Film İzle Sitemizde 49 Kategoride 5723 Film Bulunmaktadır.

Film Robotu'nu kullanarak sitede yer alan 5 bin'den fazla filmi kendi zevkinize göre sınırlayabilirsiniz.

05 Haziran 2011'de Eklenmiş, 26.036 Kişi İzlemiş, 100 Yorum Yapılmış


Yaklaşık olarak 89-90 yaşlarında, huzurevinde kalan ömrünü yokluk zamanındaki çalıştığı bir şirkette geçen anılarını anlatan emekli bir veteriner..
Jacob (Robert Pattinson) 23 yaşında babasını ve annesini bir trafik kazasında öldü haberini aldığında büyük bir üzüntü yaşar. Bu süreç içerisinde veterinerlik bölümünün final sınavlarına hazırlık yapar. Sirk treni olduğuu öğrendiği bir trene atlayıp, farklı bir toplum içine dalış yapar. Sirk sahibi Jacob ile iletişime geçtiğinde veterinerlik ile ilgili bölüm okuduğundan hayvanların sorumluluğunu ona verir. Bu süreçte Rosie diye genç bir kız ile tanışır. Sirkteki fillerden birisi şok asidir ve eğitilememektedir. Fakat bu genç veteriner fili eğitmenin bir yolunu bulacaktır. August karşısındaki insanlara karşı hoş görülü davranmayan ve eğiticisi olduğu hayvanlara kötülük yapan acımasız bir kişi olması yanı sıra bir o kadarda karizmatikdir. August ve karısı ile temkinli bir ilişki kuran Jacob, belirli bir süreç sonunda August’un (Marlena) karısına aşık olur.

Gösterim tarihi: 15 Nisan 2011
Filmizlesene.com.tr puanı: 6.6/10
IMDB puanı: 7.0/10
Yapım: 2011
Oyuncular: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Tür: Biyografi, Gizem, Macera, Romantik
Senaryo: ,
Yönetmen:
Orijinal Adı: Water For Elephants


DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞABİLMEK İÇİN KURSA GİTMEYE SON. NASIL MI? TIKLAYIN!!

Işıkları Kapat Sorun Çözümleri Sorun Bildir
.
Facebook ile Yorum Yapabilirsiniz
İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yönetim ücretsiz bir hizmet vermektedir. Dolayısıyla emir kipi kullanmak yasaktır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

perla
05 Haziran 2011

İyi bir aşk filmi diyemicem ama izlenebilir…

qülsüm1903
05 Haziran 2011

ilk yorum benden..olsun Kesinlikle muhteşem bir filmdi. İzlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile izlenmesi gereken filmler arasında diye düşünüyorum….bazen durağan bazen hareketli ama kesinlikle çok iyi ve kaliteli bir film.
aşka, hayvanlara, sirke, insanlara, oyunculara herşeye hayran kaldım :)

suheyl
05 Haziran 2011

türçe istiyoruz

selo
05 Haziran 2011

güzelllll..

Şeyma
05 Haziran 2011

güzel bir yapıt olmuş. kitabınıda okumuştum zaten. çok güzel bir film.

Denise
06 Haziran 2011

İnanamıyorum İşte Muhteşem Ve Ötesi Orjinal İsmini Daha Çok seviyorum /FİLLER İÇİN SU/ daha güzel değilmi ama?

adige
06 Haziran 2011

filmi sinemada seyrettim ve 2. yarıda fenalık bastı kendimi zor attım dışarıya tamamen zaman kaybı ve hiç öle bildigimiz bizi alıp götüren bi aşk filmi deil hiç aldanmayın büyük hayal kırıklıgı yaşarsınız berbat bir flim

fromhell
06 Haziran 2011

bence çok güzel bir filmdi..şiddetle tavsiye ederim..

kaan
06 Haziran 2011

güzel,eğlenceli… :) çok büyük beklentileriniz yoksa izleyin derim…

burakhan
06 Haziran 2011

konusuyla herşeyiyle güzel bir film sıkılmadan izledim bir yaşlı adamın geçmiş hikayesini konu alıyor tavsiye ederim

bllq
06 Haziran 2011

güzel oyunculukların sergilendiği sıradışı bir film kaçırmayın…

aaa
06 Haziran 2011

Güzel bir film.

