Film İzle Sitemizde 49 Kategoride 5516 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

19 Kasım 2011'de Eklenmiş, 80.089 Kişi İzlemiş, 128 Yorum Yapılmış


Emma (Anne Hathaway) ve Dexter (Jim Sturgess) birbirlerine tamamen zıt sosyal yapılardan gelen iki genç insandır. Emma işçi sınıfı bir aileden yetişmiş, hayata dair devrimci ruhu olan bir genç kızdır. Dexter ise baba parası ile okuyan, çapkın ve eğlenceden başka bir şeyi umursamayan biridir. İkilinin yolları üniversiteden mezun oldukları gün kesişecek ve 15 Temmuz tarihi uzun yıllar sürecek bir arkadaşlığın başladığı gün olacaktır.

Onların hayatları bazen beraber bazen uzak diyarlarda akıp giderken, her yıl 15 Temmuz’da
aralarındaki ilişkinin seyrine de tanık oluruz. Mutlulukları, hüzünleri, umutlarıyla geçen 20 yılın ardından tanıştıkları mezuniyet gününün gerçek anlamını da anlayacaklardır…

Geçtiğimiz sene Carey Mulligan ve Peter Sarsgaard’ın başrollerini paylaştıkları Aşk Dersi (An Education) filmi ile adından bolca söz ettiren Danimarkalı yönetmen Lone Scherfig’in yönettiği film, David Nicholls aynı adlı çok satan romanından beyazperdeye uyarlandı. Filmin senarsitliğini de yazarın kendisi üstleniyor…

Gösterim tarihi: 14 Ekim 2011
Filmizlesene.com.tr puanı: 7.8/10
IMDB puanı: 6.6/10
Yapım: 2011
Oyuncular: , , , ,
Tür: Dram, Komedi, Romantik
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal Adı: One Day


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI?

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

y,a
19 Kasım 2011

beni 1992 ye getirdi bu film.muhtesem,hala daha agliyorum.

Büşra Şişman
19 Kasım 2011

Kitabını okuyanlar, filmi ‘kitaba göre’ biraz basit bulabilir.Yani kafanızda tasarladığınızın aynısını göremeyeceksiniz tabiiki.Okumayanlar zaten çok beğenecektir diye düşünüyorum.Ben hem kitabını hem de filmini tavsiye ederim.(Ne kadar zaman geçerse geçsin,kalbin doğru kişiye gidiyor sonunda :))

ups.
19 Kasım 2011

bu filmi bekliyodum sonunda düşüş nete ama video lar gelmiyor ne 1. de ne de 2. de.. 2 gündür sadece sitenizden film izleyemiyorum….

aBrakaBra
19 Kasım 2011

kesinlikle şaşırtıcı sürekleyici bir film izleyin hiç pişman olmazsınız

louıse
19 Kasım 2011

kitabıda vardı bunun ve filmini merak etmiştim çok sevdim izleyin

TORALP
19 Kasım 2011

FANTASTİK BENCE SUPERDI SONU UZUCU BITIYOR AMA COOK ETKILEYICI

gauss
19 Kasım 2011

bence güzel bir film zamnla bazı şeyler değişir ama bazı şeyler hep aynı kalır.aşk üzerine güzel bir yorum.

semra
19 Kasım 2011

güzel bir film…………..

elif
19 Kasım 2011

beni ağlatan tek film diyebilirim…

gercek seven
19 Kasım 2011

inanılmaz derecede dokunaklı gercek askın ailenin ve sevdigin kişinın onemıni gosteren anlatan ve anlanılmasını saglayan bır film.Elindekilerimizin degerini asla unutmamalı ve kıymetını bılmelıyız.

rıza
19 Kasım 2011

çok mükemmel bir film perişan oldum diyebilirim çok güzel bir hikaye eğer (gerçek aşk)’ı görmek istiyorsanız izleyin

ENES
19 Kasım 2011

ben kitabını okumadım ama filmi çok güzel çok çok çok beğendim mutlaka izleyin

seda
19 Kasım 2011

izlediğim en iyi filmlerden biri. izleyin hele hele romantik dram seviyorsanız kaçırmayın derim.

