için bir yorum yapmayın, izleyecek olan varsa bile izlemeyecek, fikirlerinizi kendinize saklayın az.

Mami
25 Eylül 2016

Arkadaslar herkes berbat demiş bu 6 yı geçik ımbd puanı ebenizmi verdi size rağmen izlicem

İlgili Kelimeler : ,

Film Robotu

Rastgele Filmler

No Tears For The Dead – U-neun nam-ja (Altyazılı) 6.6/10

No Tears For The Dead – U-neun nam-ja (Altyazılı) 6.6/10 Film, usta bir paralı katil’i ve onun bir sonraki hedefi ile arasındaki duygusal bağı anlatıyor.       Gösterim tarihi: 4

14 Kasım 2014 - İzlenme : 45.768 - Yorum : 35
Everywhen (Altyazılı) 3.7/10

Everywhen (Altyazılı) 3.7/10 70 dakika süren, Jarand Breian Herdal yönetmenliğindeki bilim-kurgu ve gerilim türünde, 2013 yapımı bir film..           Gösterim

27 Haziran 2014 - İzlenme : 14.697 - Yorum : 7

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     
 
Yukarı Çık