Gizem
06 Haziran 2011

Türkçe çevirisi çok berbat.

duygu
06 Haziran 2011

mutlu sonla biten bir film.boş vaktiniz varsa izleyin fena değil….

romantıca
06 Haziran 2011

film biraz agır işlenmiş fakat yinede güzel sayılır…robert pattinson a gelince oyunculugu yine üst düzeyde…

izlicek olanlara iyi seyirler!!!

eda
06 Haziran 2011

goodd

efuli
06 Haziran 2011

çok hoş güzel bir film izlenmeye değer…

eda
06 Haziran 2011

filim güzel hoşta tercüme eksikliği çok çoğu yerde bomboş geçiyor.

betul
06 Haziran 2011

it was goood I liked it.

wels
06 Haziran 2011

cok cok guzel fil m izlemeye deger emege saygi tsk

wels kebabcilar
06 Haziran 2011

cok harika film izlemeye deger

buket
06 Haziran 2011

güsel bı fılm ortalrda bırz sıkıcı olsada sonu gusel bıtıyo :))

ordinaryus
07 Haziran 2011

izlemeye değer sürekleyici bir film olmuş. oyuncu kadrosu da güzel tavsiye ederim.emeği geçenlere teşekkürler.

hassasmavi
07 Haziran 2011

ilk yorum benden olsun =) film idare eder yani hanı derler ya sıkılgn zamanlarda zaman gecrmk ıcın fena sayılmaz ama daha ıyı olabılrdı =)

badi
07 Haziran 2011

çok güzel bir filmdi teşekkürler

esra
07 Haziran 2011

kötü bir film.görüntü kalitesi ve ceviri de kötü olunca iyice kötüleşmiş.izlemezseniz çok şey kaçırmış olmayacaksınız.

bell
07 Haziran 2011

inanılmaz bir hikaye…

damla
07 Haziran 2011

çok güzeldi kesinlikle izlenmeli zaman kaybı değil

iLkin-AZE
07 Haziran 2011

Guzel bi film… Tavsiye ederim…

ÇicekçiNehir
07 Haziran 2011

biz ailecek reese witherspoon’u witherspoon ve witoutherspoon gibi çeşitli şekillerinde hep sevmişizdir <3

nazlı
07 Haziran 2011

dehşetül vahşett :):)

peri portal
07 Haziran 2011

Aşk tercihlerimiz midir? Bizi bağlayan şeyler ne? Yalnızlık duygusunu nerde yitiriyorsanız eviniz orası, kimle gideriyorsanız aileniz o kişi… Sirk camiası bize uzak… Şahsi düşüncem benim “aşk” filmi anlayışıma çok yakın değil. Acıyı eziyeti katmerleyip mutlu sonu son 3 dakikaya sığdırmışlar… E hal bu olunca ben keyf almıyorum.Sadistseverler ön koltuğa lütfen… admin ellerine sağlık.

katip
07 Haziran 2011

film aksiyon ve macera arayanlar için berbat ve sürükleyici değil ve sıradan bir ask filmi

superman
08 Haziran 2011

haha filmin ismi orijinal water for elephants türkçesi aşkın büyüsü haha amq

Burcu Pelin
08 Haziran 2011

çok etkileyici bir filmdi. özellikle bir sahnesinde hüngür hüngür ağladım, ne aşk ne de sirk değildi anlatılmak istenen. sadece özgürlük…

iyi seyirler.

güleser
08 Haziran 2011

cok güzeldi cooooooook teşekkürler

Melice
08 Haziran 2011

Gerçekten Güzel bir film. Akıcılığını korumuş ve Sıkmamış. İzlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Tabi Çabuk sıkılan biri değilseniz…

bewitched
09 Haziran 2011

mükemmel ötesi bi film. oyunculuklar çok iyi

öskürr
09 Haziran 2011

harika bir film. teşekkür ederim.

Egemen
10 Haziran 2011

gerçekten çok güzel 1 film kesinlikle izlenmeli.

arzu
10 Haziran 2011

basit bir aşk filmi tek eğlenceli kısmı o fildi bence

tual
11 Haziran 2011

film güzel güzel olmasınada alt yazı berbat :S

seval
11 Haziran 2011

ben çok sevdim…ama hayvanları çok seviyorum ve o güzel file inen her sopayı aynen o adama iade etmek istedim…

kerem
11 Haziran 2011

Özellikle ROBERT PATTİNSON un oynaması benim bu filmi izlememe neden oldu konusu ve senaryosu güzeldi.Fillerin zaten filmde apayrı bir yeri var.İzlemeyenerin izlemesini teklif ediyoum…

hanimaga
11 Haziran 2011

tek kelimeyle…harika:)..sonucta eeen yakışıklı eeen karizmatik aktör oynuyor:D

nida96
11 Haziran 2011

çok güzel bir film

Gülsüm23
11 Haziran 2011

çok güzel bir filmdi :D mutlaka izleyin

buket
12 Haziran 2011

romantik film sevenler kesinlikle izlesin.. teşekkürlerr..