shadow
19 Kasım 2011

birkac kere yazmama ragmen hala flashguru playerene kullnmakta direniyosunuz yazik oldu her zaman sizin sitenizden filn seyrederdim ama 1 haftadir seyredemiyorum artik daha iyi bir site buldum ve elimden geldigince tanidiklarima o siteyi tavsiye ediyorum kolay gelsin size

mehmet
20 Kasım 2011

son zamanlarda izlediğim en dramatik ve romantik bir filmdi. öyle hüngür hüngür ağlanacak bir film değil ama ben ki filmlere ağlayanlara kızan mehmet, boğazıma öyle bir düğüm oturdu ki ağlamamak için zor tuttum kendimi. tşkler admin.

S. S.
20 Kasım 2011

gerçekten güzel film… teşekküreler…

cns
20 Kasım 2011

güzeldi :)

Damla
20 Kasım 2011

Gerçekten çok güzel film. İzleyin, sizi kesinlikle sıkmayacak, kapılıp gideceksiniz.

öylesine
20 Kasım 2011

zaman zaman agırda gitse filmin konusu ikilinin dürüst tavırları ve konusu gayet hoş..benden tavsiye olunur.

murat
20 Kasım 2011

tek kelime ile mukemmel filmizle diyorum.

meltem nyc
20 Kasım 2011

Izlemeden gecen … olsun :)

hande
20 Kasım 2011

Harika harika kitabıda harika.. (: <3

Fatih Kardeş
20 Kasım 2011

Tek kelime ile harika bir filmdi..İzlerken yanınızda mendil bulundurun:)

snq
20 Kasım 2011

İzlenmeye değer..

veli şahin
20 Kasım 2011

Etkilenmemek mümkün bile değil.

handan
20 Kasım 2011

film çok güzel ve anlattığı şey hiç birşeyi sonraya bırakma zamanında yaşa ne olursa olsun sonuçları sonra çok geç olabilir

özge
20 Kasım 2011

ups’a katılıyorum. ne filmlerinizi indirebiliyorum ne de izleyebiliyorum 2 gündür. bir çare bulun lütfeeen:(

biri
20 Kasım 2011

ya ben bu filmi anlamadım

enes
20 Kasım 2011

muhtesem bır fılm..gercekten cok etlıleyıcı..ızlemek ısteyen arkadaslara tavsıye ederım..

Anonim
21 Kasım 2011

Kitabı da çok güzeldi Film de güzel olmuş Kesinlikle izlemeye değer…

sinem
21 Kasım 2011

normaldi çok harika falanda degildi

Queen
21 Kasım 2011

çooookkk beğendim…ama…..sonunu anlatmayacağım….izleyin görün.

ose
21 Kasım 2011

film harika siteye de cok tşkr

stroya
21 Kasım 2011

çok güzel miş ağladım …

mavice
21 Kasım 2011

kaza sahnesi beni resmen yerimden fırlattı.
güzel filmdi…

fatih
21 Kasım 2011

herkes yorum yapmış film güzel diye ama gerçek olan bunlar degil benim o kadarda hoşuma gitmedi açıkcası

mehmet
21 Kasım 2011

İngiliz hasta dan sonraki seyrettiğim en güzel film.İzlemeyen ÇOK şey kaybeder.

pelin
22 Kasım 2011

çok güzel romantik bir filmdi..meraklısına şiddetle tavsiye ediyorum..

Seda
22 Kasım 2011

Ağlatacak kadar duygusaldı, fakat bugün ben biraz odun olduğumdan , ağlamadım ;))) Hoş, duygusal, romantik bir film. Beğendim, şiddetle tavsiye ederim herkese. Admin e teşekkürler ve izleyecek herkese şimdiden iyi seyirler.

