Film İzle Sitemizde 42 Kategoride 7642 Film Bulunmaktadır.

23 Haziran 2015'de Eklenmiş, 212.222 Kişi İzlemiş, 46 Yorum Yapılmış


Ailesi öldükten sonra post-apokaliptik Avustralya’da safi hayatta kalmak için çabalayan Max (Tom Hardy), şiddet ve acımasızlık dolu bu dünyada masum bir gruba yardım etmek zorunda kalır. İlk başta Max’in motivasyonu kendini koruyabilmektir, fakat zaman içinde Max’in içinde tekrar bir yaşam sebebi ve ümit oluşur. Yol Savaşçısı’nda minyatür bir kasabanın masum insanlarını maskeli psikopat Humungus ve deli ordusundan korumak zorunda kalan Max, bu sefer başlarını cesur Imperator Furiosa’nın (Charlize Theron) çektiği bir grup kadını maskeli psikopat Immortan (Hugh Keays-Byrne) ve deli ordusundan korumak zorunda kalıyor. Not: IMDb Top 250: #41

Gösterim tarihi: 15 Mayıs 2015
Filmizlesene.com.tr puanı: 7.5/10
IMDB puanı: 8.1/10
Yapım: 2015
Oyuncular: , ,
Tür: Aksiyon, Macera, Gerilim
Senaryo: ,
Yönetmen:
Orijinal İsim: Mad Max: Fury Road



Alternatif Moly (Kota Dostu) seçeneği için tıklayınız.

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Bordo/Mavi
23 Haziran 2015

Söylemeye bile gerek yok tabiki izleyin muhteşem..

halil ibrahim battal
23 Haziran 2015

çok güzel bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim 🙂

Anonim
23 Haziran 2015

Manyak bişey 😀

Barbaros
23 Haziran 2015

iPad ten nice izliyemiyoruz?

serkan
23 Haziran 2015

adamın dibisin kardesım kesınlıkle izleyin

Mad Max
23 Haziran 2015

Ooooo Admin ne diyim ki adamsın yaa. İzlemeyen pişman olur izleyin.

Hamza B.
23 Haziran 2015

aga izlediğim en iyi 10 filmden biri kesinlikle izleyin ımdb puanını kesınlıkle haketmiştir. 🙂

furkan
23 Haziran 2015

güzel güzel idare eder

Sir Reco
23 Haziran 2015

Çok iyi.

mehmet emin
23 Haziran 2015

Admin hızlısın teşekkür ederim harika bir film bekliyordum.

Harby
23 Haziran 2015

Şiddetle tavsiye ederim filme doyamadık çabuk bitti 🙁

İzler
23 Haziran 2015

9,3 lük bir filmdi.

Filmkolik Tuncay
24 Haziran 2015

hani derler ya FULL AKSİYON die işte o terim bu film için çıkartılmış kesinlikle ne zaman bittiğini anlayamayacağınız bi film.

serdar atabay
24 Haziran 2015

kendine özgü mad max … ÇOK BÜYÜK BİR HATA YAPMIŞLAR HAVAYA UÇURDUKLARI TAŞ KÖPRÜYÜ EVE DÖNÜŞDE İKİNCİ DEFA YIKTILAR !!!

Anonim
24 Haziran 2015

film için teşekkürler ama puanını niye 6.1 verdiniz anlamış değilim

ibrahim acar
24 Haziran 2015

çok güzel ama türkçe dublajı olsaydı daha iyidi ama yinede admin eline sağlık

Denizci
24 Haziran 2015

diğer mad max serilerini bilen biri olarak senaryo basit olmuş tatmin etmiyor.holywood eski hollwood değil anlaşıldı.

Anonim
24 Haziran 2015

Uzun zamanfdır ilk defa yorum yazıyorum filmi daha izlemedim muhtemelen güzel bir filmdir bu sitede emeyi geçenlere çok çok çok teşekür ettiyimi belirtmek istiyorum Siteniz harika sürekli film izlediyim site burası emeklerinizin karşılığını inşallah alıyorsunuzdur teşekürler .

mahirt15
25 Haziran 2015

yahu film full aksiyon tamam da hiçbir konu yok başladı aksiyon bitti aksiyon klasik hollywood filmi