basak78
14 Haziran 2011

çok güzeldi çok etkilendim izlemenizi tavsiye ederim.. iyi seyirler :)

Anonim
16 Haziran 2011

pek güzel bir film değil izlerkem çok sıkıldım

aemin
23 Haziran 2011

guzel bi film emeği geçenlere teşekkürler

Anonim
25 Haziran 2011

süper bence izlenmeli

tuncay
30 Haziran 2011

Eski porno yıldızından başrol oyuncusu yapılan bir filmden ne beklersiniz. Zar zor seyredilebilir derece diyeceğim.

tropikk
30 Haziran 2011

izlenmeye değer hoş bir film :)

Çağatay
30 Haziran 2011

Çok güzel bir film ve çok güzel bir site herkesin emeğine sağlık…

nizam
04 Temmuz 2011

harika bir film

ebru
04 Temmuz 2011

fılm cok guzel bı ask hıkayesı bayıldım :) sıddetle tavsıye ederim:)

sıla
05 Temmuz 2011

filmin tercümesi yetersiz olup yavaş ilerleyen güzel bir film ..değişik..

alper
06 Temmuz 2011

bence çok iyiydi gerçekten ilk önce biraz önyargım vardı ama gerçekten çok güzel bir filmdi

yürekten gelenler
07 Temmuz 2011

arkadaslar sıddetle tavsıye ederım turkce cewırıye takılmayın fazla zaten kendnızı kaptırınca hersey su gbı akıp gıdıyor.bnce muhtesemdı fenelık bastı fılmı bıraktım ızlemedım dıyenlere katılmıyorum tabı kı zewkler renkler tartısılmaz ama cogunluk ne dıyorsa o!!!! uzatmayn bnce aklınızı vererk ızleyın harıka kacırmayınnn…

ilgemirse
07 Temmuz 2011

ah bu hayat

ÖZGE
10 Temmuz 2011

hayvan sever biri olarak filmi üzücü buldum…lütfen sirklere gitmeyelim çocuklarımızı götürmeyelim.filmdekinden 1000 kat daha fazla eziyet ediliyor:(

yiğityaren
11 Temmuz 2011

Mükemmel…İzlemek için neden bu kadar geç kaldığımızı anlamış değilim..Oyunculuk,konu,görsellik… Kesinlikle monoton dünyanızdan kaçıp kocaman bir sirk içinde yer alıyorsunuz hem de dolu dizgin bir aşka tanık olurken..Teşekkürler

diyar
13 Temmuz 2011

tek kelimeyle süperrr titanic denizde değilde karada olan versiyonu..

burak
14 Temmuz 2011

duygu yüklü, anlamlı güzel bir film…
tşkler filmizle
saygılar

smoke
14 Temmuz 2011

Tğrkçe isteyen arkadaşlarıda anlamıyorum orjinal sesiyle izlemek çok daha güzel değil mi?

Çok hoş bir filmdi, özellikle doğadaki her canlıya sevgi besleyebileceklere tavsiye ederim
Bide bu sitede hayatı boyunca aksiyon filmlerinden başka filmden zevk alamayacak çok izleyici maalesef, lütfen en azından yorum bırakıp, izleyiciye yanlış bilgi vermesinler

Mleikedward :)
15 Temmuz 2011

Bn bu filmi robert pattinson var diye izledim yoksa hiçç izlememm ! ayrıca bn aşırı derecede robsten hayranıyım bu yüsden hiç bi filmlerini kaçırmak istemem :) En qzli ise Twiliqht serisi en sevdiqim şey ve hayat vrebilecek tekkk şeyy :D

sevde
17 Temmuz 2011

gerçekten güzeldi.hiç sıkılmadım.
teşekkürler,filmizle.com :D

Eylül
19 Temmuz 2011

Güzel bir filmdi, tavsiye ederim. Emeği geçenlere teşekkürler…

deniz
22 Temmuz 2011

çok güzel bir filmdi bence tavsiye ediyorum.
fil çok güzeldi yaa akıllı bıdık.:)
iyi seyirler siteye çok teşekkürler

Justthewayyouare
23 Temmuz 2011

amaaaan pırt

burcudilara
23 Temmuz 2011

çok sıkıcıııııııııııııııııııı

OZY
26 Temmuz 2011

..çok güzel, kaliteli romantik bir film izleme modundakilere tavsiye edilir..