betul
22 Kasım 2011

çok güzel bir film kesinlikle tavsiye ediyorum ….teşekkürler

Özlem
22 Kasım 2011

Çok Çok güzel yha …

Cinek0Iik
22 Kasım 2011

Büyük umutlar ve Melekler şehri karşımı gibi geldi…
Emmy hayatı boyunca aşkının hep hazır oImasını büyük bir sabırIa bekIer…
Dex ise hep eğIence peşindedir ve gercek aşkı arama gibi bir niyeti yoktur.. herşeyi varken bir bir kaybetmeye başIar ta ki ^^BİR GÜN^^ anIayana kadar…
İşte o bir gün fiIme ismini zaten vermiştir. Ancak kader müdahaIe eder… benim notum : 10- 7.5 iyi seyirIer…

amob
22 Kasım 2011

gerçekten mükemmel…

kübra
22 Kasım 2011

Filmin sonları yaktı geçti… gayet duygusal, sevdiklerimizin değerini bilelim ve bunu anlatan güzel bir film. tavsiye ederim…

route
22 Kasım 2011

mükemmel bir film ama bu sitede açmıyor bende başka bir sitede izledim

bugs
23 Kasım 2011

Bir filmde aşk anca bu kadar gerçekçi anlatılınabilinir.
Aşklarına aşık olabiliceğiniz, hayatınızda bir iz bırakacak filmlerden bir tanesi. İzleyin!!!

deniss
23 Kasım 2011

kitabını 2 günde okudum çok beğenmiştim filminide izleyeceğim :)

aygül ilkay
23 Kasım 2011

mükemmel………..

FADİME
24 Kasım 2011

ÇOK GÜZEL BİR FİLM
ASLA PİŞMAN OLMAZSINIZ
HAYATI ANLATIYOR SANKİ
ELDE EDEMEME GEÇ KALMA ERKEN KAYBETME
SONRA…………

tuğçe
24 Kasım 2011

Gene cok güzel bi film yapmış Anne , Bayıldım ……… :))

öö
24 Kasım 2011

hiç duygusal değil ya neresi romantik neresi aşk

h vapur
24 Kasım 2011

kitabı kadar iyi olmasada bence yinede harika…

nilay
26 Kasım 2011

güzeldi gerçekten güzel bir film izleyin ..

kim
26 Kasım 2011

gizem ağlamasaydı bende ağlardım beaaa:S

DuDu
26 Kasım 2011

Çok güzeldi…

Aşk bir kez daha mükemmel bir şekilde anlatılmış..

İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM :)

tuba
26 Kasım 2011

Çok güzel.Her zaman, her koşulda bizi seven, bize değer veren kişiyi bulmak o kadar zor ki. Aslında vazgeçemediğimiz dostumuz, belki de bizim vazgçilmez aşkımızdır, ömür boyu unutamayacağımız. Herkes kendinden birşey bulacaktır.

tuba
26 Kasım 2011

Çok güzel ve anlamlı bir film. Herkes kendinden birşey bulacaktır. Yanı başımızdaki sevgilerin farkına varmanın önemini bir daha anladım.

sinem
27 Kasım 2011

cok has bir filimdi

ekolayzer
27 Kasım 2011

kıza araba çarptığında sanki bana da çarptı.üzüldüm lan.duygu yüklü bir film.hiç sıkılmadan izledim.uzun zamandır böyle bi film izlememiştim(dünden beri:))
es geçme!izle!

özgür
27 Kasım 2011

güzel filmdi insanlar sevdiklerini kaybedince deyerini daha iyi anlıyor ve zamanımız cok kısa

DuDu
27 Kasım 2011

Jim Sturgess aşık olum sanki :))

Aynı sevgilime benziyor :)

DuDu
27 Kasım 2011

harika ya..

Anonim
28 Kasım 2011

çok..çok..çok güzeldi ne olursa olsun mutlaka izleyin. Cok şey öğreniceksiniz………..

stanamir
28 Kasım 2011

çok güzel

zifiri_ss
29 Kasım 2011

tek kelimeyle harika…kesinlikle izlenmeli…muhteşem bir aşk hikayesi…emeqnze saqlk…

serdar
29 Kasım 2011

çok güzel bir film.uzun zamandır bu kadar iyi bir film izlememiştim kesinlikle izlenmeli…

fatoss
29 Kasım 2011

çok güzel bir film bence kesinlikle izlenmeye değer …

DuDu
30 Kasım 2011

süperrrrrrrrrrrrrrr :)

inci
30 Kasım 2011

ne kadar hoş bir film.