Celaleddin
25 Haziran 2015

Ne filmdi yav. Izle arkadas izle. Sakin tereddud etme

Fatihsonmezturk
25 Haziran 2015

Uzun zamandır bekledim bir filim hakkaten düşümdüğüm den de güzel filim tavsiye etmiyoru zorla izleyin harika bisey 🙂

ibrahim@
25 Haziran 2015

FİLM GÜZEL OLMUŞ AMA MAD MAX BİRAZ ZAYIF KALMIŞ 🙂

koray
26 Haziran 2015

Ne yapcan konuyu Mahir konu istiyosan Behlül izle

DEMEKKİ NEYMİŞ
26 Haziran 2015

sıkı film…

analiz
26 Haziran 2015

muhteşem bir filmdi kesinlikle izleyin 🙂

ahmet yurtkuran
26 Haziran 2015

gerçekten güzel tüm emeği geçenlere ve sitemize tşkler

Anonim
26 Haziran 2015

mad max serisinin yanından bile geçememiş yazık

Mehmet
27 Haziran 2015

Admin başka sitelerde Türkçe dublajı varmış bize alt yazı izlettin :))))

Anonim
27 Haziran 2015

bu filmin oyununu bile oynadım 1999 yılında müthiş birşey yaşasın çılgın maxxxxx bu arada oyunun adı CARMAGEDDON dur ””’ admin allah senden razı olsun adamsın adammmmmmmmmm

julaw
28 Haziran 2015

serinin diğer filmlerinden daha güzel. düşünmeden izleyin. bol aksiyon ve tempolu bir film. ölümsüz joe nun hatunlarının hepsi birbirinden güzelmiş=)

julaw
28 Haziran 2015

Denizci ve Anonim, bu arkadaşlar filmin iyi olmadığını soylemis. yani bu film serinin ilk filmi olan ve Mel Gibson un 3-5 salak motorcunun pesinden koştuğu o sıkıcı, basit filmden dahamı kötü? bu film için mükemmel vs demiyorum tabiki. ama diğer bölümleriyle kıyaslanmayacak kadar iyi olduğu ortada.

rasim
28 Haziran 2015

Mükemmel Ötesi Bu ne Arkadaş :))) 1 Sn bile aksiyonsuz geçmiyor

erol ipin
28 Haziran 2015

biz bu filmi 2014 mayıs ayından berı beklıyoruz filim cok iyi tavsiye ederim

Anonim
28 Haziran 2015

süper bir flim yapmışlar

blackconge
30 Haziran 2015

İlk defa bir filmde herkes hem fikir bunun sebebide filmin harika olması insan reklam arası olsada kalksam diye beklermi ? güzel film seyredın .

nazariye
30 Haziran 2015

baştan sona yolda savaş filmi başka birşey yok. bu kadar puanı hakketmiyor.

Anonim
05 Temmuz 2015

gram bişey anlamadım ama imbd puanı çok fazla buna 8.7 değilde 4.9 gibi bişey olmalıydı bu film sürüklüyor ama bişey anlamadım.

hasan
05 Temmuz 2015

süper

elestirmen
07 Temmuz 2015

Izleyin izleyin izleyin soluksuz bir aksiyon filmi gorsel solen ses oyunculuklar kalite !!!!

Tugrul
07 Temmuz 2015

Güzel film!

sbsb
11 Temmuz 2015

senaryo berbat… aksiyon super 🙂

maxs
15 Temmuz 2015

Film müthiş ve ötesi, şiddetle tavsiye edilir..

strom
22 Temmuz 2015

hic bitmeyen bi tenpo guzel hikaye guzel kurgu guzel efekt oyunculuk hepsi bi arada super bi film bayilarak izledim

ctnkyahsn
15 Eylül 2015

Aksiyon dolu mikemmell bir film kesinlikle izleyin..

1
18 Mart 2017

gozell

HİÇ BİŞEY
10 Nisan 2017

hayatımda en izlediğim saçma film 2 saatimi boşa harcadım

Film Robotu

Rastgele Filmler

Mahzen 5.8/10

Mahzen 5.8/10 Susan (Teri Polo) küçük ve sakin Bensonville kasabasından iki erkek çocuğu Dane (Chris Massoglia) ve Lucas (Nathan Gamble) ile New York’a

25 Temmuz 2012 - İzlenme : 34.722 - Yorum : 30
Yüzleşme 6.8/10

Yüzleşme 6.8/10 Suç öncüsü Don (Shah Rukh Khan) Asya yeraltı gezegenine meydan okumuş ve adeta kölesi haline getirmiştir. Artık hedefini Avrupa kıtasının

25 Şubat 2013 - İzlenme : 24.027 - Yorum : 19

Twitter'da Takip Edin

 
Yukarı Çık