Burcin
28 Temmuz 2011

film cidden izlenmeye değer ancak alt yazıları yanlış!!

pınar
31 Temmuz 2011

film çok güzeldi herkese tavsiye ederim….

hüseyin
01 Ağustos 2011

arkadaşlar film güzelde ben şey diyom ya bigün siteden filmi izleyen arkadaşlarla doplanıp iftar fln yapalım ya sonradan bowling fln yaparız eğleniriz ya ne dersiniz lütfen cvp verin ya.

serkan is may görl
01 Ağustos 2011

hikaye çok güzel ve orijinal ancak akıcılık sağlanamamış,izlemeyen bir şey kaybetmez ancak yine de hoş bir film.:)

tugba
02 Ağustos 2011

bence vampir olarak tanıdığımız zat bu filminde harikalar yaratmış izleyin değer…

Anonim
02 Ağustos 2011

berbat bir filmdi sıkıntıdan patladım

Quinnn
02 Ağustos 2011

gerçektennn güzeldi.bukadarını beklemiyordum.

ceren
07 Ağustos 2011

çoooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk güzeldi bence:)

Ade
12 Ağustos 2011

Hoş bir film…

merve
12 Ağustos 2011

muhteşem bir filmdi. şiddetle tavsiye ediyorum. gözlerim doldu..

Ecem
21 Ağustos 2011

ben neden ağladım ki ya filmin sonunda çok beğendim filmi bu dünyadan roberti görmeden gidersem gözüm açıkta gidicem

mustafa
23 Ağustos 2011

gerçekten muhteşem bir aşk filmi herkezin izlemesini tavsiye ederim

Anonim
24 Ağustos 2011

beyler film fenadıı

kadir
29 Ağustos 2011

ben bu filmi sinamada sevgilimle izlemiştim. allt yazılı olmasına ragmen mutiş bi film duygusal bi aşk filmi. izleyenler pişman olmayacaktır.

murat
03 Eylül 2011

beğenmedimmm :::(((

Ecem
01 Ekim 2011

Robert olduğu için izlemiştim zaten robertin olduğu hiç bi film kötü olamaz ve mükemmel bi film süper ççok çok çok tavsiye ederim :) <3

Hallil
01 Ekim 2011

Of nasıl izleniyor ben izleyemedim

melis
08 Ekim 2011

çok güzel bir film di cok duygulandım

gunes
11 Ekim 2011

guzeldi fildi vaktin nasil gecdiyini anllamadim son gunlerde izlediyim en guzel ask filimiydi twiliqht kadar olmasada idare eder……

askim
18 Ekim 2011

ya boyle guzel bi film varmi ocelikle afisi cok seksi supeer ask filmi eminim robert pattinson bas rol oyuncusu olmasaydi bu film bu kadar izlenmezdi

merve
04 Aralık 2011

çok güzel bir flim sonu biraz acıklıydı ama çok güzeldi…

Anonim
06 Ocak 2012

file aşık oldum

serkn
14 Ocak 2012

çok iyi degildi ama sonlara dogru biraz iy,filmin başları cok sıkıcı.zamanın varsa izle yani.ama sen yinede baska film sec bosver…

Izleyici!
28 Ocak 2012

Film cok guzel! Aksiyon yada sadece ask arayanlar izlemesin. Filmi anlayan anlar, tavsiye ederim, en azindan mutlu bitiyor..

ışılll
20 Şubat 2012

beklediğimden çok daha güzel bi film.izlemeden önce sıkılırım sanmıştım ama zaman nasıl geçti anlamadım

zegris
09 Ağustos 2012

çeviri berbat. film güzel lafım yok ama çevirmeninizi değiştirin derim.

nil
02 Kasım 2012

çok çok güzel…

Film Robotu

Rastgele Filmler

The Muppets (Türkçe Dublaj) 7.2/10

The Muppets (Türkçe Dublaj) 7.2/10 3 kukla delisi arkadaş Walter, Gary ve Mary tatil için Los Angeles’a giderler. Burada tesadüf eseri petrol zengini Tex Richman’ın yeni

24 Şubat 2012 - İzlenme : 51.893 - Yorum : 26
Okuyucu (Altyazılı) 7.7/10

Okuyucu (Altyazılı) 7.7/10 Önyargısız izlendiğinde izleyicisini etkileyebilen bir film olarak kesinlikle izlenmesi gerekiyor. Ralph Fiennes filmde Michael Berg rolü ile karşımızdadır.

16 Ocak 2011 - İzlenme : 51.284 - Yorum : 167

Twitter'da Takip Edin

 
Yukarı Çık