alice
01 Aralık 2011

aaaaaaaaaaaaaaaaa olamz böyle birşey yaaa harika ağlamaktan bitirdi beni mahvetti darma duman oldum yaa eeeyyy aşk nerdesin bu zamandan nefret ediyorum herşey sahte yalan yalan yaaaallllaaaaaaann :((((((((

aysays
01 Aralık 2011

romantık fılmlerın hastası olanlara onerırım;)zira ROMANTIK TOP 10 fılmlerınızın ıcırısıne rahatlıkla sıkıstırabılecegınız bı yapıt;)

fatma öz
01 Aralık 2011

kitabını okudum bende önce.sanırım okurken okadar keyf aldım kı zaten okurken bır film izliyor giydim belkide bu yuzden çok begenmedim filmi…sanki çok ayrıntı yok gıbı…kıtabı okuyup izleyınce hayal kırıklıgı yaşıyorsunuz…kıtabı okumamıssanız emınım daha guzeldır…ama yıne de emma morley ve dxter mayhew çok dokunaklı….ama yınede herkese kotabı tavsıye edıyorum cunku fılmde ıster ıstemez bır cok sey eksık….

cagdas
01 Aralık 2011

söyleyecek o kadar çok şey var ki.. en özeti şu olacak galiba.. Bir Gün seni görebilmeyi o kadar çok istiyorum ki..

maviş
02 Aralık 2011

son zamanlarda kaliteli bi yapıt olduğuna inandığım gayet başarılı bulduğum bi filmdi.filmde insanın kendinden bişeyler buluyo olması oldukça hoş.filmin sonu iyi bitseydi bu kadar cuk oturmazdı sanırım.kesinlikle izlenmesi gereken bi film;)iyi seyirler sinema severler

ECRİN
03 Aralık 2011

GÜZEL FİLİMDİ SEVGİLERİN YARIM KALMAMASI DİLEĞİYLE

Gk
03 Aralık 2011

boğazım çok kötü düğümlendi nefes alamadım bi ara…oldukça etkileyici…

gzm
03 Aralık 2011

çok duygusal bir film ….ağlamaktan alamadım kendimi …bu filmde de gördüğümm we beni alıp yaşarcasına o bir gün e götürdü….ewet o bir günden sık sık söz eden we yaşayaacağımı ölüm ile veya ölümden öncesi….her şeyden önce o sewdiğiniz adamın sizin le bir sonu olmadığını…we onun bir başkasıyla olduğunu bırakın görmek düşünmek bile beni çıldırtıyor…yıllar sonra benim değil bir başkasının olması…bir başka elin ona dokunuyor olması…boğazmdaki yutkunamadığım nefes …sewwdiceğimin hayatımdan çıkıp ölmesi..o nefesin yok olması…sonuçta benim ölmem…. gizem s.k

buket
03 Aralık 2011

bu kadının filmleri bi başka saten.. sıradan olmayan, ağlatan ama çok güzel bi aşk hikayesii

Demet cinar
03 Aralık 2011

Filmin guzel olup olmadigini anlayamadim ki 2. Kisimdan sonra surekli hata veriyor sanirim daha tam anlamiyla bu isi profosyonel yapmiyorlar site cok sacma arkadaslar ipad ten seyredebilecegim bir site varmi

Demet cinar
03 Aralık 2011

Bu ste berbat lutfen arkadaslar daha iyi bir site soylermisiniz pipad ten seyretmek icin bu site yetersiz 2.kisimdan sonra hata veriyor

Ecemm'
03 Aralık 2011

izleyemıyrummm :( acılmıyor neden acaba

sevgi
03 Aralık 2011

harika bir film…etkileyici… beklenmedik bir final…

zeynepshr
04 Aralık 2011

ben kitabı okuduktan snra dexterı rüyamda gördüm :D onların tırmandıkları yere bakıp ağlıyrdum o kadar yani :D

AsLı
06 Aralık 2011

Herkesin seyretmesi gereken bir film, gözyaşı garantili :)

pakize
07 Aralık 2011

aşk filimi ama pek güzel değil aşklarını çok sonrtadan anlıyıorlar saçma biraz

gökçen
10 Aralık 2011

film izlenmiyor!

seda
11 Aralık 2011

izlemediğim romantik film kalmadı ama bunu nıye bu kadar abarttınız anlayamadım. filmdeki aşkı bi türlü hissettiremediler. süper değildi ama kötüde değildi izlenebilir.

Selin
11 Aralık 2011

Çoook iyi film yaaaa ağlayarak izlediğim 2. film sonu çok üzdü beni :( ama film mükemmel şiddetle tavsiye ederim

sevgiii
12 Aralık 2011

duygusal moddaysanınz sonu etkiler sizi..hikaye güzel işlenişi bira farklı..

Anonim
13 Aralık 2011

beore sunshine ın konusuna benzemiş.izlenir derinlikli bi film tam ve keufinde hissettirmiyor duyguyu.gereksizce fazla mix yada bizim kulture gore ole bılmııyoum

gece
13 Aralık 2011

güzeldi…

pelin
13 Aralık 2011

gözyaşlarımı tutamadım hala ağlıyorum

NİHAL
14 Aralık 2011

HARİKA…..

power
15 Aralık 2011

bu filmde anlatılan duygular çok iyi ve meslekler ve yaşamlar ama en önemlisi AŞK işte

mugee
17 Aralık 2011

Çok çok çok çok beğendim ve bir o kadar da ağladım..

Anonim
18 Aralık 2011

hala agliyorum

ulka
21 Aralık 2011

Chok ama chok guzel bir flimdi.

e.b
21 Aralık 2011

Kitabın anlatımı ve Türkçe’ye çevirisi berbat,tam anlamıyla zaman kaybı ama film güzel. ilk kez bir filmi kitabından daha çok sevdim diyebilirm.

esma
22 Aralık 2011

süper bi aşk filmiydi cok cok begendim veeee cok duygusaldı tavsıye ederım

gokhan
23 Aralık 2011

harika bir film…

yonzum
23 Aralık 2011

kitap daha dolu doluydu film biraz basit kalmış.

aykübe
24 Aralık 2011

süper yaa

merve
24 Aralık 2011

gerçekten güzel bir film. duygulandım. insanın içini sarsıyor.(gerçekten yürekten sevenlerin)

Anonim
25 Aralık 2011

süper

Mhmt
26 Aralık 2011

Ben gercekten iyi bir film izleyicisimdir ve bu film hakkin da soylenecek o kadar soz var ki konusu ile buyuledi beni muhtesem ‘MUTLAKA IZLENMELI!’

HAKAN KHN.
26 Aralık 2011

Süper…

fd
27 Aralık 2011

aşk dersinin yönetmeni yaznca bi duraksadm o film hoş değldi ama bu gerçekten müthiş sizi alıp o müthiş duygunun ortasında bırakıyor şiddetle izleyin derim

Gözde
28 Aralık 2011

beğenmedim…

Nikolaevna
01 Ocak 2012

gerçekten mükemmel bir film bence en iyi aşk filmi diyebilirim. Ve hatta ağlatan :(

Engin
01 Ocak 2012

4.part kapattim bu ne be aşkmıs :)ask kendinden birseyler vermektir,yaz boz tahtasi degil,ask 15 yılın pismanliğı olamaz çünkü samimiyet yitirilmiş olurki bu kadar taze kalması imkansız 15 yılı 1ay mış gibi anlatılması zaten saçmalık doğruya biz türk erkekleri sahiplenme duygularmız var şunu iyi anlayın sahiplenmek askım sana karşı o kadar değerlidirki sadakatım bunun şahitidir demekdir,bir cok kisiyle olup 15yıl sonra pismanim demek degil

merve
05 Ocak 2012

muhteşem bir film etkisi günlerce geçmiyor bu yılın en iyi filmiydi bence bir erkek ve bir kadının birbirine bağlılığı ancak bukadar güzel anlatılabilir oyuncular zaten çok başarılı birkaç kere daha izleyebilirim..

Saba
06 Ocak 2012

Kitabını tek solukta okumuştum ve çok çok etkilenmiştim ama filmi biraz basit olmuş , kitaptaki çoğu şey filmde yer almıyor -doğal olarak- ama yinede harika bir film aşkı anlamak isteyenler kesinlikle izlemeli :)

paradise kiss
10 Ocak 2012

uzun zamandır ilk kez ağladığım film diyebilirim. bazen bazı şeylerin değerini kıymetini çok geç anlıyoruz sonrada çabuk kaybedebiliyoruz. anne çok iyi bir oyuncu, bebekleri olacaktı :((

leman
16 Ocak 2012

sadakatle aşık olmak budur işte

yeşim
16 Ocak 2012

Harika bir filmdi..izlediğim en güzel film diyebilirm. mükemmel bir aşkk hala ağlıyorum kesinlikle tavsiye ederimmm :))

yeşim
17 Ocak 2012

mükemmel ötesi harikaydı yaa hala ağlıyorum..

faustt
21 Ocak 2012

isyan ettiren harika bi film,,,

enamoro
27 Ocak 2012

kaçırılmaması gereken süper bir film. sevgilinizle mutlaka izleyin derim.:))

Orhan
30 Ocak 2012

Güze bir filmdi , izlediğime pişman olmadım.Hatta keyif aldım :)

Hakan
01 Şubat 2012

filme diyecek bişey bulamıyorm cok etkileyici bir film ne desem bos flmin etkisindeym

nerimooo
04 Şubat 2012

sabahın köründe ne akla hizmet izlersin ki böyle filmi :( harikaaa bi film bayıldım !

pınar
09 Şubat 2012

Gerçekten mükemmel bir film çok etkileyici çok güzel mutlaka izlenmeli..

adem44
10 Şubat 2012

kasımda aşk başkadır filminden bu yana izlediğim aşk ve dram filmleri arasında ilk sırayı aldı! mükemmel bir film 10 üzerinden 9 verdim !

Anonim
14 Şubat 2012

film fena değildi hangi kısmına ağlandı merak ettim daha güzel olabilirdi bence

oğuz
18 Şubat 2012

altyazılısına denk gelemediğim için izlememiştim, burada dıblaj olmayan bir örnek bulunca izleyebildim ve
film bitti ama hala kafamın içinde sürüyor..! bu jadar etkileyeceğini ummazdım. 5. kısım 10:58 sanki benim başıma gelmişti!

film 6.6’dan çok daha fazlasını hakediyor.

xenaa
23 Şubat 2012

çok ağladımmmm kötü oldum iyi film aşk işte budurr

winsun
01 Mart 2012

BU FİLMİN NESİ GÜZEL ARKADAŞ ANLAMADIM GİTTİ ! YA SİZ HİÇ GÜZEL FİLM GÖRMEDİNİZ YA DA BENİM ÇITALARIM ÇOK YÜKSEK :(

spielzone
15 Eylül 2014

kitapta kurgular basitti zaman geçirmek için okundu film ondan daha basit :P kitap edebi bir eser değildi sadece çok satanlardan ki buda çok komik film içinde durum aynı

Film Robotu

Rastgele Filmler

Bana Kendinden Bahset 6.1/10

Bana Kendinden Bahset 6.1/10 40 yaşındaki Mélina Fransa’nın en popüler seslerinden bir tanesinde. Radyo programında insanların psikolojik ve cinsel problemlerine tabulardan

01 Nisan 2013 - İzlenme : 5.247 - Yorum : 2
Transformers: Yenilenlerin İntikamı 6.0/10

Transformers: Yenilenlerin İntikamı 6.0/10 Transformers‘ın tarihçesininde yeni gelişmeler keşfeden Sam Witwicky (Shia LaBeouf), bunu belgelendirerek işe koyulmak ister. Fakat bu belgelerin

14 Haziran 2010 - İzlenme : 33.337 - Yorum : 76
Reklamı Kapat

Twitter'da Takip Edin

Reklamı geçmek için tıklayınız     

 
Yukarı Çık